Lagardère Travel Retail z nowym salonem Relay w biurowcu Varso Tower
PR Hub
Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Spółka Lagardère Travel Retail w Polsce właśnie otworzyła nowy salon prasowy w prestiżowej lokalizacji – biurowcu Varso Tower w samym sercu stolicy. Lokal funkcjonujący pod szyldem Relay jest pierwszym punktem tej renomowanej sieci występującym poza segmentem travel. Jak informuje spółka, to nie jedyna inwestycja poczyniona przez lidera rynku travel retail na zakończenie 2023 roku.
Relay, największa sieć sprzedaży prasy zlokalizowana w węzłach komunikacyjnych takich jak dworce, lotniska i stacje metra, otworzyła się dla pierwszych klientów poza segmentem travel. Od 12 grudnia nowy lokal pod tym szyldem funkcjonuje w najwyższym biurowcu w Unii Europejskiej - Varso Tower. Salon prasowy tej cenionej przez klientów sieci odpowie na potrzeby pracowników prestiżowego biurowca, a także mieszkańców miasta i turystów odwiedzających najwyższy w Polsce taras widokowy położony na wysokości 230 metrów.
Nowy sklep marki Relay to 51 mkw. w najnowszym formacie news & gifts. Od klasycznego konceptu odróżnia go m.in. nowocześniejsze wnętrze i czytelny podział na kategorie, dzięki czemu sklep jest jaśniejszy, bardziej przestronny, a klient łatwiej się w nim porusza.
Asortyment skrojony według potrzeb
Asortyment salonu Relay kompleksowo łączy ofertę „one stop shop” z produktami dedykowanymi turystom. Obok szerokiego wyboru tytułów prasowych krajowych i zagranicznych, starannie wyselekcjonowanych książek, artykułów spożywczych, tytoniowych i akcesoriów dla podróżnych, pojawiły się również pamiątki i inne drobiazgi nawiązujące do lokalnych atrakcji i tradycji.
- Relay to flagowy format Lagardère Travel Retail oferujący produkty niezbędne w podróży, jednak wraz ze zmieniającymi się potrzebami społeczeństwa, koncept stale ewoluuje, stając się coraz bardziej „convenience”. Dlatego też, naturalnie, postanowiliśmy po raz pierwszy przetestować go również poza węzłami komunikacyjnymi i na to posunięcie wybraliśmy centralnie zlokalizowany, prestiżowy budynek, jakim jest Varso Tower - mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce. - Staramy się zwracać szczególną uwagę na potrzeby odbiorców w danej lokalizacji, dlatego poszczególne punkty sieci Relay różnią się między sobą – w jednym miejscu uwypuklamy ofertę książek, w innym pamiątki czy drobną elektronikę. W przypadku Varso postawiliśmy na prasę, wyroby tytoniowe, a także książki, pamiątki oraz akcesoria travel, bo tego właśnie potrzebuje mieszkaniec dużego miasta będący w drodze do pracy czy turysta odwiedzający Warszawę z wieloma atrakcjami w planie dnia – dodaje Sinkiewicz.
Na polskim rynku pod szyldem Relay funkcjonuje już ponad 100 salonów, z czego osiem zostało otwartych tylko w IV kwartale 2023 r. Poza stolicą nowe salony tej sieci pojawiły się m.in. w Krakowie, Łodzi, Gdańsku czy w Siedlcach.
Relay to, obok Inmedio, So Coffee, Aelia Duty Free czy 1Minute Smacznego!, kluczowa marka w portfolio Lagardère Travel Retail w Polsce. Jak informuje spółka, tylko w ostatnim kwartale 2023 r. zaplanowano aż 40 otwarć i reinwestycji, z czego aż 20 lokali pojawi się w zupełnie nowych lokalizacjach, m.in. na lotniskach, w parkach handlowych, biurowcach czy w lokalizacjach miejskich.
***
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak InMedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.
Firma
Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.