Komunikaty PR

Lagardère Travel Retail z nowym salonem Relay w biurowcu Varso Tower

2023-12-18  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Maksymiuk
PR Hub

Długa 16/205
00-238 Warszawa
magdalena.maksymiuk|prhub.eu| |magdalena.maksymiuk|prhub.eu
609555990
prhub.eu
Do pobrania info pras ( 0.18 MB )

Spółka Lagardère Travel Retail w Polsce właśnie otworzyła nowy salon prasowy w prestiżowej lokalizacji – biurowcu Varso Tower w samym sercu stolicy. Lokal funkcjonujący pod szyldem Relay jest pierwszym punktem tej renomowanej sieci występującym poza segmentem travel. Jak informuje spółka, to nie jedyna inwestycja poczyniona przez lidera rynku travel retail na zakończenie 2023 roku. 

Relay, największa sieć sprzedaży prasy zlokalizowana w węzłach komunikacyjnych takich jak dworce, lotniska i stacje metra, otworzyła się dla pierwszych klientów poza segmentem travel. Od 12 grudnia nowy lokal pod tym szyldem funkcjonuje w najwyższym biurowcu w Unii Europejskiej - Varso Tower. Salon prasowy tej cenionej przez klientów sieci odpowie na potrzeby pracowników prestiżowego biurowca, a także mieszkańców miasta i turystów odwiedzających najwyższy w Polsce taras widokowy położony na wysokości 230 metrów. 

Nowy sklep marki Relay to 51 mkw. w najnowszym  formacie news & gifts. Od klasycznego konceptu odróżnia go m.in. nowocześniejsze wnętrze i czytelny podział na kategorie, dzięki czemu sklep jest jaśniejszy, bardziej przestronny, a klient łatwiej się w nim porusza.

Asortyment skrojony według potrzeb

Asortyment salonu Relay kompleksowo łączy ofertę „one stop shop” z produktami dedykowanymi turystom. Obok szerokiego wyboru tytułów prasowych krajowych i zagranicznych, starannie wyselekcjonowanych książek, artykułów spożywczych, tytoniowych i akcesoriów dla podróżnych, pojawiły się również pamiątki i inne drobiazgi nawiązujące do lokalnych atrakcji i tradycji.

- Relay to flagowy format Lagardère Travel Retail oferujący produkty niezbędne w podróży, jednak wraz ze zmieniającymi się potrzebami społeczeństwa, koncept stale ewoluuje, stając się coraz bardziej „convenience”. Dlatego też, naturalnie, postanowiliśmy po raz pierwszy przetestować go również poza węzłami komunikacyjnymi i na to posunięcie wybraliśmy centralnie zlokalizowany, prestiżowy budynek, jakim jest Varso Tower - mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce. - Staramy się zwracać szczególną uwagę na potrzeby odbiorców w danej lokalizacji, dlatego poszczególne punkty sieci Relay różnią się między sobą – w jednym miejscu uwypuklamy ofertę książek, w innym pamiątki czy drobną elektronikę. W przypadku Varso postawiliśmy na prasę, wyroby tytoniowe, a także książki, pamiątki oraz akcesoria travel, bo tego właśnie potrzebuje mieszkaniec dużego miasta będący w drodze do pracy czy turysta odwiedzający Warszawę z wieloma atrakcjami w planie dnia – dodaje Sinkiewicz.

Na polskim rynku pod szyldem Relay funkcjonuje już ponad 100 salonów, z czego osiem zostało otwartych tylko w IV kwartale 2023 r. Poza stolicą nowe salony tej sieci pojawiły się m.in. w Krakowie, Łodzi, Gdańsku czy w Siedlcach.

Relay to, obok Inmedio, So Coffee, Aelia Duty Free czy 1Minute Smacznego!, kluczowa marka w portfolio Lagardère Travel Retail w Polsce. Jak informuje spółka, tylko w ostatnim kwartale 2023 r. zaplanowano aż 40 otwarć i reinwestycji, z czego aż 20 lokali pojawi się w zupełnie nowych lokalizacjach, m.in. na lotniskach, w parkach handlowych, biurowcach czy w lokalizacjach miejskich.

***

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.). W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak InMedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Hub
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.