Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”
PSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów. „Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, wgląd do autorskich przepisów z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, korzystanie z wygodnej listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego. Aplikacja jest dostępna dla klientów sieci od 21 września br.
Użytkownicy aplikacji „Mój Lewiatan” będą mieli dostęp do informacji na temat aktualnych promocji w sieci, jak również tych obowiązujących w wybranych sklepach Lewiatan. Ponadto umożliwi im ona korzystanie z szerokiej bazy przepisów pochodzących z kanału “Gotuj z Lewiatanem”, jak również wygodnego planowania listy zakupów. Klienci sklepów objętych programem lojalnościowym będą mogli skorzystać z elektronicznej karty “Mój Lewiatan” oraz bieżącej weryfikacji liczby uzyskanych punktów lojalnościowych. Mobilne rozwiązanie będzie dostępne dla wszystkich zainteresowanych klientów sieci. Aplikacja będzie dostępna do nieodpłatnego pobrania w sklepach Google Play oraz App Store.
– „Mój Lewiatan” to kolejny krok naszej sieci w kierunku budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dopasowania do potrzeb naszych klientów. Dzięki aplikacji korzystanie z programu lojalnościowego Lewiatan będzie jeszcze łatwiejsze, a nam pozwoli dotrzeć do grona klientów, którzy cenią sobie wygodę, jaką niosą za sobą rozwiązania mobilne – mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu Lewiatan Holding S.A. i dodaje – Już ponad 70 proc. Polaków deklaruje, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych programów lojalnościowych, dlatego tym bardziej cieszę się, że oddajemy w ręce naszych klientów to pełni funkcjonalne narzędzie.
Uruchomienie aplikacji „Mój Lewiatan” zbiegło się w czasie z loterią dla klientów, w której do wygrania będą cztery kolorowe samochody marki Toyota Aygo. Loteria „Graj w kolory”, w której udział mogą wziąć wszyscy zainteresowani klienci sieci, startuje 21 września i potrwa do 18 października br. Warunkiem udziału w loterii jest zakup produktów w Lewiatanie o wartości minimum 30 zł i rejestracja paragonów na stronie www.grajwkolory.pl lub w aplikacji mobilnej „Mój Lewiatan”. Każdorazowa rejestracja dowodu zakupów oraz wybieranie produktów z oferty kolorowych gazetek promocyjnych zwiększa szansę klientów na wygraną w loterii.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.