LMG: Car Trader Simulator sprzedany w liczbie 6 000 kopii w 72 h od early access
Symulator amerykańskiego dealera samochodowego od Live Motion Games SA w 72 h po premierze osiągnął w sklepie Steam sprzedaż w wysokości 6 000 kopii. Car Trader Simulator we wczesnym dostępie ukazał się na rynku 4 listopada. Premiera finalnej wersji gry zaplanowana jest na Q3 2021 roku. To druga, po Train Station Renovation, gra warszawskiego studia, która w krótkim czasie po premierze zdobywa duże zainteresowanie wśród graczy. W październiku br. LMG zakończyło emisję akcji pozyskując od inwestorów 1,2 mln zł.
Car Trader Simulator to autorski tytuł Live Motion Games z popularnego gatunku symulatorów, który 4 listopada zadebiutował na Steam w trybie early access. – CTS przyciąga szerokie grono fanów, zdobywając przy tym pozytywne oceny. Gra, w trzy dni po premierze wczesnego dostępu, osiągnęła sprzedaż na poziomie 6 tys. kopii, pozytywne oceny, a średni czas rozgrywki graczy ciągle rośnie. – mówi Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games SA. – Fabuła produkcji oraz jej gameplay od początku wskazywały na potencjał sprzedażowy projektu. Przed wydaniem pełnej wersji gry, udostępniliśmy prolog o nazwie Welcome to the Business, aby poznać opinie oraz sugestie odbiorców. Wdrożyliśmy je, co dało dobry efekt. – dodaje.
W CTS gracz wciela się w rolę dealera samochodów, którego głównym zadaniem jest zarządzanie samochodami, w taki sposób aby zyskać renomę na amerykańskim rynku motoryzacyjnym. Fabularna kampania dodaje atrakcyjności rozgrywce, gracz może decydować o kierunku rozwoju gry i przejść ją na trzy sposoby. – Gra jest dopracowanym i przyjemnym projektem, co zostaje docenione przez graczy. Tytuł po wyjściu z early access wzbogacimy m.in. o rozszerzoną kampanię z 36 misjami, dodamy do rozgrywki kolejne budynki na mapie, czy ponad 100 nowych aut. Premierę finalnej wersji gry planujemy na Q3 2021. – informuje Michał Kaczmarek.
W październiku br. spółka zakończyła emisję akcji pozyskując 1,2 mln zł. Otrzymane od inwestorów środki studio przeznaczy na produkcję aktualnie tworzonych projektów oraz ich oprawę marketingową. – Od początku tego roku pozyskaliśmy finansowanie łącznie na poziomie 1,96 mln zł. – informuje Michał Kaczmarek.
W I półroczu 2021 roku Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect. Do tego czasu studio chce posiadać w swoim portfolio produkcyjnym sześć projektów. – Nie wykluczam, że debiut poprzedzimy kolejną emisją akcji. Finalną decyzję w tym temacie ogłosimy wkrótce. – tłumaczy prezes LMG.
Pierwszym wydanym tytułem studia był Train Station Renovation. Gra po 24 h pokryła pełne koszty produkcji. Produkcja jednocześnie znalazła się w zestawieniu największych premier czerwca 2020.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.