Lechendy wchodzą w EKO! Rusza 2. edycja quizu Lecha
TMPR
Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/
Lech od lat wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu nie tylko cieszą oko, ale niosą ważny przekaz.
Marka Lech Premium Kompanii Piwowarskiej od dawna promuje ekologiczne rozwiązania, między innymi czerpiąc w browarze energię z wiatru czy organizując akcje segregacji śmieci podczas festiwali muzycznych. Z badania Green Generation, przeprowadzonego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej wynika, że 96% respondentów uważa takie działania za ważne, mogące mieć wpływ na zmianę zachowań konsumentów, np. świadome podejście do zakupów, czy podejmowanie działań na rzecz ochrony środowiska.
W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów marka Lech powraca z odświeżoną, drugą edycją konkursu z wiedzy ekologicznej, w którym można wygrać bluzy zaprojektowane przez polskich artystów: Pannę Niebieską, Izę Turską, Noriakiego, Marcina Tybera, Annę Szejdewik, Klaudiusza Kędziorę i Bartosza Sucharskiego. Umieszczone na nich designerskie grafiki dotyczą eko zagadnień np. poszanowania zieleni. Konkursowe bluzy są w 80% wykonane są z bawełny organicznej, która posiada certyfikat Organic Content Blended (OCS blended) oraz certyfikat Oeko-Tex Standard 100 oraz w 20% z poliestru pozyskanego z recyklingu. Nadruk na bluzach wykonany jest certyfikowanymi farbami wodnymi.
Aktywacja ma na celu zachęcić konsumentów do podejmowania prostych, drobnych, proekologicznych gestów w stronę natury w codziennym życiu i nagrodzić tych, którzy wykazują dużą świadomość w zakresie ochrony środowiska.
Aby wygrać należy wejść na stronę lech.pl , wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem promocyjnego opakowania piwa Lech i wziąć udział w ekologicznym quizie. W każdym tygodniu tysiąc osób, które udzieli najwięcej poprawnych odpowiedzi w najkrótszym czasie, wygra jedną z 10 tysięcy dostępnych bluz wykonanych z ekobawełny, posiadającej wysokie certyfikaty jakości.
Konkurs potrwa od 18 października do 26 grudnia br. W promocji biorą udział piwa: Lech Premium, klasyczny lager Lech Free 0,0% oraz Lech Pils, oznaczone specjalną grafiką „Graj o EKO-bluzy”.
Koncepcję kreatywną konkursu „Lechendy wchodzą w eko” przygotowała agencja Bardzo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Afekt.
Od sztucznej szczęki po 3000 zł w gotówce czyli co zostawiamy w Uberze?
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Jakim typem kierowcy jesteś? Dowiedz się jak jeździmy po polskich drogach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.