Komunikaty PR

Mały Głód łączy siły z Too Good To Go

2021-09-02  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.03 MB )

Mały Głód łączy siły z Too Good To Go

W ostatnich dniach znany wszystkim bohater marki Danio, intensywnie poszukiwał nowych wyzwań za pośrednictwem serwisu LinkedIn. Robiąc niemałe zamieszanie w Internecie, Mały Głód zorganizował nawet konferencję prasową, by przedstawić swoje dalsze plany. Zwieńczeniem działań online stała się nietypowa współpraca – kultowa postać na rynku FMCG, wspólnie z twórcami aplikacji Too Good To Go, rozpoczyna walkę z marnowaniem żywności.

Bohater marki z doświadczeniem i otwartością na nowe wyzwania

Przez ponad 16 lat Mały Głód – jeden z najbardziej znanych bohaterów w historii polskiej reklamy – na rozmaite sposoby i w najbardziej nieoczekiwanych sytuacjach próbował zaskakiwać konsumentów. Jednak w tym roku napotkał na swej drodze przeciwnika nie do pokonania. To zupełnie nowe Danio – zaskakująco pyszne i pożywne, bo bogate w białko. Zatem po latach zmagań i niepowodzeń, związanych z ciągłymi potyczkami z kultowym serkiem, Mały Głód postanowił odmienić swój los i poszukać nowego zajęcia. W sierpniu 2021 roku pojawił się na największym portalu rekrutacyjnym na świecie i po raz kolejny zrobił wokół siebie hałas. Profil: www.linkedin.com/showcase/maly-glod stał się osobistym zapisem jego pracy dla Danone. Z kolei serwis LinkedIn miejscem, gdzie szukał nowych wyzwań – o czym poinformował nawet podczas specjalnej konferencji prasowej.

Nowy przeciwnik Małego Głoda

Na apel Małego Głoda odpowiedzieli m.in. twórcy Too Good To Go – aplikacji, której misją jest przeciwdziałanie marnotrawieniu żywności. „We Believe You Are Too Good To Go” – tym hasłem poszukującego wyzwań Małego Głoda zaprosili do dołączenia do zespołu, by wspólnymi siłami ratować żywność, a poprzez to również zasoby planety.

– Nowy serek Danio, który właśnie pojawił się na rynku, ostatecznie pokonał swojego odwiecznego rywala. Mały Głód poczuł, że potrzebuje zupełnie nowych wyzwań. Po tylu latach wspólnych zmagań, pewnie będzie nam go wszystkim brakowało. Miło zaskoczyła nas decyzja o nawiązaniu współpracy z Too Good To Go – największą społecznością pogromców marnowania żywności. Nam również marzy się świat bez nieuzasadnionego wyrzucania jedzenia i chcemy mieć realny wpływ na walkę z tym globalnym problemem. Mocno kibicujemy byłemu bohaterowi naszego Danio. Cieszymy się, że postanowił działać na rzecz nas wszystkich, szczególnie, że jako Danone, w myśl wizji “One Planet. One Health” inspirujemy konsumentów do troski o zdrowie i środowisko naturalne. W strategii naszej firmy, przeciwdziałanie marnowaniu żywności stanowi jeden z 4 filarów zrównoważonego rozwoju. Małemu Głodowi dziękujemy za kawał wspólnej historii, a zespołowi Too Good To Go gwarantujemy, że świeży współpracownik na pewno świetnie sprawdzi się w nowej roli – mówi Magdalena Siarkowska, Starszy Kierownik Marki w Danone.

Bohater marki staje się prawdziwym bohaterem

Pierwsze szczegóły nowego projektu zdradził sam Mały Głód:

– Jeżeli odchodzić, to z przytupem. Schodząc ze sceny postanowiłem zabrać ze sobą inne głody tego świata i zawalczyć z marnowaniem żywności. Podjąłem ciekawe wyzwanie i niebawem zobaczycie mnie w zupełnie innej roli. Już dziś zapraszam Was na wyjątkowe wydanie “Imponderabiliów” – dobrze znanego Wam programu internetowego, prowadzonego przez Karola Paciorka. W jednym z najbliższych odcinków porozmawiamy, jak to u Karola zawsze bywa długo i szczerze, jak nie marnując jedzenia możemy ratować Ziemię – zdradza Mały Głód.

– Problem marnowania żywności jest ważny i dotyczy każdego z nas. W Polsce w każdej sekundzie przez cały rok do domowych koszy wyrzucamy aż 92 kg żywności, co rocznie przekłada się na blisko 3 miliony ton jedzenia. Cieszymy się, że w tej walce mamy nowego sprzymierzeńca. Choć decyzja Małego Głoda może wydawać się trochę zaskakująca, na pewno jest dobrze przemyślana. Jesteśmy pewni, że psotliwy bohater wykorzysta wszystkie swoje zdolności i zaskoczy pomysłowością w walce z marnowaniem żywności. Jego transfer bardzo cieszy, gdyż Danone jest jednym z pierwszych producentów, z którym podjęliśmy współpracę przy ogólnopolskiej kampanii “Często dobre dłużej”, o której szczegółach będziemy mogli poinformować już niebawem – Magdalena Marzec, Head of Marketing, Too Good To Go.

Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, produkcję kampanii digital oraz działania z zakresu influencer marketingu i PR odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Husqvarna prezentuje przełomowe pilarki łańcuchowe dla profesjonalistów Biuro prasowe
2025-05-13 | 05:30

Husqvarna prezentuje przełomowe pilarki łańcuchowe dla profesjonalistów

Husqvarna z dumą prezentuje rewolucyjne nowości w swojej ofercie: Husqvarna 564 XP – pierwszą na świecie pilarkę łańcuchową Husqvarna z wtryskiem paliwa
Czy dobrze rozumiesz oznaczenia na kartonach na mleko czy soki?
2025-05-09 | 10:10

Czy dobrze rozumiesz oznaczenia na kartonach na mleko czy soki?

Czy dobrze rozumiesz oznaczenia na kartonach na mleko czy soki? Sprawdź, czy Ty też robisz ten błąd!        Czy zdarzyło Ci się zastanawiać, co oznacza symbol
Pomagaj, biegając! Znamy datę startu zapisów do Poland Business Run 2025
2025-05-06 | 11:40

Pomagaj, biegając! Znamy datę startu zapisów do Poland Business Run 2025

Pomagaj, biegając! Znamy datę startu zapisów do Poland Business Run 2025 Przed nami 14. edycja Poland Business Run, czyli największej charytatywnej sztafety biznesowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.