Lato pełne smaku z Costa Coffee
Tegoroczna Kampania Lato w Costa Coffee to nie tylko nowości smakowe, ale również cała masa atrakcji przygotowanych dla miłośników kawy odwiedzających Warszawę. Pod centrum handlowym Westfield Arkadia oraz na Bulwarach wiślanych pojawiły się specjalnie strefy chill-outu, z których będzie można korzystać w okresie wakacyjnym. Spotkajmy się zatem przy ulubionym napoju i cieszmy się wspólnie rozgrzewającym, letnim słońcem.
Letnie orzeźwienie
Rozpoczęcie Kampanii Lato w Costa Coffee jak zwykle łączy się z odświeżeniem pysznego menu kawiarni. Obok klasycznych pozycji znajdziemy w nim więc zimne i orzeźwiające desery oraz napoje – idealnie skrojone pod wysokie temperatury za oknem. Każdy kawosz może od teraz spróbować swojej ulubionej kawy w wersji mrożonej, wybierając spośród Iced Caffé Latte, Iced Cappuccino, Iced Flat White, Iced Americano, a także smakowych Cold Brew lub Espresso z tonikiem Kinley. Fani bardziej deserowych propozycji będą z kolei zachwyceni trzema wersjami Frappé – hitu tego lata Salted Caramel, inspirowanego kultowym batonem Toblerone oraz obłędnie czekoladowego Chocolate Brownie. Przy tworzeniu orzeźwiającej letniej oferty nie zapomniano ponadto o Gościach, którzy preferują nie kawowe propozycje. Już 6 lipca do oferty kawiarni Costa Coffee wkracza nowość - Fuze Iced Tea. Jest to idealne połączenie delikatnego ekstraktu z herbaty, pysznego soku owocowego i odrobiny ziół lub kwiatów. Ta niezwykła fuzja tworzy wielowymiarowy smak herbaty morożonej, który zachwyci najbardziej wymagających. Dostępne smaki Peach Hibiscus, Strawberry Mint i Lemon Ginger.
Uzupełnieniem menu zimnych napojów będą niepowtarzalnie kremowe desery lodowe. W zależności of preferencji możemy postawić na intrygującą kompozycję słodkiej truskawki z bezą lub słonego karmelu z gruszką, albo rozkoszować się smakiem czarnego lasu lub tiramisu. Desery lodowe wykonane są z najwyższej jakości składników na bazie lodów śmietankowych.
Relaks w centrum miasta
Okres wakacyjny sprzyja wychodzeniu z domu. Świetnym sposobem na urozmaicenie upalnego dnia będzie wizyta w jednej z klimatycznych stref chill-outu, przygotowanych przez Costa Coffee. Na miejscu znajdziemy wygodne leżaki, hamaki i pufy, estetyczne ścianki do robienia zdjęć, palmy tworzące wakacyjny klimat. a przede wszystkim liczne atrakcje. Są to więc miejsca, w których nie tylko odpoczniemy, ale także dowiemy się czegoś nowego o kawie, czy potańczymy do muzyki na żywo.
Już 02.07 startuje strefa usytuowana przy warszawskich Bulwarach wiślanych. Sama inauguracja rozpocznie się duża imprezą z DJ-em, podczas której będzie możliwość wypróbowania oferty dostępnej w letnim menu Costa Coffee. To jednak nie koniec ekscytujących planów – do końca lipca w każdy czwartek odbywać się będą warsztaty z baristami, pokazy i wykłady związane z kawą oraz konkursy. Piątki to z kolei czas na seans filmowy w ramach kina letniego, a weekendy będą mijać pod znakiem kolejnych imprez w rytmie wakacji. Wszyscy obecni będą mieli również szansę na otrzymanie specjalnych kuponów rabatowych do kawiarni Costa Coffee.
Strefa Arkadia dostępna od 17.06 do 1.07.2022
Strefa Bulwary wiślane dostępna od 02.07 do 1.08.2022

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.