KWKR doradzała NIF ASI podczas koinwestycji w IMAGENE.ME

Bogdan Setlak
KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy SKA
ul. Kącik 4
30-549 Kraków
bogdan.setlak@kwkr.pl; marketing@kwkr.pl
+48504034729; +48123957161
https://koniecznywierzbicki.pl/
Kancelaria KWKR doradzała NCBR Investment Fund ASI S.A. w koinwestycji w IMAGENE.ME – innowacyjną polską firmę biotechnologiczną działającą w obszarze genomiki personalnej. Transakcja o wartości 6 milionów złotych została zrealizowana przez naszego klienta we współpracy z funduszem ABAN.VC.
Nasz zespół prawników udzielił kompleksowego wsparcia transakcji, które obejmowały działania od oceny wyników badania due diligence do ustalenia treści umowy inwestycyjnej.
Nasza kancelaria po raz kolejny odegrała istotną rolę w skutecznym przeprowadzaniu złożonych transakcji inwestycyjnych, wspierając innowacyjne polskie firmy w ich drodze do międzynarodowego sukcesu. Transakcję nadzorowała Paulina Opiełka, partner w KWKR, a poprowadzili ją nasi associates – Paweł Machowski i Dominik Korybalski.
IMAGENE.ME to pionier w dziedzinie zaawansowanej diagnostyki genetycznej, spersonalizowanej profilaktyki zdrowotnej oraz innowacyjnych rozwiązań w genomice personalnej. Inwestycja umożliwi firmie dynamiczną ekspansję na rynki międzynarodowe oraz wzmocnienie pozycji lidera w europejskim sektorze genomiki.
W procesie transakcyjnym fundusz ABAN.VC wspierał zespół prawników, składający się z ekspertów z TRILOKA Intellectual Property Office oraz pełnomocników – Damiana Grzegorczyka, Marty Szymczak-Kozłowskiej oraz Konrada Trzyny.

Dlaczego lektura DORA przypomina bieg z przeszkodami?

Sztuczna inteligencja na sali rozpraw. Narzędzie czy ryzyko?

PROMOTECH nagrodzony za dbałość o bezpieczeństwo pracowników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.