Komunikaty PR

Kupony rabatowe na produkty #PROSTOzPIECA i Żabka Café

2024-03-14  |  10:05
Biuro prasowe

Żabka przygotowała nie lada niespodziankę dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i #PROSTOzPIECA. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z aż 12 kuponami rabatowymi „Mniam kupony!”, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach. Dzięki nim, np. hot dog, będzie dostępny za 4 zł, a drugie stripsy z kurczaka lub churrosy do małej kawy będą kosztowały tylko 1 zł. Prócz kuponów w wersji tradycyjnej dostępne są także kupony w aplikacji Żappka. Oferta obowiązuje w sklepach całej sieci do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów.

- Postanowiliśmy zaoferować naszym klientom coś wyjątkowego, tak aby mogli spróbować produktów dostępnych w ramach oferty #PROSTOzPIECA i Żabka Café w jeszcze korzystniejszych cenach. „Mniam kupony!”, które są dostępne w naszych sklepach oraz w aplikacji Żappka, to idealne rozwiązanie dla fanów ciepłych przekąsek i kawy, których w Żabce nie brakuje. Chcemy, aby Żabka była miejscem, w którym oferujmy łatwy dostęp do wysokiej jakości street foodu, a dzięki takim akcjom promocyjnym wychodzimy jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

„Mniam kupony!”

Oferta #PROSTOzPIECA podbiła podniebienia klientów Żabki. Sieć przygotowała specjalne kupony rabatowe na ciepłe przekąski i gorące napoje. Do 26 marca br. otrzymają je klienci, którzy kupią dowolny produkt z oferty Żabka Café lub #PROSTOzPIECA w jednym ze sklepów sieci Żabka lub skorzystają z ofert dostępnych w aplikacji Żappka. W Poznaniu, Warszawie i Krakowie kupony będą także rozdawane przez personel promocyjny – m.in. w okolicach akademików, kin i uczelni wyższych.

Jak można zrealizować kupony?

Wystarczy znaleźć najbliższy sklep z ofertą #PROSTOzPIECA za pośrednictwem strony https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca lub aplikacji mobilnej Żappka i dać kasjerowi do zeskanowania wybrany kupon rabatowy lub aktywować kupon dostępny w aplikacji Żappka. Rabat naliczy się automatycznie.

Moc chrupiących przekąsek

Aktualnie w ramach oferty #PROSTOzPIECA dostępne są zapiekanki, burgery, frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami.

W ofercie Żabka Café znaleźć z kolei można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki po donuty i pączki. Nie brakuje także gorącej kawy oraz innych ciepłych napojów.

Klienci mogą spróbować tych produktów nie tylko w sklepach tradycyjnych, ale także podczas wydarzeń, na których pojawiają się mobilne Żabki lub zatrzymując się w sklepach sieci przy Autostradzie Wielkopolskiej, w MOP Gnilec i MOP Sosna, w pobliżu granicy Polski z Niemcami oraz Żabkach zlokalizowanych przy stacjach paliw czy w formacie Drive.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na: https://www.zabka.pl/prosto-z-pieca oraz https://www.zabka.pl/zabka-cafe.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.