Marka Cersanit na Targach 4DesignDays
Targi 4DesignDays to 4 dni pełne inspiracji i najnowszych trendów, a to wszystko na 13 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej. Targi 4DesignDays odbędą się od 6 do 9 lutego 2020 r. w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku.
Marka Cersanit zaprezentuje designerską przestrzeń, w której będzie można zapoznać się zarówno
z najnowszymi kolekcjami marki, jak i dobrze znanymi i lubianymi przez konsumentów rozwiązaniami do każdego wnętrza.
Na stoisku znajdziemy między innymi najnowszą kolekcję ORGANIC WOOD – płyty gresowe inspirowane różnymi gatunkami drewna. To idealna propozycja dla fanów naturalnych oraz ciepłych aranżacji. Z kolei kolekcje gresów STORMY i DERN są doskonałym pomysłem umożliwiającym wykończenie łazienki w stylu minimalistycznym, czy też industrialnym. Połączenie klasycznego betonu STORMY wraz z rdzawymi i grafitowymi płytami wielkoformatowymi z kolekcji DERN, nada niepowtarzalnego, loftowego charakteru każdemu wnętrzu.
Osoby poszukujące ergonomicznych i nowoczesnych rozwiązań w wyposażeniu łazienki będą mogły zapoznać się z propozycją najnowszych kabin prysznicowych z kolekcji CREA oraz MILLE typu walk-in, a także seriami armatury CREA oraz nowości – INVERTO, która będzie dostępna w sprzedaży w II kwartale bieżącego roku. Na stoisku marki Cersanit będzie można również dokładnie przyjrzeć się stelażom podtynkowym AQUA, które łączą w sobie praktyczne rozwiązania z wytrzymałością techniczną oraz poznać innowacyjną technologię spłukiwania wirowego STREAM ON w misce zawieszanej INVERTO.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska numer 67, które dzielone z marką Opoczno będzie się znajdować w Hali Głównej na Targach 4DesignDays na terenie Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz Spodka w dniach 6 – 9 lutego 2020 r.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Jak sprzedają się nowe mieszkania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.