LISTA TOP 5 rozwiązań franczyzowych Żabki
Żabka jest jedną z najbardziej aktywnych na rynku franczyzowym sieci, która tworzy unikatowe, autorskie rozwiązania dla przedsiębiorców, ułatwiające codzienne prowadzenie biznesu. Poniżej TOP 5 najbardziej wyjątkowych działań odpowiadających na potrzeby dzisiejszych franczyzobiorców:
1. Polisa na biznes
„Polisa na biznes” to jedyne takie na rynku zbiorowe ubezpieczenie, które zabezpiecza franczyzobiorców przed potencjalnym niepowodzeniem ich działalności. Ma ono zapewnić ochronę finansową przedsiębiorców w momencie, gdy któryś z nich zakończy współpracę z siecią z ujemnym wynikiem. W takiej sytuacji poniesione straty finansowe pokryje ubezpieczyciel tj. firma TUW PZUW, która stworzyła z Żabką ten produkt.
Z ubezpieczenia mają możliwość skorzystania wszyscy franczyzobiorcy prowadzący sklepy Żabka niezależnie od długości współpracy z siecią. Wysokość ubezpieczenia dla poszczególnych przedsiębiorców, z uwagi na skalę działalności Żabki, jest niezwykle atrakcyjna, dodatkowo część opłat za ubezpieczenie pokrywa spółka.
2. Cyberstore
Jednym z nowoczesnych narzędzi, którego funkcją jest z kolei ułatwienie w kompleksowym zarządzaniu placówką – z poziomu telefonu lub komputera – jest aplikacja Cyberstore. Pozwala ona franczyzobiorcom na bieżące kontrolowanie wszystkich procesów zachodzących w sklepie. Mogą m.in. sprawdzać wyniki osiągane przez ich placówki dzięki generowaniu raportów obrotu czy weryfikacji liczby paragonów. Cyberstore informuje również o dokładnej dacie kolejnej dostawy czy liczbie palet, jakiej należy oczekiwać, co pozwala skutecznie zarządzać pracą zespołu w trakcie dostaw.
3. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców
Od 2019 roku działają dwie specjalne jednostki, których celem jest wsparcie franczyzobiorców w bieżących sprawach, w tym w kwestiach technicznych i serwisowych. Jedna z nich to Centrum Wsparcia Franczyzobiorców (CWF), którego głównym zadaniem jest dostarczanie franczyzobiorcom jak najszybszego i najbardziej optymalnego wsparcia w rozwiązywaniu trudności czy wyzwań, które mogą pojawić się każdego dnia. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców pozostaje do dyspozycji prowadzących sklepy – telefonicznie lub poprzez dedykowany formularz – przez siedem dni w tygodniu od godz. 7:00 do 23:00.
4. Interwencyjne Grupy Serwisowe
W całej Polsce działa serwis, który wspomaga franczyzobiorców w przypadku awarii. Dodatkowo w największych miastach funkcjonują Interwencyjne Grupy Serwisowe (IGS), których rolą jest sprawne usuwanie usterek z zakresu chłodnictwa i gastronomii; serwis wykonuje także drobne prace remontowe. IGS działają m.in. w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi czy Trójmieście. W okresie wakacyjnym dodatkowo funkcjonują IGS Sezonowe skoncentrowane na wsparciu franczyzobiorców, prowadzących sklepy modułowe nad polskim morzem czy w miejscowościach turystycznych.
5. Dedykowana Platforma Rozwojowa
W tym roku Żabka uruchomiła nową Platformę Rozwojową, dzięki której współpracujący z nią przedsiębiorcy mogą poszerzać swoją wiedzę w sposób jeszcze bardziej przejrzysty i czytelny. Narzędzie oferuje w jednym miejscu nową jakość szkoleń i dodatkowe funkcje, jak chociażby SOS szkoleniowe, poprzez które każdy franczyzobiorca może skierować pytanie dotyczące np. miesięcznych rozliczeń czy wsparcia w zarządzaniu pracownikami, na które odpowiedzi udzielają Partnerzy ds. szkoleń. Platforma umożliwia również łatwy i szybki zapis na szkolenia wewnętrzne, dostęp do Wirtualnego sklepu 360° oraz Bazy Wiedzy, stanowiącej zbiór zasad nt. współpracy z siecią.
Dzięki tym wszystkim rozwiązaniom i formom wsparcia franczyzobiorcy Żabki mogą w pełni skupić się na prowadzeniu i rozwoju własnych biznesów.
Więcej na www.zabka.pl/franczyza
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.