Zostań #JETsetterem: pierwszy program ambasadorski urządzeń domowych Samsung w P
Samsung Polska już 18 maja 2020 uruchamia projekt Zostań #JETsetterem. W jego ramach zostanie wybranych 100 ambasadorów nowej linii bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pięciu zadań, a na koniec stworzenie recenzji o odkurzaczu. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Ambasadorzy będą publikowali treści związane z zadaniami na swoich kanałach social media. Po zakończeniu programu i prawidłowym wykonaniu wszystkich zadań Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.
„Pod koniec 2019 roku wprowadziliśmy do sprzedaży linię nowych bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™ o wysokiej mocy silnika Digital Inverter (aż do 550 W). Urządzenia wyposażone są w szereg innowacji, m.in. wolnostojącą stację ładującą i 5-stopniowy system filtracji HEPA. Teraz o skuteczności odkurzacza będą mogli przekonać się użytkownicy, którzy zgłoszą się do programu ambasadorskiego. Zdecydowaliśmy się na ten projekt, ponieważ wierzymy, że o zaletach urządzenia najlepiej można przekonać się w naturalnych, domowych warunkach.” – mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing dywizji Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.
Zgłoszenia do programu Zostań #JETsetterem przyjmowane są do 7 czerwca bieżącego roku. Aby aplikować należy opublikować post w mediach społecznościowych. Musi zawierać zdjęcie promujące program pobrane ze strony internetowej www.jetsetter.samsung.pl wraz ze wskazanymi tam hasztagami oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETstetterem. Formularz zgłoszeniowy, w którym należy podać link do posta na swoim kanale social media, znajduje się na stronie programu. Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Trzej ambasadorzy, którzy przedstawią zalety produktu w najbardziej kreatywny sposób otrzymają designerskie oczyszczacze powietrza Samsung Cube. Dodatkowo, pierwsze 500 osób, które zgłoszą się do programu, ale nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu, otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.
Program ambasadorski Samsung będzie promowany kampanią social mediową w marcu, do maja ambasadorzy będą publikowali treści na swoich kanałach w media społecznościowych pokazujące, jak korzystają z odkurzacza Samsung Jet™.
Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsung Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie www.jetsetter.samsung.pl

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.