Zostań #JETsetterem: pierwszy program ambasadorski urządzeń domowych Samsung w P
Samsung Polska już 18 maja 2020 uruchamia projekt Zostań #JETsetterem. W jego ramach zostanie wybranych 100 ambasadorów nowej linii bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pięciu zadań, a na koniec stworzenie recenzji o odkurzaczu. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Ambasadorzy będą publikowali treści związane z zadaniami na swoich kanałach social media. Po zakończeniu programu i prawidłowym wykonaniu wszystkich zadań Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.
„Pod koniec 2019 roku wprowadziliśmy do sprzedaży linię nowych bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™ o wysokiej mocy silnika Digital Inverter (aż do 550 W). Urządzenia wyposażone są w szereg innowacji, m.in. wolnostojącą stację ładującą i 5-stopniowy system filtracji HEPA. Teraz o skuteczności odkurzacza będą mogli przekonać się użytkownicy, którzy zgłoszą się do programu ambasadorskiego. Zdecydowaliśmy się na ten projekt, ponieważ wierzymy, że o zaletach urządzenia najlepiej można przekonać się w naturalnych, domowych warunkach.” – mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing dywizji Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.
Zgłoszenia do programu Zostań #JETsetterem przyjmowane są do 7 czerwca bieżącego roku. Aby aplikować należy opublikować post w mediach społecznościowych. Musi zawierać zdjęcie promujące program pobrane ze strony internetowej www.jetsetter.samsung.pl wraz ze wskazanymi tam hasztagami oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETstetterem. Formularz zgłoszeniowy, w którym należy podać link do posta na swoim kanale social media, znajduje się na stronie programu. Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Trzej ambasadorzy, którzy przedstawią zalety produktu w najbardziej kreatywny sposób otrzymają designerskie oczyszczacze powietrza Samsung Cube. Dodatkowo, pierwsze 500 osób, które zgłoszą się do programu, ale nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu, otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.
Program ambasadorski Samsung będzie promowany kampanią social mediową w marcu, do maja ambasadorzy będą publikowali treści na swoich kanałach w media społecznościowych pokazujące, jak korzystają z odkurzacza Samsung Jet™.
Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsung Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie www.jetsetter.samsung.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.