Komunikaty PR

Doctor Brew wraca z nową kampanią “Z Buntu Najlepsze”

2021-07-07  |  13:00
Biuro prasowe

Start kampanii “Z Buntu Najlepsze” to relaunch i wielki powrót Doctor Brew w zupełnie nowej odsłonie. Marka mocno zakorzeniona w świecie piw kraftowych śmiało sięga po mainstreamowego klienta, oferując piwa w 4 stylach: Double IPA, Molly IPA, Summer ALE oraz Vermont IPA. Doctor Brew to kolejna premiera produktowa Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA.

 

Relaunchowi Doctora Brew towarzyszy ogólnopolska kampania pod hasłem “Z Buntu Najlepsze”, która zachęca do odwagi życia na własnych zasadach. Twórcy nawiązują w niej do trwającej postpandemicznej rzeczywistości, w której na nowo definiujemy nasze relacje społeczne, bliskość z drugim człowiekiem i oczekiwania wobec przyszłości. Poprzez bunt, energię oraz idący za nimi optymizm pokazują, by podejmować ryzyko oraz zawalczyć o siebie tu i teraz.

 

„Nieprzypadkowo twierdzimy, że z buntu wychodzi wszystko, co najlepsze. Bo z niego wyrośliśmy i my: będąc w 2010 roku częścią piwnej rewolucji. Od tamtego momentu nie spoczywamy na laurach: szukamy nowych smaków, warzymy nowe piwa i nieustannie nimi zaskakujemy. Mamy doświadczenie, ale i chęć przełamywania schematów, które sprawiają, że nie mamy zamiaru zatrzymywać się na tej drodze. Chcemy więcej, chcemy lepiej, chcemy smaczniej. I chcemy, żeby towarzyszyli nam w tym konsumenci” – powiedział Tomasz Czechowski współwłaściciel marki Doctor Brew.

 

Kampania “Z Buntu Najlepsze” to nowe rozdanie także pod kątem produktowym marki, która wprowadza na rynek 4 piwa w nowej odsłonie. Lekkie i soczyste Summer ALE idealnie wpisujące się w klimat letnich wieczorów. Delikatne, ale z mocno goryczkowym smakiem Molly IPA oparte zostało na sporej dawce amerykańskich chmieli, ale wygładzone dzięki płatkom ryżowym. Double IPA to piwo w stylu American India Pale Ale z goryczką na pierwszym planie, a na drugim z orzeźwiającymi cytrusami i leśną żywicą. Vermont IPA to efekt poszukiwania smaku rześkiego, soczystego, a zarazem bardzo mętnego. Jego smak stoi pomiędzy wytrawnością wysokiego nachmielenia a delikatnością słodu. 

Kampania Doctor Brew “Z Buntu Najlepsze” łączy w sobie szerokie działania digitalowe oraz niestandardowe aktywacje OOH. Autorką zdjęć kampanijnych jest jedna z najpopularniejszych polskich fotografek Zuza Krajewska.

Piwa Doctor Brew dostępne online na www.browar-tenczynek.pl oraz w sklepach na terenie całej Polski

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.