Komunikaty PR

Your KAYA i lekko otwierają wspólny butik

2023-01-24  |  17:00
Biuro prasowe

„Akceptacja. Pielgnacja. Relaksacja”. To hasło widnieje na oknie butiku przy Mokotowskiej 28 – miejscu, w którym przeplatają się filozofie dwóch polskich marek, Your KAYA i lekko. Jest to przestrzeń wyjtkowa, z bogatą ofertą produktów, wietnym klimatem i jeszcze lepszą dewiz: pokochaj swoje ciało, a bdzie Ci o niebo lej.

Your KAYA to uznani specjaliści od naturalnej pielęgnacji ciała, w tym okolic intymnych, oraz ekologicznej menstruacji – w ich sklepie online znaleźć można kosmetyki dedykowane wraliwej skórze oraz stuprocentowo bawełniane, certyfikowane rodki menstruacyjne. Marka lekko wsławiła się wysokiej jakości olejkami CBD i produktami odprężajcymi, takimi jak pachnące kule do kąpieli czy żelki łagodzące objawy PMS.

Ich niewątpliwa kompatybilność zaowocowała otwarciem pierwszego łączonego butiku Your KAYA i lekko:

Nie jest to przypadkowa współpraca. Dostrzeglimy, e razem jestemy w stanie zaoferować klientkom coś naprawdę niepowtarzalnego – opowiada Magda Mach, Brand Managerka w Your KAYA – Dosłownie każda osoba wchodząca do butiku poczuje się w pełni zaopiekowana. Znajdzie u nas nie tylko organiczne podpaski i olejki CBD, ale także kadzidła prosto z Bali, wegaskie wiece, konopny olejek intymny, peeling do okolic bikini, a nawet profesjonalne kosmetyki do twarzy.

Obie marki wierzą, że nowe miejsce na mapie Warszawy wzbudzi entuzjazm wśród ich stałych obserwatorów_ek, ale również nowych osób, które nie miały jeszcze z nimi styczności:

Już dziś zapraszamy do butiku każdego, kto lubi lekko żyć – zachęca Mariusz Mac, założyciel lekko. – Jest wiele klientów, którzy cenią sobie dotykanie, wchanie, dowiadczanie produktu na ywo, dlatego wszystkie nasze produkty oraz cała standardowa oferta Your KAYA znajdują się na półkach. Nic, tylko wpadać i próbować!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Konsument Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Konsument Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.