Komunikaty PR

Lena Lighting i Acustio na gali Red Dot Design Award 2023

2023-06-21  |  12:00
Biuro prasowe

Tegoroczna edycja Red Dot Design Award stała się dla Lena Lighting i Acustio kolejną okazją do celebracji. Colline x Terrano – lampa akustyczna stworzona wspólnie przez marki – otrzymała prestiżowe wyróżnienie Red Dot Lighting Design Award. 19 czerwca w Essen odbyła się oficjalna gala dla zwycięzców.

Red Dot Design Award to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród w świecie designu. Rokrocznie komisja, w której skład wchodzą czołowi projektanci i architekci, wybiera produkty użytku codziennego, wyróżniające się innowacyjnością, zarówno w zakresie funkcjonalności, jak i wyglądu. W tym roku Lena Lighting już po raz drugi otrzymała wyróżnienie - za lampę akustyczną Colline x Terrano, stworzoną we współpracy z producentem paneli dźwiękochłonnych - Acustio. W ubiegłorocznej edycji wydarzenia jury doceniło natomiast lampę Sizzano oraz urządzenie dezynfekujące powietrze UV-C Sterilon Flow. Dla warszawskiej marki to również kolejna nagroda w konkursie. W 2020 roku najwyższym wyróżnieniem Best of the Best nagrodzono Silentum, zaś w 2022 panele Colline, które stały się głównym elementem nowego projektu z Lena Lighting.

- Kolejna statuetka Red Dot to dla nas ogromna radość i wielkie wyróżnienie. Niezmiernie cieszy, że produkty, które oferujemy klientom z całego świata, są doceniane w tak prestiżowych konkursach. – mówi Marzena Lesińska, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu Lena Lighting. – Lampa akustyczna Colline x Terrano wyróżnia się nie tylko unikalnym designem, inspirowanym naturą i sztuką współczesną, ale również niezwykłym połączeniem wysoce energooszczędnego oświetlenia z dźwiękochłonnością. Produkt ten tworzyliśmy wraz z Acustio z myślą o komforcie i prywatności, sprzyjających relaksowi i efektywnej pracy. Bez stosownych warunków nie jesteśmy bowiem w stanie w pełni koncentrować się na swoich zadaniach czy odpocząć. – podsumowuje.

- Dla Acustio to już trzeci Red Dot, który dowodzi, że tworzone przez nas produkty wyróżniają się innowacyjnością oraz kreatywnością. Zależy nam, aby wszystkie nasze rozwiązania cechowały się najwyższą jakością akustyczną i nienagannym designem. – wyjaśnia Mateusz Gaczkowski, projektant i CEO Acustio. – Tegoroczny Red Dot ugruntowuje nas w przekonaniu, że multifunkcyjne rozwiązania są dziś produktami bardzo pożądanymi i w tym kierunku także chcemy się dalej rozwijać. – dodaje Aleksandra Mętlewicz, współtwórczyni Colline x Terrano.

Podczas Red Dot Design Award 2023 odbyło się wręczanie statuetek. Uroczystą galę zwieńczyło wspólne zwiedzanie Red Dot Design Museum, gdzie goście mogli obejrzeć docenione produkty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.