Komunikaty PR

Kultowy serek „z krówką” marki Rolmlecz z Certyfikatem Dobry Produkt 2022

2022-11-08  |  11:00
Biuro prasowe

Grupa PTWP S.A. (wydawca portali dlahandlu.pl, horecatrends.pl i portalspozywczy.pl) w corocznym konkursie wyłoniła najlepsze wyroby branży FMCG. W tej edycji Certyfikat Dobry Produkt otrzymał serek homogenizowany Rolmlecz waniliowy 150 g w kategorii Produkt Tradycyjny i Regionalny.

Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od blisko 100 lat, a jej najbardziej rozpoznawalny produkt to serek homogenizowany, nazywany przez konsumentów serkiem „z krówką”. O wyjątkowości jego smaku decydują najwyższej jakości składniki oraz oryginalna technologia produkcji, zapewniająca bardzo krótki czas ich przetwarzania. Serek waniliowy Rolmlecz doceniany jest nie tylko za smak i konsystencję, ale także za wierność tradycji, czyli sprawdzonej, regionalnej recepturze, która gwarantuje niezmienną jakość. Produkt odznacza się krótką i czystą etykietą – bez zbędnych dodatków i sztucznych składników, co idealnie wpasowuje się w trendy żywieniowe. W wersji waniliowej świetnie pasuje do naleśników czy owoców, jednak sprawdzi się także jako samodzielna przekąska. Serek doczekał się pomnika w Radomiu, w którym produkowany jest od początku, tj. od 1974 roku.

Serek Rolmlecz to wyjątkowy produkt na polskim rynku. Kochają go bowiem zarówno dzieci, jak i dorośli. Mimo swej niemal 50-letniej historii, a także zmieniających się potrzeb oraz preferencji konsumentów – cieszy się on niesłabnącą popularnością. Kupujący z coraz większą uwagą czytają etykiety i zwracają uwagę na miejsce produkcji, bo wiedzą, że czynniki te w istotny sposób wpływają na smak oraz jakość wyrobów mleczarskich. Serek Rolmlecz świetnie wpasowuje się zatem w dzisiejsze oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe. Marka czerpie z tradycji, podkreśla polskie pochodzenie oraz sposób wytwarzania wyrobu według regionalnych receptur. Pozytywna opinia przedstawicieli branży FMCG, której wyrazem jest przyznanie serkowi waniliowemu Rolmlecz Certyfikatu Dobry Produkt 2022 stanowi dodatkowy powód do radości i dumy, dowodząc także, że smak i jakość zawsze są w cenie – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Celem wyróżnienia przyznawanego przez PTWP S.A. jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Certyfikaty Dobry Produkt już po raz trzynasty przyznane zostały przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Wyselekcjonowali oni 15 najciekawszych wyrobów, przeznaczonych na rynek detaliczny i HoReCa, spośród ponad 130 zgłoszeń. Nagrodzone produkty wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Przyznany certyfikat to wskazówka dla konsumentów, ułatwiająca dokonywanie wyborów zakupowych przy sklepowej półce. Nagrody wręczono 7 listopada podczas gali towarzyszącej Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.