Live Motion Games SA zawarła umowę z Epic VR na port gry Builder Simulator
Builder Simulator, jeden z autorskich tytułów notowanej na NewConnect spółki Live Motion Games SA, pojawi się także w wersji VR. Twórca symulatora budowy domów zawarł umowę ze spółką Epic VR - doświadczonym specjalistą z rynku Virtual Reality - na stworzenie portu, który przeniesie produkcję do świata wirtualnej rzeczywistości. Premiera gry w jej podstawowej wersji na PC zaplanowana jest na Q1 2022 r.
W Builder Simulator gracz jest prowadzony za rękę od zbrojenia, przez budowę zaprawy, po stawianie cegieł do budowy różnego rodzaju domów. Premiera gry w wersji na PC zaplanowana jest na Q1 2022 r., na styczeń 2022 zespół Live Motion Games SA zapowiedział wydanie prologu do gry.
Builder Simulator to nie pierwszy projekt od Live Motion Games SA, który zostanie przeniesiony na platformy wirtualnej rzeczywistości. W lipcu br. producent gier zawarł umowę z Ultimate VR na stworzenie VR-owego portu gry do Train Station Renovation, flagowej produkcji studia. Symulator renowacji stacji kolejowych i pociągów trafił do sprzedaży w kwietniu 2020 roku i cieszy się sporym zainteresowaniem graczy – w niespełna dobę od premiery zwróciły się wszystkie poniesione koszty produkcyjne.
Współwydawcą obu tytułów jest notowana na głównym rynku GPW spółka PlayWay S.A.
- Builder Simulator to idealna gra dla tych osób, które chcą poczuć trud budowy domu i poczuć złożoność takiego przedsięwzięcia. Cały czas nanosimy jeszcze ostatnie poprawki i szlify przed premierą. Ponad 280 tys. osób zagrało w wersję demonstracyjną, dzięki czemu zebraliśmy obfity feedback od graczy. To pozwala nam, jeszcze przed wydaniem gry, nanosić zmiany i poprawki, których społeczność oczekuje – mówi Michał Kaczmarek, CEO w Live Motion Games S.A.
Za wykonanie portu odpowiadać będzie Epic VR, producent gier VR i zarazem doświadczony Software House VR/AR. Równolegle do produkcji i wydawania gier VR, spółka dostarcza ,,szyte na miarę’’ zaawansowane rozwiązania dedykowane m.in. dla przemysłu, branży ubezpieczeniowej, logistycznej, czy szkoleniowej.
- Builder Simulator wpisuje się w coraz popularniejszy trend gier z gatunku symulatorów. Wydanie tej gry w formie VR pozwoli na przeniesienie użytkownika wszystkimi zmysłami do świata gry. To zwiększy atrakcyjność tytułu, ponieważ wirtualna rzeczywistość daje zupełnie nowe, zaawansowane możliwości grania, w przeciwieństwie do jakichkolwiek innych urządzeń tradycyjnych (konsol czy komputerów PC) – ocenia Adrian Łapczyński, prezes zarządu Epic VR.
Builder Simulator znajduje się obecnie wśród 14 polskich gier sklasyfikowanych w pierwszej 100 rankingu Global Top Wishlist platformy Steam, czyli listy najbardziej oczekiwanych premier.
Karta Steam: Builder Simulator na Steam (steampowered.com)
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
NanoGroup S.A. z 3 nowymi źródłami finansowania prac badawczo-rozwojowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.