Komunikaty PR

Kopia zapasowa na miarę XXI wieku?

2020-01-21  |  01:00
Biuro prasowe

Systemy informacyjne opieki zdrowotnej i szpitali bezsprzecznie należą do grupy, gdzie kluczowe znaczenie mają bezpieczeństwo i stały dostęp do informacji. Aby zapewnić jakość usług na najwyższym poziomie jeden ze szpitali zdecydował się na zakup dysku NAS Asustor.

Współczesna branża medyczna czerpie garściami z najnowszych technologii. Aby zapewnić pacjentom bezpieczeństwo i najwyższą jakość usług, współczesne placówki medyczne korzystają z rozbudowanych sieci komputerowych, przetwarzają i analizują ogromne ilości danych. Generowanych jest nawet 300 GB nowych danych dziennie i nie można sobie pozwolić na ich utratę, w wyniku nieoczekiwanej awarii sprzętu lub oprogramowania. Niezawodność i ciągła dostępność danych są tutaj kluczowe.

                      

 

 

Jeden ze szpitali podjął decyzję o inwestycji w dyski sieciowe Asustor AS6212RD. Pozwalają one na instalację do dwunastu dysków o łącznej pojemności 192 TB oraz skorzystanie z modułów rozszerzających. Te ostatnie pozwalają na podwojenie dostępnej przestrzeni na dane poprzez instalację kolejnych dwunastu nośników. NAS-y podłączono następnie do wewnętrznej sieci, a na urządzeniach objętych planem tworzenia kopii zapasowych zainstalowano oprogramowanie klienckie Avatar Backup. W dalszej kolejności skonfigurowano politykę tworzenia backupów i odzyskiwania danych po awarii.

 

Stabilność i niezawodność kluczem do sukcesu

 

Jak przyznaje szpital, dysk NAS Asustor AS6212RD okazał się bardzo dobrą inwestycją. Przekroczył on stawiane przed nim oczekiwania, wyraźnie poprawiając efektywność działania szpitala oraz podnosząc jakość świadczonych usług medycznych. Jest to zatem kolejny przykład na to, że dyski sieciowe to rozwiązanie na miarę XXI wieku, a modele firmy Asustor zasłużenie okupują czołowe lokaty rankingów (np. TOP 10 dysków NAS wg PCMag) i zdobywają kolejne wyróżnienia, w tym prestiżowe “Best of the Year 2019” (treść publikacji tutaj).

 

Zainteresowani dyskiem sieciowym Asustor AS6212RD znajdą go w sprzedaży w cenie ok. 5000 zł. Pełna specyfikacja jest dostępna na stronie producenta.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Showroom VisionCube z Sony Crystal LED Biuro prasowe
2024-06-27 | 16:15

Showroom VisionCube z Sony Crystal LED

Atutem showroomów jest możliwość przetestowania wysoko zaawansowanych rozwiązań przed zakupem. To szansa na rozmowę z ekspertami, aby pozyskać wiedzę, sprecyzować oczekiwania i na
IT i technologie Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast
2024-06-27 | 13:00

Ponadczasowa Podróż: Kroniki Titanic Belfast

Panasonic przekształca Titanic Belfast, oferując niezwykle silne i poruszające doświadczenie immersyjne. Dzięki zaawansowanej technologii LCD, ta znana atrakcja turystyczna zapewnia
IT i technologie Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024
2024-06-27 | 10:00

Zalman zaprezentował nowe produkty podczas targów Computex 2024

Tegoroczne targi Computex są już za nami. Czas zatem podsumować nowości od znanych producentów. Szczególnie interesująco prezentowało się stoisko firmy Zalman, na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów

Konsumenci przy zakupie kosmetyków zwraca większą uwagę na kwestie ekologiczne. Dla 65 proc. istotne znaczenie mają naturalne, organiczne składniki. Coraz więcej wagi przywiązują do kwestii ekologicznych opakowań – 74 proc. kupujących kosmetyki i leki wskazało, że jest to dla nich ważne lub bardzo ważne – wynika z badania EKObarometr. Za zmianami nawyków konsumentów idą więc zmiany w przemyśle, napędzane również nowymi regulacjami unijnymi w obszarze Zielonego Ładu. Dla branży oznacza to jednak duże wyzwanie inwestycyjne, również pod kątem jej konkurencyjności na arenie międzynarodowej.

Handel

Sztuczna inteligencja ma coraz więcej zastosowań w internetowym handlu. Teraz e-sklepy muszą się przygotować do wdrożenia nowych regulacji

Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy zautomatyzowanej obsłudze klientów. Na wdrażanie tego typu rozwiązań w e-commerce wpłynie przyjęty w marcu br. unijny akt w sprawie sztucznej inteligencji, który zacznie w pełni obowiązywać za dwa lata. – Branża e-commerce bardzo intensywnie przyglądała się temu procesowi legislacyjnemu i czekała na ostateczny kształt tych przepisów, żeby wiedzieć, jak się do nich przygotować. Teraz te procesy wdrożeniowe będą się rozpoczynać – mówi Witold Chomiczewski, pełnomocnik Izby Gospodarki Elektronicznej ds. legislacji.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.