Your KAYA i lekko otwierają wspólny butik
„Akceptacja. Pielęgnacja. Relaksacja”. To hasło widnieje na oknie butiku przy Mokotowskiej 28 – miejscu, w którym przeplatają się filozofie dwóch polskich marek, Your KAYA i lekko. Jest to przestrzeń wyjątkowa, z bogatą ofertą produktów, świetnym klimatem i jeszcze lepszą dewizą: pokochaj swoje ciało, a będzie Ci o niebo lżej.
Your KAYA to uznani specjaliści od naturalnej pielęgnacji ciała, w tym okolic intymnych, oraz ekologicznej menstruacji – w ich sklepie online znaleźć można kosmetyki dedykowane wrażliwej skórze oraz stuprocentowo bawełniane, certyfikowane środki menstruacyjne. Marka lekko wsławiła się wysokiej jakości olejkami CBD i produktami odprężającymi, takimi jak pachnące kule do kąpieli czy żelki łagodzące objawy PMS.
Ich niewątpliwa kompatybilność zaowocowała otwarciem pierwszego łączonego butiku Your KAYA i lekko:
– Nie jest to przypadkowa współpraca. Dostrzegliśmy, że razem jesteśmy w stanie zaoferować klientkom coś naprawdę niepowtarzalnego – opowiada Magda Mach, Brand Managerka w Your KAYA – Dosłownie każda osoba wchodząca do butiku poczuje się w pełni zaopiekowana. Znajdzie u nas nie tylko organiczne podpaski i olejki CBD, ale także kadzidła prosto z Bali, wegańskie świece, konopny olejek intymny, peeling do okolic bikini, a nawet profesjonalne kosmetyki do twarzy.
Obie marki wierzą, że nowe miejsce na mapie Warszawy wzbudzi entuzjazm wśród ich stałych obserwatorów_ek, ale również nowych osób, które nie miały jeszcze z nimi styczności:
– Już dziś zapraszamy do butiku każdego, kto lubi lekko żyć – zachęca Mariusz Mac, założyciel lekko. – Jest wiele klientów, którzy cenią sobie dotykanie, wąchanie, doświadczanie produktu na żywo, dlatego wszystkie nasze produkty oraz cała standardowa oferta Your KAYA znajdują się na półkach. Nic, tylko wpadać i próbować!

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Złodzieje nie mają Świąt

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.