LIDL ROZSZERZA OBECNOŚĆ W „HOMEPARK”
Homepark Janki – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks – powiększył grono swoich najemców o nowy sklep sieci Lidl o powierzchni ponad 2300 mkw.
Lidl Polska jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci detalicznych w kraju. Dzięki szerokiemu asortymentowi wysokiej klasy artykułów w atrakcyjnych niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony, należy do najchętniej odwiedzanych i cieszących się zaufaniem klientów sieci spożywczych. Obecnie w Polsce, pod marką Lidl, działa ponad 700 sklepów.
Sklep Lidl Polska w Homepark Janki został otwarty w miejscu wcześniej działającego supermarketu „Spar”. Zmieniono jednak fasadę sklepu, dodając więcej przeszklonych powierzchni. Tym samym wnętrze jest jasne i zachęcające do zakupów.
Park Handlowy Homepark Janki skupia nie tylko salony wnętrzarskie, oferujące wysokiej jakości meble, takie jak Belbazaar, Vox, IWC Meble, Komfort, Livingroom, Bizzarto, Meblik. Znajdziemy tutaj specjalistyczny sklep z oświetleniem, Spotlight, showroom Franke, Bel-Pol i wiele innych. Unikatowa formuła portfolio tych parków handlowych, łączy te marki z innymi, znanymi sieciami handlowymi, takimi jak EURO RTV AGD, Rossmann, czy Empik. Na terenie Homepark Janki znajdziemy też punkty świadczące usługi pocztowe, bankowe, fryzjerskie i punkt oferujący drobne naprawy. Jest tutaj również klub fitness Gravitan
„Cieszymy się z kolejnego otwarcia sklepu Lidl Polska w naszych parkach handlowych. Homepark Janki jest dzięki temu jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem na zakupy, gdzie znane sieciowe marki występują obok specjalistycznych sklepów z wyposażeniem wnętrz. Ta koncepcja wyraźnie się sprawdza, zarówno w Warszawie, jak i w pozostałych miastach. Widzimy też wyraźną przewagę parków handlowych nad innymi formatami, co doceniają klienci ceniąc sobie bezpieczeństwo zakupów i szeroką ofertę handlową.” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Podczas rozmów z siecią Lidl Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield.
Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki
i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery - wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliard euro zawiera 53 centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji i Turcji, posiadających łącznie 2000 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.