Komunikaty PR

Zaproszenie do Dobrego Sklepiku

2022-12-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Monika Błasikiewicz
MBPR

Boczna
05-840 Brwinów
monika|mb-pr.pl| |monika|mb-pr.pl
608090787
mbpr.pl

6 grudnia o godz. 12:00 rusza Sklepik społeczny, przy ulicy Gołkowskiej 7. Będzie można kupić tam ciasta, ciasteczka, pierogi, pielmieni i inne przysmaki przygotowane przez kobiety z Ukrainy i Białorusi. Będzie można także złożyć zamówienie na konkretne wyroby. Wszystko świeżo przygotowane, według przepisów ukraińskich i białoruskich. Nad pieczeniem i gotowaniem czuwa Marina, która przed wybuchem wojny pracowała jako kucharka, a gotowanie jest jej ogromną pasją.

 

Panie, na co dzień mieszkają w dwóch pobliskich Mirnych Domach (schroniskach dla uchodźców prowadzonych przez fundację) usytuowanych przy ul. Gołkowskiej i Koronowskiej. Fundacja Humanosh prowadzi schroniska dla uchodźców politycznych od niemal dwóch lat. Mieszkańcy mają zapewnione wyżywienie, środki czystości, ubrania, a także pomoc w zagospodarowywaniu się w nowym kraju i odnalezieniu się w nowej rzeczywistości. Główną ideą Mirnych Domów jest właśnie stworzenie jak najbardziej domowej atmosfery, poczucia wspólnoty i bycia razem.

 

Większość kobiet pracuje, dzieci chodzą do szkół i przedszkoli, jednak mamy szukają możliwości dodatkowego zarobkowania. Niektóre z małymi dziećmi lub tak jak wspomniana wyżej Marina, ze względów zdrowotnych, nie mogą podjąć stałej pracy. Sklepik jest dla nich szansą na lepsze życie w Polsce.

 

Serdecznie zapraszamy na degustację do Sklepiku. W okresie świątecznym, panie będą przyjmowały zamówienia na konkretne produkty. Kupując wypieki i inne wyroby naszych podopiecznych, nie tylko oszczędzicie czas przeznaczony na czasochłonne ciasta, czy ciasteczka, ale również zrobicie wiele dobrego. Wasza rodzina będzie się zajadała smakołykami, podczas, gdy inna rodzina będzie mogła kupić prezenty dla dzieci oraz poczuć ogromną satysfakcję z bycia potrzebnym i dającym innym dużo radości.

 

Zrób pyszną niespodziankę swoim Bliskim, a jednocześnie pomóż Sąsiadom!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MBPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.