Kryształy dla najlepszych! Zgłoś inwestycję do prestiżowej nagrody!
Presscom
Krakowska 29
50-424 Wrocław
marcin.wojciechowski|presscom.pl| |marcin.wojciechowski|presscom.pl
71 797 48 21
presscom.pl
Jak co roku, niezależne grono ekspertów wyłoni i nagrodzi przedsięwzięcia, które odegrały znaczącą rolę w poprawie jakości życia nas wszystkich.
Celem Nagrody jest docenienie ciężkiej pracy działów zamówień publicznych i firm, które realizują inwestycje w sektorze publicznym. Mogą ją otrzymać nie tylko duże projekty o znaczeniu ogólnopolskim, ale także mniejsze, lecz istotne lokalnie przedsięwzięcia.
- Do udziału zapraszamy zarówno zamawiających, jak i wykonawców, którzy chcą się pochwalić projektami wartymi docenienia i wyróżnienia. W zgłaszanych inwestycjach liczy się poprawność procesu realizacji zamówienia od chwili jego ogłoszenia oraz jakość wykonania, która jest dowodem na poszanowanie publicznych pieniędzy – mówi Elżbieta Sobczuk, redaktor naczelna miesięcznika „Przetargi Publiczne”, który jest organizatorem konkursu.
Kapituła Nagrody czeka na zgłoszenia inwestycji, których realizacja zakończyła się w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 lipca 2020 r. Jak zawsze, ubieganie się o Nagrodę i jej otrzymanie jest bezpłatne. Jednostki mogą zgłaszać dowolną liczbę projektów wpisujących się w następujące kategorie:
- Ochrona środowiska i gospodarka wodna
- Infrastruktura drogowo-komunikacyjna
- Obiekty użyteczności publicznej
- Rewitalizacja przestrzeni publicznej i ochrona zabytków
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 sierpnia 2020 r. Laureatów Nagrody poznamy 12 października 2020 r. podczas XV Forum Przetargów Publicznych, które odbędzie się w Hotelu Warszawianka w Jachrance pod Warszawą.
Patroni Honorowi Nagrody:
- Ministerstwo Rozwoju,
- Minister Infrastruktury,
- Centrum Unijnych Projektów Transportowych,
- Polska Izba Inżynierów Budownictwa,
- Instytut Badawczy Dróg i Mostów,
- Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Formularz zgłoszenia znajduje się na stronie: https://nagroda.przetargipubliczne.pl/

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.