LISTA TOP 5 rozwiązań franczyzowych Żabki
Żabka jest jedną z najbardziej aktywnych na rynku franczyzowym sieci, która tworzy unikatowe, autorskie rozwiązania dla przedsiębiorców, ułatwiające codzienne prowadzenie biznesu. Poniżej TOP 5 najbardziej wyjątkowych działań odpowiadających na potrzeby dzisiejszych franczyzobiorców:
1. Polisa na biznes
„Polisa na biznes” to jedyne takie na rynku zbiorowe ubezpieczenie, które zabezpiecza franczyzobiorców przed potencjalnym niepowodzeniem ich działalności. Ma ono zapewnić ochronę finansową przedsiębiorców w momencie, gdy któryś z nich zakończy współpracę z siecią z ujemnym wynikiem. W takiej sytuacji poniesione straty finansowe pokryje ubezpieczyciel tj. firma TUW PZUW, która stworzyła z Żabką ten produkt.
Z ubezpieczenia mają możliwość skorzystania wszyscy franczyzobiorcy prowadzący sklepy Żabka niezależnie od długości współpracy z siecią. Wysokość ubezpieczenia dla poszczególnych przedsiębiorców, z uwagi na skalę działalności Żabki, jest niezwykle atrakcyjna, dodatkowo część opłat za ubezpieczenie pokrywa spółka.
2. Cyberstore
Jednym z nowoczesnych narzędzi, którego funkcją jest z kolei ułatwienie w kompleksowym zarządzaniu placówką – z poziomu telefonu lub komputera – jest aplikacja Cyberstore. Pozwala ona franczyzobiorcom na bieżące kontrolowanie wszystkich procesów zachodzących w sklepie. Mogą m.in. sprawdzać wyniki osiągane przez ich placówki dzięki generowaniu raportów obrotu czy weryfikacji liczby paragonów. Cyberstore informuje również o dokładnej dacie kolejnej dostawy czy liczbie palet, jakiej należy oczekiwać, co pozwala skutecznie zarządzać pracą zespołu w trakcie dostaw.
3. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców
Od 2019 roku działają dwie specjalne jednostki, których celem jest wsparcie franczyzobiorców w bieżących sprawach, w tym w kwestiach technicznych i serwisowych. Jedna z nich to Centrum Wsparcia Franczyzobiorców (CWF), którego głównym zadaniem jest dostarczanie franczyzobiorcom jak najszybszego i najbardziej optymalnego wsparcia w rozwiązywaniu trudności czy wyzwań, które mogą pojawić się każdego dnia. Centrum Wsparcia Franczyzobiorców pozostaje do dyspozycji prowadzących sklepy – telefonicznie lub poprzez dedykowany formularz – przez siedem dni w tygodniu od godz. 7:00 do 23:00.
4. Interwencyjne Grupy Serwisowe
W całej Polsce działa serwis, który wspomaga franczyzobiorców w przypadku awarii. Dodatkowo w największych miastach funkcjonują Interwencyjne Grupy Serwisowe (IGS), których rolą jest sprawne usuwanie usterek z zakresu chłodnictwa i gastronomii; serwis wykonuje także drobne prace remontowe. IGS działają m.in. w Warszawie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi czy Trójmieście. W okresie wakacyjnym dodatkowo funkcjonują IGS Sezonowe skoncentrowane na wsparciu franczyzobiorców, prowadzących sklepy modułowe nad polskim morzem czy w miejscowościach turystycznych.
5. Dedykowana Platforma Rozwojowa
W tym roku Żabka uruchomiła nową Platformę Rozwojową, dzięki której współpracujący z nią przedsiębiorcy mogą poszerzać swoją wiedzę w sposób jeszcze bardziej przejrzysty i czytelny. Narzędzie oferuje w jednym miejscu nową jakość szkoleń i dodatkowe funkcje, jak chociażby SOS szkoleniowe, poprzez które każdy franczyzobiorca może skierować pytanie dotyczące np. miesięcznych rozliczeń czy wsparcia w zarządzaniu pracownikami, na które odpowiedzi udzielają Partnerzy ds. szkoleń. Platforma umożliwia również łatwy i szybki zapis na szkolenia wewnętrzne, dostęp do Wirtualnego sklepu 360° oraz Bazy Wiedzy, stanowiącej zbiór zasad nt. współpracy z siecią.
Dzięki tym wszystkim rozwiązaniom i formom wsparcia franczyzobiorcy Żabki mogą w pełni skupić się na prowadzeniu i rozwoju własnych biznesów.
Więcej na www.zabka.pl/franczyza
________________________
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 7600 placówek prowadzonych przez ponad 6200 franczyzobiorców pod marką Żabka. Na przestrzeni dwudziestu lat działalności na polskim rynku, Spółka zdobyła pozycję lidera segmentu sprzedaży convenience. Nasze sklepy są odwiedzane codziennie przez ponad 2,5 miliona klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 300 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2020: https://raportodpowiedzialnosci.zabka.pl/
____________________________
Kontakt dla mediów:
Biuro Prasowe Żabka Polska
e-mail: biuro.prasowe@zabka.pl
tel. +48 514 877 509

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.