LodyBonano otwierają swoje lodziarnie
Sieć LodyBonano poinformowała, że większość punktów franczyzowych rozpoczęła już sprzedaż. Z każdym dniem właściciele lodziarni coraz chętniej decydują się na otwieranie lokali.
Polacy mogą już przemieszczać się po ulicach miast bez konieczności nakładania maseczek, dlatego do życia budzi się również branża lodowa. Klienci z dużym entuzjazmem przyjęli otwarcie lodziarni, tym bardziej że pogoda sprzyja aktywności na świeżym powietrzu. Na mapie kraju pojawiły się także dwa nowe lokale – w Orzechowie, w województwie wielkopolskim i w Lisewie, w kujawsko-pomorskim.
– Lody cieszą się sporym powodzeniem wśród osób w każdym wieku. Widać, że jako społeczeństwo jesteśmy głodni normalności i staramy się jak najszybciej do niej powrócić – mówi Sylwia Korpacz, przedstawicielka LodyBonano i dodaje: – Chcemy jednak, aby ten powrót dokonywał się w bezpieczny sposób, zarówno dla klientów, jak i pracowników. Wszyscy nasi franczyzobiorcy wprowadzili więc dodatkowe środki ostrożności: sprzedawcy są w maseczkach oraz rękawiczkach, dbają ponadto o regularną dezynfekcję dłoni, blatów i wszelkich sprzętów. Proszą także klientów o zachowanie nieco większej niż zwykle odległości w kolejce, chociaż z tym nie ma żadnego problemu. Polacy przyzwyczaili się do trzymania dystansu i robią to już niemal automatycznie.
Dodatkowym atutem zwiększającym bezpieczeństwo wizyty w lodziarni sieci jest fakt, że klienci nie muszą wchodzić do wnętrza lokalu. Wszystko odbywa się przy okienku, co pozwala kupić deser praktycznie “bezdotykowo”. To ważne, szczególnie w przypadku najmłodszych. Same lody zaś nakładane są na bieżąco przy użyciu maszyny, dlatego kontakt żywności z osobą sprzedającą nie trwa więcej niż kilkanaście – kilkadziesiąt sekund.
– Patrzymy na najbliższe miesiące ze sporym optymizmem. Głównymi odbiorcami naszej sieci są rodziny z dziećmi, które jak sądzimy, podczas wakacji jeszcze chętniej postawią na spacer z lodami niż np. wizytę na placu zabaw czy w innym tego typu miejscu. Mamy więc nadzieję, że już wkrótce wszyscy właściciele będą mogli ruszyć pełną parą i nadrobić wszystkie zaległości – podsumowuje Sylwia Korpacz.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.