Komunikaty PR

Złoty Laur Konsumenta na trzydziestolecie marki Sidolux

2023-11-08  |  12:13
Biuro prasowe

Sidolux już od 30 lat wspiera Polaków w utrzymaniu czystości i porządku w domach. Robi to nie tylko dostarczając najwyższej jakości produkty, ale także poprzez zaangażowanie w inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków. O zaufaniu do marki świadczy zdobyty w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii „płyny do mycia szyb”.

 

Złoty Laur Konsumenta – produkty marki Sidolux docenione przez klientów

Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest na podstawie przeprowadzanego od 2004 roku plebiscytu powszechnej popularności produktów oraz usług. Celem plebiscytu jest wyłonienie wartościowych marek, które przez konsumentów zostały wyróżnione pod względem jakości i innowacyjności. Przyznawany certyfikat obrazuje również pewien rodzaj emocjonalnego przywiązania klientów do nagradzanej marki. Jest to ukłon w stronę najlepszych, produktów i usług oraz wskazówka dla innych konsumentów.

Co roku, ogólnopolski sondaż przynosi producentom odpowiedź na pytanie, które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze? O kolejności miejsc w każdej kategorii produktowej, decyduje liczba głosów oddanych przez konsumentów na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.

Dla marki Sidolux to kolejna bardzo ważna nagroda, która świadczy o efektach wieloletniej pracy. Dostrzeżenie i docenienie tego wysiłku przez szerokie grono odbiorców motywuje do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie produktów.


Od samego początku obecności na rynku, Sidolux stawia na jakość i innowację. W bogatym portfolio produktów marki znajdują się preparaty dla wielu aspektów utrzymania czystości w domu, takie jak płyny do podłogi, środki do pielęgnacji mebli czy płyny do mycia szyb. To właśnie ta ostatnia kategoria zdobyła w tym roku prestiżowy Złoty Laur Konsumenta, co świadczy o zaufaniu i uznaniu, jakie firma ma w oczach konsumentów – mówi Marta Całus, Trade & Marketing Manager Sidolux.


 

Polacy stawiają na Sidolux i wspólne sprzątanie

Oprócz dbania o wysoką jakość produktów, Sidolux podejmuje również inicjatywy związane z podziałem domowych obowiązków oraz integracją samych domowników. W tym celu powstała kampania "Dobrze się sprząta razem!". Jest to manifest wartości aktywnej współpracy w zakresie obowiązków domowych i integracji wszystkich domowników w procesie sprzątania. Jedną z aktywności w ramach kampanii jest badanie „Podział obowiązków domowych”, przeprowadzone we współpracy z IR CENTER.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze? Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?

Podróżując taksówkami pasażerowie najczęściej gubią rzeczy codziennego użytku takie jak ubrania, elektronikę czy biżuterię. Zdarza się jednak, że w samochodzie zostają
Konsument Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Konsument Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
2024-04-22 | 12:01

Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach

Na drogach spotykamy całą gamę kierowców z różnymi stylami i podejściami do prowadzenia pojazdów. Każdy z nich ma swoje unikalne cechy i nawyki za kierownicą,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.