Lubelska Granat z nagrodą w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”!
Lubelska Granat z portfolio Stock Polska zajęła pierwsze miejsce w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%” w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”. To już trzecia edycja tego wydarzenia, w którym to konsumenci wybierają najbardziej innowacyjne produkty i koncepty, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatniego roku.
Lubelska Granat Złotą Innowacją
Kategoria alkoholi smakowych regularnie się rozwija, a producenci stale zaskakują konsumentów nowościami. Już od kilku lat, szczególną popularnością cieszą się warianty egzotyczne. Doskonałym przykładem takiego produktu jest Lubelska Granat, która zajęła pierwsze miejsce w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” w kategorii „Napoje alkoholowe i 0%”.
- Pracując nad nowym smakiem – Lubelską Granat – zależało nam by była to propozycja, która będzie realną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Mieliśmy świadomość trendu na tropikalne warianty w branży FMCG oraz dużą otwartość klientów na próbowanie nowych, niestandardowych smaków. Granat to kolejne egzotyczne wydanie dobrze znanej marki – udało nam się przy tym zachować charakterystyczną dla Lubelskiej lekkość i świeżość, co sprawiło, że w ręce klientów oddaliśmy wyrób innowacyjny i unikatowy w swojej kategorii. Cieszymy się, że produkt został tak dobrze przyjęty, na co dowodem są rekordowe wyniki sprzedaży i nagroda w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021” – mówi Magdalena Szatko, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.
Lubelska Granat wprowadzona na rynek w roku 2021 jest kolejnym, po Lubelskiej Mango, tropikalnym smakiem w portfolio marki. Wyróżnia ją owocowość, zbalansowana słodycz i idealnie wyważona zawartość alkoholu 30%, dzięki czemu doskonale sprawdza się w klasycznych shotach, jak i drinkach.
Złote Innowacje FMCG 2021
Już od trzech lat, redakcja magazynu „Hurt i Detal” organizuje konkurs dla najbardziej innowacyjnych produktów, konceptów i urządzeń branży retail wprowadzanych na rynek w danym roku. W najnowszej edycji zgłoszono aż 238 produktów z branży FMCG. W internetowym badaniu zrealizowanym przez firmę BlueHorizONE, konsumenci wybrali laureatów w 31 kategoriach podzielonych na pięć grup: SMAK, SKŁAD, OPAKOWANIE, ODPOWIEDŹ NA POTRZEBY i CHWILE Z PRODUKTEM. Pierwsze miejsce i tytuł „Złotej Innowacji FMCG” oraz prestiżową statuetkę zdobyły produkty z największa liczbą głosów. Dla produktów na drugim miejscu, czekały Certyfikaty i wyróżnienia. Oficjalne rozdanie nagród poprzedziła konferencja „Innovation Day”.
***
O Stock Polska
Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.