Kultowe kosmetyki CANTU w odświeżonej odsłonie
Awesome PR girls
E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com
Już od ponad roku produkty uwielbianej przez włosomaniaczki marki Cantu dostępne są oficjalnie na polskim rynku. Kosmetyki dedykowane pielęgnacji włosów teksturowanych słyną ze swojej niesamowitej formuły, a już teraz zyskują także nowy, bardziej funkcjonalny wygląd.
Nowy, bardziej intuicyjny wygląd
Produkty Cantu Beauty cieszą się ogromną popularnością w swojej kategorii. Dlatego, aby pomóc kupującym dopasować kosmetyki do swoich potrzeb, marka opracowała specjalne etykiety. Dzięki nim, za pomocą kodowaną kolorami nawigacją z łatwością można dopasować produkt do części procesu pielęgnacji włosów. Kolorowe wskazówki znajdują się na przedniej części opakowania i wskazują konkretne kroki w rutynie: STYLIZACJA, OCZYSZCZANIE, ODŻYWIANIE i KURACJA.
To rozwiązanie ułatwi dokonanie wyboru i jest zgodne z najczęściej występującymi stanami włosów – takimi jak zatrzymywanie wilgoci, porowatość i łamliwość, a także z konkretnymi potrzebami wymaganymi dla tego typu włosów.
Opakowania produktów nadal pozostaną w charakterystycznym pomarańczowym kolorze. Jednak nowy odcień stanie się świeższy i żywszy, a całość będzie wyglądać bardziej nowocześnie i wyróżni się na półce.
Wszystkie rodzaje kręconych włosów potrzebują świadomej pielęgnacji, która podkreśli ich naturalne piękno. Dlatego, aby dbać o nie w odpowiedni sposób warto sięgać po produkty dedykowane temu rodzajowi włosów. Specjalnie opracowana formuła kosmetyków CANTU Beauty, bazująca na super składniku, jakim jest masło shea, zapewni nawilżenie oraz piękny blask wszystkim rodzajom kręconych włosów!
Już niebawem w sieci drogerii Rossmann oraz na stronie www.rossmann.pl dostępne będą produkty z linii Cantu Shea Butter w nowej odsłonie!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.