Kto w tym roku zaprzągł sanie Świętego Mikołaja? Uber!
Po raz pierwszy w historii Uber uruchamia przejazdy saniami i to nie byle jakimi - Świętego Mikołaja. Produkt 'Uber Sleigh' będzie dostępny w aplikacji Uber w dniach 12-18 grudnia w Laponii. Turyści przyjeżdżający do Finlandii, będą mogli skorzystać z wyjątkowej możliwości przejechania się za darmo saniami Świętego Mikołaja, dostępnymi z poziomu aplikacji.
Uber Sleigh to wyjątkowa, świąteczna odsłona słynnej usługi oferowanej przez platformę Uber. Będzie dostępna w przedświątecznym tygodniu, od 12 do 18 grudnia. Ci, którzy w tym czasie odwiedzą krainę Świętego Mikołaja, będą mogli skorzystać z wyjątkowego przejazdu i odwiedzić jego malowniczą okolicę.
Przejazd Uber Sleigh to dwugodzinna podróż przez pokryte śniegiem lasy Laponii. Przejażdżka jest całkowicie darmowa i dostępna do rezerwacji w dwóch przedziałach czasowych, o 10:00 i 14:00. Dostępność jest ograniczona, więc rodziny i pary, które chcą zarezerwować ten wyjątkowy przejazd, są zachęcane do regularnego sprawdzania aplikacji Uber w dniu, w którym chcą podróżować.
"Jako Uber zawsze szukamy sposobów, aby wnieść odrobinę magii do każdej podróży, a teraz za pomocą jednego przycisku, będzie można zarezerwować wyjątkową wycieczkę w jednym z najpiękniejszych miejsc na ziemi. Cieszymy się, że możemy ożywić świąteczne marzenia dzięki uruchomieniu Uber Sleigh w Laponii." - Anabel Diaz, EMEA Rides General Manager.
Zarząd turystyki Visit Rovaniemi przewiduje ogromny, bo aż 46 proc. wzrost liczby rodzin odwiedzających Laponię w tym roku:
Sanna Kärkkäinen, CEO Visit Rovaniemi: "Jesteśmy bardzo podekscytowani widząc powrót turystów z całego świata tej zimy. Wszyscy na to czekali. Osoby odwiedzające Rovaniemi w tym roku czeka specjalna okazja, ponieważ Uber oferuje swoją limitowaną edycję specjalnych kuligów w Apukka Resort, Rovaniemi."

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.