Laur Konsumenta ponownie dla Shell Helix
ConTrust Communication
ul. 1 Sierpnia 6A
02-134 Warszawa
r.pietka|contrust.pl| |r.pietka|contrust.pl
530 424 444
contrust.pl/
Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie realizowane nieprzerwanie od 15 lat, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażach telefonicznym oraz internetowym, zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych.
„Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i wyróżniających się wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. Cieszymy się z tej nagrody, bo tego typu wyróżnienia stanowią silną rekomendację dla innych kierowców i ważny element w budowaniu wizerunku marki.” – podsumował Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Działu Olejowego Shell Polska.
Laur Konsumenta 2020 to już czternaste wyróżnienie przyznane w ciągu ostatnich sześciu lat marce i olejom Shell Helix. W 2019 roku Shell Helix otrzymał specjalne odznaczenie „Lider XV-lecia”, jako najczęściej nagradzana marka, która uzyskała największą liczbę głosów w plebiscycie „Laur Konsumenta”. Ponadto w poprzednich latach otrzymała tytuł Top Marka i została wyróżniona certyfikatem „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality”. Liczne wyróżnienia potwierdzają innowacyjność olejów silnikowych Shell Helix i korzystną relację ich ceny do jakości.
Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS
Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.