Królewskie Mleczko z Wawelu teraz w dwóch atrakcyjnych smakach
Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy. Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe.
Rok po premierze, pianki z Wawelu dostępne są już w dwóch wyjątkowych smakach. Na półkach sklepów znajdziemy teraz obok Królewskiego Mleczka Waniliowego także Królewskie Mleczko Śmietankowe. Oba warianty wyróżniają się unikatowymi cechami – to jedyne na rynku pianki oblane czekoladą o charakterystycznym okrągłym kształcie. Płaska forma podkreśla ich lekkość i delikatność, zaś stylizowana litera „W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana dla zachowania świeżości oraz pełni smaku i aromatu. Na półce produkt przyciąga uwagę ciekawym, eleganckim opakowaniem w pastelowych kolorach.
„Wprowadzone na rynek pod koniec 2019 roku Królewskie Mleczko było zupełną nowością w segmencie pianek, wyróżniając się nie tylko formą, ale i nowoczesną komunikacją, która zwraca uwagę konsumenta na lekkość i unikatowość produktu” - mówi Michał Sikora, PR Manager firmy Wawel. „Pojawienie się nowego wariantu smakowego jest więc naturalną kontynuacją rozwoju marki i potwierdzeniem ciepłego przyjęcia go na rynku. Wszyscy lubimy mieć wybór, zatem możliwość skosztowania Królewskiego Mleczka w nowej odsłonie z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom lekkich słodyczy”.
Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie produkty marki Wawel, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. Zakłada ona tworzenie słodyczy o prostym składzie, pozbawionym zbędnych dodatków i substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku.
Nowy produkt wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu firmy Wawel. Obejmuje ona m.in. spoty telewizyjne, o nowoczesnej i dynamicznej formie, sponsoring wybranych audycji telewizyjnych oraz intensywną kampanię DOOH. Trwa również szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media i Video, a także aktywności PR i materiały POS.
Multirabaty dostępne na stronie amica.pl
Salesforce Shopping Index Q1 2024 - konsumenci oszczędzają i odkładają wydatki
Jeszcze szybsze i wygodniejsze zwroty teraz na ERLI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.