LIXA City Gardens z nowymi markami
Restauracja Rico, Ramenownia i salon kosmetyczny Luna Skin – to trzy marki, które dołączyły do grona najemców konceptu retailowego LIXA City Gardens, który powstał w kompleksie biurowym LIXA w pobliżu Ronda Daszyńskiego w Warszawie. Na mocy nowych umów, Yareal Polska wynajął ponad 550 mkw. nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej.
Rico to bardzo dobrze znana na warszawskiej mapie kulinarnej i chętnie odwiedzana restauracja, specjalizująca się w daniach kuchni tex-mex. Jej zupełnie nowa odsłona (po przeprowadzce z Al. Jana Pawła II) zadebiutuje na przełomie 2024 i 2025 r. w LIXA City Gardens. Restauracja zagospodaruje lokal o powierzchni 318 mkw., który usytuowany jest w budynku LIXA D, w ramach ogólnodostępnego pieszego pasażu.
W tym samym budynku, w lokalu znajdującym się od strony ulicy Giełdowej, w listopadzie 2024 r. zostanie otwarta kolejna restauracja – Ramenownia. Jest to wywodzący się z Łodzi koncept kulinarny, który wyróżnia autorskie podejście do tradycyjnego japońskiego ramenu przy wykorzystaniu najwyższej jakości składników – w tym m.in. noodle przygotowywanych ze specjalnej mieszanki mąk sprowadzanych prosto z Japonii. Liczący blisko 100 mkw. lokal będzie pierwszą restauracją marki Ramenownia w Warszawie.
W LIXA City Gardens zadebiutuje na polskim rynku LunaSkin – salon kosmetyczny, oferujący wyjątkowe rozwiązania między innymi z zakresu depilacji laserowej i modelowania sylwetki. Marka ciesząca się uznaniem w krajach bałtyckich – na Łotwie i w Estonii, we wrześniu 2024 r. rozpocznie swoją działalność w Polsce. Doskonale wyposażony salon kosmetyczny zostanie zaaranżowany w lokalu o powierzchni 133 mkw., znajdującym się w budynku LIXA E, od strony ulicy Kasprzaka.
„Od początku prac nad koncepcją kampusu LIXA naszą ambicją było stworzenie miejsca, które nie tylko zapewnia najwyższej jakości, nowoczesne środowisko pracy, ale również integruje społeczność i zachęca do odwiedzania, spędzania wolnego czasu. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasz autorski koncept retailowy LIXA City Gardens cieszy się tak dużym zainteresowaniem i do grona najemców dołączają kolejne marki. Wzbogacają one i zarazem doskonale uzupełniają ofertę naszego kompleksu, od strony gastronomicznej, jak i handlowo-usługowej. Jesteśmy dumni, że LIXA City Gardens przyciąga zarówno marki od lat działające na stołecznym rynku, szukające możliwości rozwoju, jak i te które debiutują w Warszawie, a nawet w Polsce." – powiedziała Marta Zawadzka, Dyrektor Najmu Yareal Polska.
LIXA City Gardens tworzy zupełnie nową tkankę miejską oraz wyjątkową, publiczną przestrzeń, która otwarta jest zarówno na pracowników biur, lokalną społeczność oraz gości i klientów, poszukujących nietuzinkowego miejsca do spędzania czasu i odpoczynku. W ramach konceptu na 4000 mkw. nowoczesnej powierzchni w parterach poszczególnych budynków (również wzdłuż 150-metrowego miejskiego pasażu) powstają liczne lokale handlowo-usługowe i gastronomiczne. Komercjalizacja konceptu LIXA City Gardens dobiega końca, a Yareal Polska finalizuje obecnie ostatnie umowy najmu.
Kampus biurowy LIXA powstawał etapami w biznesowym centrum Warszawy na bliskiej Woli, w odległości krótkiego spaceru od stacji metra Rondo Daszyńskiego. Został zaprojektowany przez renomowaną pracownię HRA Architekci. Budynki kampusu LIXA są certyfikowane w systemie zielonego budownictwa BREEAM, uzyskując ocenę Excellent. Projekt LIXA posiada także rating WELL Health-Safety potwierdzający, że kompleks spełnia wysokie wymagania dotyczące standardów i procedur bezpieczeństwa. LIXA stawia również na najwyższą jakość łączności cyfrowej i technologii inteligentnych w budynkach, czego udokumentowanie stanowi certyfikacja zgodnie z kryteriami WiredScore (budynek LIXA C otrzymał ten prestiżowy certyfikat technologiczny na najwyższych poziomie Platinum). Ponadto, budynki LIXA C, D i E znajdują się obecnie w procesie certyfikacji AirRated oraz Active Score. Kampus LIXA tworzy zespół pięciu budynków o łącznej powierzchni 77 000 mkw.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Bezpieczeństwo stało się w UE tematem numer jeden. Miała w tym udział polska prezydencja
Ostatnie dni czerwca to dobra okazja do podsumowania pół roku prezydencji Polski w Radzie UE. Z tej okazji w Łodzi odbył się Wielki Piknik Europejski w Łodzi, w trakcie którego również wiceprzewodnicząca Parlamentu Europejskiego podsumowała ten okres: w ciągu ostatnich sześciu miesięcy Polska była silnym i odważnym przywódcą i również nam dała siłę i odwagę, aby kroczyć naprzód w tych bardzo trudnych czasach. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego Polsce udało się odbudować swoją pozycję na arenie międzynarodowej.
Polityka
Nie brakuje przeciwników zwiększenia wydatków na obronność do 5 proc. Obawiają się, że paradoksalnie zagrozi to bezpieczeństwu Europy

W Hadze rusza szczyt NATO. Jednym z ważniejszych punktów ma być podwyższenie wydatków państw sojuszniczych na zbrojenia i obronność do 5 proc. PKB. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, państwa członkowskie przeznaczą łącznie na ten cel ponad 500 mld euro więcej rocznie. – Zwiększając wydatki na broń, nie tworzy się warunków do pokoju. Dlatego jesteśmy temu zdecydowanie przeciwni – podkreśla włoski europoseł Pasquale Tridico z Ruchu Pięciu Gwiazd (M5S).
Ochrona środowiska
Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania

Odpowiedzialne gospodarowanie odpadami stanowi integralną część biznesu, a działania w tym obszarze coraz częściej wchodzą w skład strategii ESG. Opóźniające się wdrożenie systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP) zgodnego z wymogami Unii Europejskiej stawia jednak przed polskimi przedsiębiorstwami wiele wyzwań.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.