Komunikaty PR

Kupując kawę na Circle K pomagasz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

2021-02-18  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marcel Matuliński
Grayling Poland sp. z o.o.

Warszawa, Ul.Bluszczańska 74 m 75
00-712 Warszawa
marcel.matulinski|grayling.com| |marcel.matulinski|grayling.com
604919473
https://grayling.com/our-offices/warsaw/

Dzięki współpracy Circle K i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę zostanie uruchomione dodatkowe stanowisko Telefonu Zaufania pod numerem 116 111, na które będą mogły dzwonić dzieci i młodzież, potrzebujące pomocy psychologicznej. Wspólne działania to odpowiedź na bieżące potrzeby, wynikające z trwającej pandemii oraz przeniesienia w znacznej mierze życia zawodowego i edukacji w tryb zdalny, przez co wiele osób czuje się samotnych i przytłoczonych przymusem pozostawania w domu. Jest to szczególnie trudne dla dzieci i młodzieży, które mają ograniczony kontakt z rówieśnikami, a dodatkowo spędzają dużo czasu w domu. Często powoduje to frustrację i wpływa na ich stan psychiczny. Właśnie dlatego Circle K Polska zdecydowało się wesprzeć najmłodszych w tym trudnym dla nich czasie.

- Możliwość anonimowej pomocy w trudnych sytuacjach życiowych jest bardzo ważna, zwłaszcza teraz gdy dzieci i młodzież muszą mierzyć się z wieloma ograniczeniami wprowadzonymi w czasie pandemii.– mówi Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska.- Niesienie pomocy i wsparcie potrzebujących to dla nas bardzo ważny aspekt, dlatego cieszymy się, że Circle K może ułatwić najmłodszym dostęp do pomocy psychologicznej. Wierzę, że nasze działania przyczynią się do realnego wsparcia najmłodszych – dodaje.


W tej akcji pomóc może każdy, kto zdecyduje się na kubek pysznej kawy na stacjach Circle K. W ten sposób wspólnie będzie można pomóc wielu dzieciom, które pozostają w trudnej sytuacji i nie radzą sobie z różnymi wyzwaniami, które dodatkowo wzmaga okres pandemii.

- Dzieci bardzo potrzebują tego, aby zostać wysłuchane i zrozumiane, a niestety nie zawsze mogą na to liczyć w swojej rodzinie i w gronie znajomych. Dzwonią i piszą do nas z przeróżnymi trudnościami – mówią o nieszczęśliwym zakochaniu, problemach ze zdrowiem psychicznym, samotności, przemocy doświadczanej w domu lub ze strony rówieśników. Czasem zagrożone jest ich zdrowie lub bezpieczeństwo i wtedy musimy działać błyskawicznie. Pomoc naszego Telefonu jest szczególnie ważna teraz, w czasie pandemii, a za sprawą wsparcia ze strony Circle K będziemy mogli być jeszcze skuteczniejsi – powiedziała Paula Włodarczyk - koordynatorka Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę to największa w Polsce organizacja przeciwdziałająca przemocy i wykorzystywaniu seksualnemu dzieci. Już od 12 lat prowadzi bezpłatny Telefon Zaufania 116 111, który odpowiada na pilne potrzeby dzieci w Polsce. Od momentu powstania jego konsultanci odebrali ponad 1,3 miliona połączeń telefonicznych od dzieci. Od marca 2020 r. Telefon udziela pomocy przez całą dobę.

Wspólne działanie z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych przez sieć stacji Circle K w obszarze pomagania. W ostatnim roku firma skupiła się na wsparciu osób, które są najbardziej narażone na ciężki przebieg COVID-19. Pozostający w trudnej sytuacji seniorzy otrzymali tysiące paczek z produktami spożywczymi, a pracownicy służby zdrowia i służb mundurowych, które każdego dnia pomagają w walce z pandemią, otrzymali darmową kawę na stacjach Circle K. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów. Z kolei w czerwcu, na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności” – sieć ufundowała łącznie 100 000 upominków. W tym roku Circle K już po raz drugi wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy – zbierając datki do specjalnych puszek na stacjach, przekazując środki pieniężne na 29. Finał, a także dzięki zaangażowaniu samych pracowników, którzy wesprą akcję poprzez sportowe wyzwanie. W Circle K pomagamy na okrągło.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grayling Poland sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.