Komunikaty PR

Kontigo wchodzi w nowy format sprzedaży detalicznej.

2021-11-19  |  17:00

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo, która do tej pory otwierała sklepy stacjonarne głównie w galeriach handlowych oraz rozwinęła sklep online, postanowiła uruchomić nową formę sprzedaży detalicznej – wyspy handlowe.

W listopadzie zostaną utworzone trzy nowe wyspy handlowe Kontigo

Już 23.11 nastąpi otwarcie wysp handlowych w Galerii Rzeszów, 25.11 w Galaxy Szczecin, a 29.11 w gdyńskiej Rivierze.

Najbliższe 3 otwarcia wysp handlowych Kontigo to dopiero początek! Uważamy, że ten format sprzedaży ma duży potencjał i zapewni nam szerokie dotarcie do naszych Klientek – opowiada Magdalena Dąbrowska, Menadżer ds. Marketingu w Kontigo.

Atrakcje dla nowych Klientek

Z okazji otwarcia wysp handlowych na klientki Kontigo czekają wyjątkowe atrakcje i promocje. To świetna okazja do zapoznania się z asortymentem sieci, wypróbowania nowych produktów  oraz do uzupełnienia braków w kosmetyczkach. W dniach otwarć będzie także obowiązywał rabat aż do 50 proc. na cały asortyment, a na pierwsze 50 Klientek będą czekać karty podarunkowe o wartości 25 zł. Warto udać się na zakupy już z samego rana, ponieważ karty rozdawane będą już za samo przyjście, nie zależnie od dokonanych zakupów.

Wyjątkowe miejsce dla każdej kobiety

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo od lat cieszy się zaufaniem i sympatią klientek dzięki wyjątkowej, stale rozwijanej ofercie kosmetyków naturalnych, w tym wysokojakościowych linii autorskich. Koncept marki powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której warto zapewnić wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór produktów do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów oraz makijażu.

Wyróżnikami sieci sklepów kosmetycznych Kontigo są wysoka jakość, bogaty asortyment i troska o klientkę. To właśnie kobiety od zawsze stanowiły centrum naszego zainteresowania. Nieustannie szukamy dla nich nowych, funkcjonalnych rozwiązań, które zagwarantują pozytywne doświadczenia związane z obcowaniem z naszą marką. Ogromnie się cieszymy, że już od listopada nasz asortyment będzie dostępny w nowych lokalizacjach - komentuje Magdalena Dąbrowska, Marketing Manager w Kontigo.


Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową, indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.