LUX MED ze Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021
Konsumenci docenili LUX MED za najwyższą jakość usług, profesjonalizm i szybki dostęp do specjalistów. Ranking powstał na podstawie badania konsumentów, którzy wyłonili najlepsze jakościowo usługi i produkty.
Kolejny raz Złotym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2021 w kategorii „Usługi medyczne" nagrodzony został LUX MED. Konsumenci zdecydowali o tym wyborze wskazując na profesjonalne podejście do pacjentów, wysoką jakość usług oraz szeroki dostęp do specjalistów różnych dziedzin, a także obecność placówek w wielu miastach w Polsce. Prawie 80% badanych poleciło usługi firmy i uznało markę za najlepszą.
Serdecznie dziękuję za nagrodę i docenienie naszej pracy. Niezwykle cieszy mnie każdy pozytywny sygnał płynący ze strony naszych Pacjentów, wsłuchuję się też w ich uwagi i komentarze, gdy nie są zadowoleni. W LUX MED staramy się ciągle dążyć do zapewniania jeszcze lepszej opieki medycznej. Naszą misją jest pomaganie ludziom w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynienie świata lepszym. Codziennie staramy się wypełniać ją najlepiej jak możemy – zaznaczyła Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.
Konsumencki Lider Jakości to program, który od 10 lat wyłania najlepsze jakościowo firmy na polskim rynku. Ranking powstaje na podstawie badania tysięcy konsumentów, którzy oceniają jakość usług i produktów i tym samym decydują o wyróżnieniu firm w poszczególnych kategoriach. Nagrody przyznawane są na podstawie badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych oraz CAWI. Konsumenci wypowiadają się na temat skojarzeń z marką, jej popularności, oceny oraz przekazują informację czy poleciliby dane usługi lub produkty.
...
Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią międzynarodowej grupy Bupa, która działa, jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. Grupa LUX MED zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 500 000 pacjentów. Do ich dyspozycji jest prawie 270 ogólnodostępnych i przyzakładowych centrów medycznych, w tym placówki ambulatoryjne, diagnostyczne i szpitale, a także ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny oraz blisko 3000 poradni partnerskich. Grupa LUX MED zatrudnia ponad 17 500 osób, w tym około 7500 lekarzy i 4000 wspierającego personelu medycznego, a w codziennej działalności, kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, podejmując liczne inicjatywy z obszarów zaangażowania społecznego i środowiska. Grupa LUX MED jest Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata

Geny mają znaczenie – szybka diagnostyka może zmienić życie z ALS
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.