Komunikaty PR

Lidl Polska gra z WOŚP 15. raz i przekazuje aż ponad 5 mln zł na cel 32. Finału!

2024-01-31  |  11:00
Biuro prasowe

Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki organizowanej we wszystkich sklepach sieci w ramach 32. Finału WOŚP. Sieć już po raz 15. zagrała z Orkiestrą w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki imponującą kwotę ponad 5 mln zł! Od początku współpracy w ramach styczniowych zbiórek sieć wspólnie z klientami zasiliła konto Fundacji łączną kwotą ponad 49 mln zł.

Lidl Polska już od piętnastu lat wspiera Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, pomagając w realizacji szczytnych celów. Tegorocznemu, już 32. Finałowi, przyświecało motto „Tu wszystko gra OK!”, a celem działań było wsparcie leczenia płuc, w odpowiedzi na powikłania wywołane przez pandemię. Lidl ponownie zagrał z Orkiestrą, by wspomóc zbieranie środków na zakup urządzeń dla pacjentów oddziałów pulmonologicznych. Już 14 grudnia sieć rozpoczęła zbiórkę, trwającą do dnia Finału, 28 stycznia. Łączna kwota, jaką Lidl Polska zasilił konto 32. Finału WOŚP, wyniosła w tym roku aż ponad 5 mln zł.

Za nami kolejny Finał WOŚP. Lidl Polska wspiera zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już od 15 lat, aktywnie angażując się w niesienie pomocy potrzebującym. Serdecznie dziękuję  naszym klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Po raz kolejny pokazaliśmy wielką siłę serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.

Gadżety z serduszkiem WOŚP

Lidl Polska wspierał 32. Finał WOŚP od 11 grudnia, kiedy to klienci sieci mogli nabyć gadżety opatrzone charakterystycznymi serduszkami i grafikami WOŚP. W ofercie Lidla pojawiły się między innymi koszulki damskie oraz męskie, skarpetki, materiałowe torby oraz różnego rodzaju akcesoria, takie jak: kubki, długopisy, kalendarze, magnesy na lodówkę czy lunchboxy. Na sklepowych półkach znalazły się także unikatowe butelki, bidony oraz dzbanki marki Dafi z grafikami nawiązującymi do 32. Finału WOŚP, dostępne tylko w sieci Lidl Polska. Cały zysk ze sprzedaży gadżetów trafił na szczytny cel tegorocznego Finału.

Nowy sposób wspierania WOŚP

Nowością we wspieraniu Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przez Lidl Polska w tym roku były donacje elektroniczne, czyli dobrowolne darowizny bezgotówkowe. W dniach 2-28 stycznia klienci sieci mogli zasilić konto zbiórki za pośrednictwem terminali płatniczych. Całość kwoty donacji również trafiła na konto 32. Finału, wspierając tym samym cel akcji.

Aukcje charytatywne na platformie Allegro

Ci, którzy wciąż nie zdążyli wspomóc Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, mogą nadal wziąć udział w aukcjach charytatywnych, organizowanych na platformie Allegro. Lidl Polska przeznaczył na nie wyjątkowe nagrody – na koncie sieci można wylicytować podwójne zaproszenie na kolację w restauracji Platter by Karol Okrasa w Warszawie, przygotowaną przez znanego kucharza, a także koszulkę z motywem Szkoły Pełnej Talentów i autografem Roberta Lewandowskiego. To świetny pomysł na prezent dla siebie lub kogoś bliskiego, który jednocześnie wspiera szczytny cel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.