Komunikaty PR

Lidl Polska rusza z 12. edycją kampanii społecznej „Mały procent, wielka pomoc”

2024-02-01  |  11:30
Biuro prasowe

Sieć Lidl Polska, jako firma społecznie odpowiedzialna, już po raz 12. w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc” zachęca klientów oraz pracowników do skorzystania z możliwości przekazania 1,5% podatku na rzecz wybranej fundacji lub organizacji pożytku publicznego. W akcji Lidl Polska współpracuje z m.in.: Fundacją WOŚP, Caritas Polska, Bankami Żywności, Fundacją JiM czy Fundacją Mam Marzenie. Kampania potrwa od 1 lutego do 30 kwietnia.

 

Przekazując 1,5% podatku, wspierasz najbardziej potrzebujących

 

Od roku 2023 podatnicy mogą odliczyć i przekazać aż 1,5% swojego podatku dla dowolnie wybranej organizacji pożytku publicznego. Aby wesprzeć wybraną jednostkę pozarządową, wystarczy jedynie wpisać jej nazwę i numer KRS do odpowiedniej rubryki w rocznym zestawieniu podatkowym (PIT). Ten drobny gest, nic nas nie kosztuje, a przyczynia się do kreowania lepszego świata dla osób potrzebujących naszej uwagi i troski. Część swojego podatku w ramach akcji można przekazać do 30 kwietnia br.

 

Lidl Polska partnerem fundacji pozarządowych

 

W ramach przyjętej strategii CSR, Lidl Polska aktywnie angażuje się w liczne inicjatywy organizacji pozarządowych, których celem jest zapewnienie szeroko zakrojonej pomocy najpotrzebniejszym: osobom chorym, z niepełnosprawnościami czy w kryzysie bezdomności. Realizowana od ponad 10 lat kampania „Mały procent, wielka pomoc” z jednej strony jest kolejnym przykładem współpracy sieci z jednostkami pozarządowymi, a z drugiej niesie za sobą walor edukacyjny.

 

Coroczne rozliczenie podatku to doskonała okazja, aby pomagać innym, nie ponosząc przy tym kosztów. Może się wydawać, że 1,5% to niewielka kwota, jednak to nieprawda. Każda uzyskana w ten sposób wpłata jest nieocenioną wartością dla wielu fundacji oraz ich podopiecznych. Realizując kampanię „Mały procent, wielka pomoc” chcemy podkreślić, że każdy z nas może mieć znaczący udział w budowaniu lepszego świata. Przekazując 1,5 % naszego podatku dajemy wielu osobom nadzieję na przyszłość oraz zapewniamy im realną pomocmówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

 

W tym roku, tak jak w latach ubiegłych kampanią zostało objętych trzynaście organizacji pożytku publicznego. Należą do nich: Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Federacja Polskich Banków Żywności, Caritas Polska, Fundacja Mam Marzenie, Fundacja Instytutu Matki i Dziecka, Fundacja Anny Wierskiej „Dar Szpiku”, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”, Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii, Fundacja JiM, Fundacja „Labrador”, Fundacja dla Dzieci z Chorobami Nowotworowymi „Krwinka” oraz Fundacja Siepomaga.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.