Komunikaty PR

Magnolia Park zarządzana przez multi poland z certyfikatem bezpieczeństwa

2020-11-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Magnolia Park we Wrocławiu jest jednym z sześciu centrów handlowych zarządzanych przez Multi Poland, które otrzymały certyfikaty zgodności z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych – SafeGuard. Etykieta „SafeGuard” oznacza, że oznakowane w ten sposób obiekty spełniają najważniejsze wymogi sanitarne związane z walką z COVID-19 i są gotowe na pełne otwarcie po obecnym częściowym lockdownie. Jednostką audytującą jest firma Bureau Veritas – światowy lider certyfikacji. Multi Corporation, wraz ze swoim polskim oddziałem Multi Poland, zarządza ok. 100 centrami handlowymi w Europie i Turcji, w tym sześcioma w Polsce.

Galerie zarządzane przez Multi Corporation w Polsce, które otrzymały certyfikat bezpieczeństwa sanitarnego, to: Forum Gdańsk, Magnolia Park we Wrocławiu, 3 Stawy w Katowicach, Galeria Pestka w Poznaniu, Sarni Stok w Bielsku-Białej i Ferio Konin. Na wejściach do tych centrów pojawiły się już specjalne plakietki „SafeGuard” zaświadczające, że oznakowane nimi miejsca spełniają najwyższe standardy higieniczne, w tym, iż wybrane powierzchnie zostały przebadane pod kątem śladów koronawirusa z wynikiem negatywnym.

Bezpieczeństwo klientów i pracowników Magnolia Park jest dla nas priorytetem. Zapewnienie go ma dziś fundamentalne znaczenie dla klienta przy podejmowaniu decyzji o miejscu zrobienia zakupów, ale również dla każdego pracownika decydującego się na przyjście do pracy. Zależy nam, aby każdy z nas miał pełen komfort podjęcia właściwej decyzji i wybrania bezpiecznych zakupów i pracy w Magnolia Park – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park, centrum handlowego zarządzanego przez Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation. – Naszym priorytetem jest zagwarantowanie najwyższych standardów sanitarnych. Jest to tym bardziej istotne, że powrót do pełnego zakresu funkcjonowania Magnolia Park nastąpi pod koniec listopada, czyli w najgorętszym okresie handlowym w roku.

Przeprowadzona kompleksowa ocena zgodności z wymaganiami sanitarnymi i prawnymi składała się z: przeglądu listy wymagań, wytycznych i dobrych praktyk sporządzonych przez Bureau Veritas, oceny procedur postępowania oraz poziomu ich wdrożenia przez Multi jako zarządzającego, niezależnego audytu (ocena w centrum handlowym, w formie inspekcji przeprowadzonych jeszcze przed obecnym częściowym zamknięciem), a także testów laboratoryjnych pod kątem obecności śladów koronawirusa.

W centrach handlowych zarządzanych przez Multi nasi wykwalifikowani audytorzy przeprowadzili szczegółową ocenę procedur i praktyk higienicznych zgodnie z wymaganiami SafeGuard – tłumaczy Joanna Waberska, audytor i ekspert Bureau Veritas Polska. – Światowa Organizacja Zdrowia wskazuje, że istnieją dwie główne drogi przenoszenia się wirusa COVID-19: oddechowa i kontaktowa. Warto zwrócić uwagę, że, gdy osoba zakażona kaszle lub kicha, generowane są kropelki oddechowe, które mogą osiadać na powierzchniach, takich jak: klamki, poręcze i inne powierzchnie dotykowe, urządzenia wspólnego użytku, toalety, windy, recepcje. W związku z tym, dla dodatkowego potwierdzenia skuteczności stosowanych procedur higienicznych, pobieraliśmy wymazy z tych powierzchni i przetestowaliśmy je metodą genetyczną RT-PCR w specjalistycznym laboratorium. Przeprowadzone przez nas badanie pozwala sprawdzić, czy na tych powierzchniach występują ślady wirusa SARS-CoV-2. Wyniki badań były negatywne, co potwierdza rygorystyczne przestrzeganie procedur w centrach Multi w Polsce i skutkuje zmniejszeniem ryzyka rozprzestrzeniania się infekcji drogą kontaktową.

Gdy tylko pojawiły się pierwsze doniesienia o COVID-19, w Multi Corporation powstał specjalny Zespół Zarządzania Kryzysowego, który szczegółowo monitorował sytuację i na bieżąco dokonywał jej oceny. Dzięki temu, że Multi zarządza centrami handlowymi w całej Europie i Turcji, mogło analizować różne sposoby reagowania na te nadzwyczajne wyzwania i oczekiwania klientów, a także wewnętrznie wymieniać się doświadczeniami z różnych rynków. – Po pełnym otwarciu Magnolia Park w maju zauważyliśmy, że klienci chętnie wracają do centrum – mówi Joanna Sawośko-Duda. – Jednocześnie zwracają oni teraz znacznie większą uwagę na czystość oraz bezpieczeństwo otoczenia, w którym przebywają. Niezwykle ważna jest dbałość o takie szczegóły, jak punkty dezynfekcji dłoni, dezynfekcja powierzchni na pasażach, w toaletach i miejscach ogólnodostępnych. Wszystko to zapewniamy w Magnolia Park.

Od soboty 28 listopada znów będzie otwarta zdecydowana większość sklepów i lokali usługowych. Lokale gastronomiczne i kawiarnie będą działały tylko w opcji na wynos lub w dostawie. Aktualne informacje dotyczące funkcjonowania centrum publikowane są TUTAJ.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps! Biuro prasowe
2024-07-31 | 10:30

Żabka i Red Bull MOBILE łączą siły. Kup starter i odbierz przekąskę Haps!

31 lipca br. wystartuje kampania promująca starter na usługę Red Bull MOBILE, który kupić można m.in. w sieci sklepów Żabka. Będzie to jednocześnie pierwsza promocja oferty
Handel Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu
2024-07-31 | 08:40

Handel transgraniczny bez tajemnic – wysokooktanowe paliwo e-handlu

Polscy konsumenci nie stronią od e-zakupów zagranicznych. W polskich sklepach internetowych robi zakupy aż 75% internautów, a aż 30% użytkowników Internetu w naszym kraju
Handel Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use
2024-07-31 | 01:00

Port Łódź z certyfikatem BREAM In-Use

Centrum handlowe Port Łódź należące do Ingka Centres, to nowoczesna przestrzeń z licznymi rozwiązaniami technologicznymi, które umożliwiają ograniczenie negatywnego wpływu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.