Komunikaty PR

Kup produkt Starbucks i otrzymaj miesiąc HBO GO w prezencie

2021-01-04  |  11:30

Szukasz pomysłu na zimowy wieczór? Od teraz przy zakupie ulubionych produktów Starbucks w dostawie – np. karmelowej Salted Caramel Latte czy świeżo wypiekanych croissantów – dostaniesz 30-dniowy dostęp do platformy HBO GO wraz z katalogiem ponad 300 seriali i 800 filmów w prezencie. Wyjątkowa promocja potrwa tylko do wyczerpania zapasów.

Podczas gdy większość Polaków długie zimowe wieczory spędza w zaciszu własnych domów, Starbucks wychodzi z atrakcyjną propozycją i do wszystkich zamówień złożonych w aplikacji Glovo dorzuca aż miesiąc HBO GO w prezencie. W ten sposób miłośnicy marki mogą skorzystać z oferty platformy, w katalogu której znajduje się przeszło 800 filmów i aż 300 seriali (z polskim lektorem, dubbingiem lub napisami) – głównie oryginalne produkcje HBO, ale też tytuły zewnętrznych dostawców. Wcześniej, między 18 a 24 grudnia, z promocji skorzystać mogli użytkownicy zarejestrowanych kart Starbucks Rewards.

- Wraz z HBO przygotowaliśmy wyjątkową ofertę dla naszych Gości – użytkowników aplikacji Glovo. Od 31 grudnia przy zakupie dowolnych produktów Starbucks w dostawie, otrzymają oni od nas w prezencie aż 30 dni abonamentu HBO GO gratis. W ten sposób chcemy umilić naszym fanom długie wieczory, które ze względu na porę roku i obowiązkowy lockdown, i tak spędzamy w większości we własnych domach – mówi Monika Motus, Starbucks Digital Loyalty Manager.

Jak skorzystać z oferty i aktywować voucher HBO GO?

Chcesz skorzystać z oferty? Zamów dowolny produkt Starbucks przez aplikację Glovo, a do zamówienia dostaniesz specjalny voucher HBO GO. Aby go aktywować, wystarczy w ciągu 7 dni wejść na stronę https://hbogo.pl/voucher i w formularzu rejestracyjnym dodać otrzymany kod, klikając na przycisk „Dodaj voucher”. Potem można się już cieszyć nieograniczonym dostępem do oferty platformy. Od końca grudnia w aplikacji Glovo dostępna jest też specjalna, dedykowana oferta HBO GO, zestaw “SeriaLove dla Dwojga”, w którym znajdują się dwie kawy do wyboru (Americano lub Latte), dwie kanapki oraz dwa ciasta – idealna propozycja dla fanów serialowych maratonów i kinomanów.


Zasady promocji

Jedna osoba może odebrać voucher tylko raz. Voucher jest wysyłany automatycznie na podany przy rejestracji adres e-mail (tylko w przypadku, gdy w aplikacji została zaznaczona zgoda marketingowa). Po upływie miesiąca od aktywacji do konta zostanie automatycznie przypisana płatna subskrypcja. Aby temu zapobiec, wystarczy zrezygnować z usługi przed upływem 30 dni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.