Komunikaty PR

Lexus ES najbardziej niezawodnym modelem w historii słynnego badania

2020-03-19  |  13:00
Biuro prasowe

Luksusowy sedan Lexus ES został ogłoszony najbardziej niezawodnym samochodem w badaniu 2020 U.S. Vehicle Dependability Study, przeprowadzanym przez amerykańską firmę analityczną J.D. Power. Samochód zdobył rekordowo wysoki wynik.

 

Historyczny wynik

Limuzyna Lexusa zanotowała rezultat 52 PP100. To oznacza, że japoński samochód okazał się najbardziej niezawodnym modelem ze wszystkich przeanalizowanych. Co więcej, to najlepszy wynik w 31-letniej historii badania J.D. Power U.S. Vehicle Dependability Study, jednego z najbardziej renomowanych rankingów niezawodności w branży motoryzacyjnej.

Badanie mierzy liczbę problemów zgłaszanych przez użytkowników danego modelu w trzecim roku jego posiadania. Niższy wynik oznacza zatem większą niezawodność auta. Uwzględniane są nie tylko poważne usterki, ale również wrażenia z użytkowania samochodu, dotyczące np. wyciszenia wnętrza czy obsługi systemu multimedialnego. Tegoroczna edycja bazowała na informacjach od 36 555 właścicieli samochodów z rocznika 2017.

Więcej Lexusów w czołówce

Amerykańscy analitycy wyróżnili także inne modele Lexusa. Terenowy GX zajął pierwsze miejsce w kategorii Midsize Premium SUV, a na drugim miejscu w kategorii znalazł się Lexus RX, razem z Cadillakiem XT5 oraz Mercedesem GLE. Tę samą lokatę w klasie Compact Premium SUV zdobył model NX Lexusa. Na tym lista się nie kończy. Limuzyna ES zwyciężyła rzecz jasna w swojej kategorii Compact Premium Car, a na trzecim miejscu w tej samej klasyfikacji znalazł się Lexus IS.

Lexus znalazł się również w czołówce rankingu marek. Japoński producent zajął drugie miejsce z okrągłym wynikiem 100. To rezultat o sześć punktów lepszy, niż w ubiegłorocznym badaniu U.S. Vehicle Dependability Study i wyraźnie przewyższający średnią rynku, która w 2020 roku wyniosła 134 problemy na 100 samochodów.

Toyota wygrywa w największej liczbie kategorii

Bardzo dobre wyniki zanotowała również siostrzana Toyota. Japońska marka zajęła piąte miejsce w ogólnym rankingu, najwyższe wśród producentów aut popularnych i wyprzedziła m.in. Volkswagena, BMW, Audi, Forda czy Mazdę. Modele Toyoty wygrały w czterech segmentach. A wliczając wyniki Lexusa, Toyota Motor Corporation zgarnęła pierwsze miejsca w aż sześciu kategoriach.

Toyota 4Runner wygrała w kategorii Midsize SUV, Tundra wraz z Fordem F-150 zdobyła pierwsze miejsce w klasyfikacji Large Light Duty Pickup, Toyota Avalon okazała się najlepsza w klasie Large Car, a Sienna wygrała w kategorii Minivan. Do tego można dodać trzecie miejsce Corolli w klasyfikacji aut kompaktowych i taką samą pozycję Toyoty RAV4 w kategorii Compact SUV.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.