Komunikaty PR

Lidl Polska gra z WOŚP 15. raz i przekazuje aż ponad 5 mln zł na cel 32. Finału!

2024-01-31  |  11:00
Biuro prasowe

Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki organizowanej we wszystkich sklepach sieci w ramach 32. Finału WOŚP. Sieć już po raz 15. zagrała z Orkiestrą w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki imponującą kwotę ponad 5 mln zł! Od początku współpracy w ramach styczniowych zbiórek sieć wspólnie z klientami zasiliła konto Fundacji łączną kwotą ponad 49 mln zł.

Lidl Polska już od piętnastu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pomagając w realizacji szczytnych celów. Tegorocznemu, już 32. Finałowi, przyświecało motto „Tu wszystko gra OK!”, a celem działań było wsparcie leczenia płuc, w odpowiedzi na powikłania wywołane przez pandemię. Lidl ponownie zagrał z Orkiestrą, by wspomóc zbieranie środków na zakup urządzeń dla pacjentów oddziałów pulmonologicznych. Już 14 grudnia sieć rozpoczęła zbiórkę, trwającą do dnia Finału, 28 stycznia. Łączna kwota, jaką Lidl Polska zasilił konto 32. Finału WOŚP, wyniosła w tym roku aż ponad 5 mln zł.

Za nami kolejny Finał WOŚP. Lidl Polska wspiera zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 15 lat, aktywnie angażując się w niesienie pomocy potrzebującym. Serdecznie dziękuję  naszym klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Gadżety z serduszkiem WOŚP

Lidl Polska wspierał 32. Finał WOŚP od 11 grudnia, kiedy to klienci sieci mogli nabyć gadżety opatrzone charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. W ofercie Lidla pojawiły się między innymi koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz różnego rodzaju akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze, magnesy na lodówkę czy lunchboxy. Na sklepowych półkach znalazły się także unikatowe butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi z grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP, dostępne tylko w sieci Lidl Polska. Cały zysk ze sprzedaży gadżetów trafił na szczytny cel tegorocznego Finału.

Nowy sposób wspierania WOŚP

Nowością we wspieraniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Lidl Polska w tym roku były donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. W dniach 2-28 stycznia klienci sieci mogli zasilić konto zbiórki za pośrednictwem terminali płatniczych. Całość kwoty donacji również trafiła na konto 32. Finału, wspierając tym samym cel akcji.

Aukcje charytatywne na platformie Allegro

Ci, którzy wciąż nie zdążyli wspomóc Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mogą nadal wziąć udział w aukcjach charytatywnych, organizowanych na platformie Allegro. Lidl Polska przeznaczył na nie wyjątkowe nagrody – na koncie sieci można wylicytować podwójne zaproszenie na kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie, przygotowaną przez znanego kucharza, a także koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego. To świetny pomysł na prezent dla siebie lub kogoś bliskiego, który jednocześnie wspiera szczytny cel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu Biuro prasowe
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.