Komunikaty PR

Lubelska Granat z nagrodą w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”!

2021-11-03  |  12:00
Biuro prasowe

Lubelska Granat z portfolio Stock Polska zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%” w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”. To już trzecia edycja tego wydarzenia, w którym to konsumenci wybierają najbardziej innowacyjne produkty i koncepty, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatniego roku.

Lubelska Granat Złotą Innowacją

Kategoria alkoholi smakowych regularnie się rozwija, a producenci stale zaskakują konsumentów nowościami. Już od kilku lat, szczególną popularnością cieszą się warianty egzotyczne. Doskonałym przykładem takiego produktu jest Lubelska Granat, która zajęła pierwsze miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%”.

- Pracując nad nowym smakiem – Lubelską Granat – zależało nam by była to propozycja, która będzie realną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Mieliśmy świadomość trendu na tropikalne warianty w branży FMCG oraz dużą otwartość klientów na próbowanie nowych, niestandardowych smaków. Granat to kolejne egzotyczne wydanie dobrze znanej marki – udało nam się przy tym zachować charakterystyczną dla Lubelskiej lekkość i świeżość, co sprawiło, że w ręce klientów oddaliśmy wyrób innowacyjny i unikatowy w swojej kategorii. Cieszymy się, że produkt został tak dobrze przyjęty, na co dowodem są rekordowe wyniki sprzedaży i nagroda w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” – mówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Lubelska Granat wprowadzona na rynek w roku 2021 jest kolejnym, po Lubelskiej Mango, tropikalnym smakiem w portfolio marki. Wyróżnia ją owocowość, zbalansowana słodycz i idealnie wyważona zawartość alkoholu 30%, dzięki czemu doskonale sprawdza się w klasycznych shotach, jak i drinkach.

Złote Innowacje FMCG 2021

Już od trzech lat, redakcja magazynu „Hurt i Detal” organizuje konkurs dla najbardziej innowacyjnych produktów, konceptów i urządzeń branży retail wprowadzanych na rynek w danym roku. W najnowszej edycji zgłoszono aż 238 produktów z branży FMCG. W internetowym badaniu zrealizowanym przez firmę BlueHorizONE, konsumenci wybrali laureatów w 31 kategoriach podzielonych na pięć grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM. Pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG” oraz prestiżową statuetkę zdobyły produkty z największa liczbą głosów. Dla produktów na drugim miejscu, czekały Certyfikaty i wyróżnienia. Oficjalne rozdanie nagród poprzedziła konferencja „Innovation Day”.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.