Komunikaty PR

Lodowe królestwo smaków w Costa Coffee

2021-05-04  |  13:39
Biuro prasowe

Za oknami słońce grzeje coraz mocniej, a to może oznaczać tylko jedno – nadchodzi lato. Właśnie dlatego w menu Costa Coffee pojawią się cieszące popularnością, wyśmienite smaki Deserów Lodowych. Wśród czterech dostępnych wariantów znajdziemy zaskakujące nowości – Słony karmel z gruszką czy Mango z czarną porzeczką i kokosem, ale również dobrze znane i sprawdzone smaki – Truskawka z bezą, a także Tiramisu z gorzką czekoladą.

 

Słodkie chwile lata

 

W tym roku, aby cieszyć się chwilą relaksu w towarzystwie chłodzących lodów nie potrzeba wiele – wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee i wybrać smak najlepiej wpisujący się w nasze gusta.

Zupełną nowością w menu jest Deser Lodowy o smaku słonego karmelu i gruszki – świeża gruszka od lat jest składnikiem używanym w najlepszych kuchniach świata, a połączona z intrygującym sosem o smaku słonego karmelu zaskakuje fuzją smaków. Co więcej, całość została tutaj pokryta bitą śmietaną, płatkami migdałów oraz ciasteczkami amaretti crumb. Subtelna słodycz owoców, kremowe lody oraz lekko słony karmel to połączenie, po które będziemy stale powracać. Kolejną nowością w lodowym królestwie Costa Coffee jest Mango z czarną porzeczką i kokosem – spotkanie egzotyki ze swojską czarną porzeczką zaskakuje mnogością aromatów i symbiozą smaków, przynoszących na myśl drink z parasolką w jednym z nadmorskich kurortów. Całość została udekorowana kwintesencją lata – czyli suszonymi kwiatami jadalnych chabrów. Truskawka z bezą, to z kolei wyśmienite lody śmietankowe skąpane we wszystkim dobrze znanym połączeniu perfekcyjnej, kruchej bezy Pavlova, z orzeźwiającym musem ze świeżych truskawek. Dodatkowo całość została przykryta aksamitną bitą śmietaną oraz płatkami kokosa. Ostatnią dostępną opcją jest Deser Lodowy Tiramisu z czekoladą, który z pewnością zasmakuje każdemu. Ten popularny w Polsce włoski deser to eleganckie, lekko wytrawne połączenie biszkoptów oraz intensywnego espresso, które w Costa Coffee zostało połączone z lodami śmietankowymi. Całość została pokryta bitą śmietaną, gęstym sosem z gorzkiej czekolady oraz zmieloną kawą.

 

 

Moc orzeźwienia zawsze w Costa Coffee

 

Wszystkie wymienione pyszności, a także wiele innych orzeźwiających propozycji  z menu Costa Coffee dostępne są na wynos w kawiarniach. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush! Biuro prasowe
2024-04-26 | 16:30

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka
Handel Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
2024-04-26 | 11:50

Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów na produkty bogate w białko, marka Tarczyński wprowadza na rynek nowy produkt – Kabanosy Tarczyński Protein. To propozycja dla
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
2024-04-26 | 11:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.