Zostań #JETsetterem: pierwszy program ambasadorski urządzeń domowych Samsung w P
Samsung Polska już 18 maja 2020 uruchamia projekt Zostań #JETsetterem. W jego ramach zostanie wybranych 100 ambasadorów nowej linii bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™. Po zakwalifikowaniu się do programu, wybrani ambasadorzy otrzymają urządzenie, a kolejnym krokiem będzie wypełnienie pięciu zadań, a na koniec stworzenie recenzji o odkurzaczu. Program ambasadorski Samsung Jet™ trwa pięć tygodni, w trakcie których uczestnicy zmierzą się z zadaniami pokazującymi efektywność i funkcjonalność odkurzacza. Ambasadorzy będą publikowali treści związane z zadaniami na swoich kanałach social media. Po zakończeniu programu i prawidłowym wykonaniu wszystkich zadań Samsung Jet™ pozostaje w ich domach, aby pomagać w codziennych obowiązkach.
„Pod koniec 2019 roku wprowadziliśmy do sprzedaży linię nowych bezprzewodowych odkurzaczy pionowych Samsung Jet™ o wysokiej mocy silnika Digital Inverter (aż do 550 W). Urządzenia wyposażone są w szereg innowacji, m.in. wolnostojącą stację ładującą i 5-stopniowy system filtracji HEPA. Teraz o skuteczności odkurzacza będą mogli przekonać się użytkownicy, którzy zgłoszą się do programu ambasadorskiego. Zdecydowaliśmy się na ten projekt, ponieważ wierzymy, że o zaletach urządzenia najlepiej można przekonać się w naturalnych, domowych warunkach.” – mówi Magdalena Rzepnicka, Head of Marketing dywizji Digital Appliances w Samsung Electronics Polska.
Zgłoszenia do programu Zostań #JETsetterem przyjmowane są do 7 czerwca bieżącego roku. Aby aplikować należy opublikować post w mediach społecznościowych. Musi zawierać zdjęcie promujące program pobrane ze strony internetowej www.jetsetter.samsung.pl wraz ze wskazanymi tam hasztagami oraz w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie, dlaczego to właśnie ty powinieneś zostać #JETstetterem. Formularz zgłoszeniowy, w którym należy podać link do posta na swoim kanale social media, znajduje się na stronie programu. Uczestnicy programu mogą liczyć także na nagrody dodatkowe. Trzej ambasadorzy, którzy przedstawią zalety produktu w najbardziej kreatywny sposób otrzymają designerskie oczyszczacze powietrza Samsung Cube. Dodatkowo, pierwsze 500 osób, które zgłoszą się do programu, ale nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu, otrzyma vouchery na dowolną kawę w Costa Coffee.
Program ambasadorski Samsung będzie promowany kampanią social mediową w marcu, do maja ambasadorzy będą publikowali treści na swoich kanałach w media społecznościowych pokazujące, jak korzystają z odkurzacza Samsung Jet™.
Więcej informacji o tym, jak zostać ambasadorem Samsung Jet™ oraz o warunkach programu znajduje się na stronie www.jetsetter.samsung.pl
![Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1026418013,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Samsung wprowadza na rynek klasę urządzeń AI
![Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_939093608,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak stworzyć strefę kibica w swoim domu? - poradnik od KFC
![Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1108148521,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Idealny zestaw kibica na Euro 2024 to KFC Pizza Twisters Box
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Prawo
![](https://www.newseria.pl/files/11111/jakub-zerdzicki-ip7gfn5jqx8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Na rynku kapitałowym brakuje indywidualnych inwestorów. Nowe regulacje UE mają pobudzić ich zaangażowanie
– Rola rynku kapitałowego w rozwoju polskiej gospodarki jest nie do przecenienia – podkreśla Tomasz Orlik, członek zarządu PFR TFI. Jak wskazuje, obecnie kluczowy jest wzrost poziomu inwestycji, a w najbliższych latach przed nami duże wyzwanie w postaci zielonej transformacji. Rynek kapitałowy ma w tym procesie do odegrania ważną rolę, ale do tego potrzebuje aktywnych inwestorów, także indywidualnych. Dlatego pilnie potrzebne są działania, które pobudziłyby ich aktywność i zachęciły do lokowania na rynku oszczędności gospodarstw domowych. Pomóc w tym mają nowe regulacje unijne.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](https://www.newseria.pl/files/11111/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Transport
Firmy budowlane wyczekują na harmonogram największych krajowych inwestycji. Problemem mogą być terminy i brak rąk do pracy
![](https://www.newseria.pl/files/11111/furgalski-inwestycje-srodki-foto,w_133,r_png,_small.png)
W kolejnych latach z jednej strony napłynie do Polski strumień funduszy europejskich z nowej perspektywy oraz Krajowego Planu Odbudowy, z drugiej strony w przygotowaniu są wielkie projekty infrastrukturalne związane z budową Centralnego Portu Komunikacyjnego, kolei dużych prędkości, elektrowni jądrowej czy infrastruktury w obszarze bezpieczeństwa. – Mamy do czynienia z analizą programów po poprzednim rządzie, weryfikacją niektórych inwestycji. Firmy chcą, żeby został podany harmonogram prac – co, kiedy i w jakiej części kraju będzie realizowane, bo one też muszą się do tego przygotować – mówi Adrian Furgalski, prezes Zespołu Doradców Gospodarczych TOR. Wyzwaniem w realizacji tych inwestycji mogą się okazać braki kadrowe.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.