Marka Cersanit na Targach 4DesignDays
Targi 4DesignDays to 4 dni pełne inspiracji i najnowszych trendów, a to wszystko na 13 000 m2 powierzchni ekspozycyjnej. Targi 4DesignDays odbędą się od 6 do 9 lutego 2020 r. w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku.
Marka Cersanit zaprezentuje designerską przestrzeń, w której będzie można zapoznać się zarówno
z najnowszymi kolekcjami marki, jak i dobrze znanymi i lubianymi przez konsumentów rozwiązaniami do każdego wnętrza.
Na stoisku znajdziemy między innymi najnowszą kolekcję ORGANIC WOOD – płyty gresowe inspirowane różnymi gatunkami drewna. To idealna propozycja dla fanów naturalnych oraz ciepłych aranżacji. Z kolei kolekcje gresów STORMY i DERN są doskonałym pomysłem umożliwiającym wykończenie łazienki w stylu minimalistycznym, czy też industrialnym. Połączenie klasycznego betonu STORMY wraz z rdzawymi i grafitowymi płytami wielkoformatowymi z kolekcji DERN, nada niepowtarzalnego, loftowego charakteru każdemu wnętrzu.
Osoby poszukujące ergonomicznych i nowoczesnych rozwiązań w wyposażeniu łazienki będą mogły zapoznać się z propozycją najnowszych kabin prysznicowych z kolekcji CREA oraz MILLE typu walk-in, a także seriami armatury CREA oraz nowości – INVERTO, która będzie dostępna w sprzedaży w II kwartale bieżącego roku. Na stoisku marki Cersanit będzie można również dokładnie przyjrzeć się stelażom podtynkowym AQUA, które łączą w sobie praktyczne rozwiązania z wytrzymałością techniczną oraz poznać innowacyjną technologię spłukiwania wirowego STREAM ON w misce zawieszanej INVERTO.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska numer 67, które dzielone z marką Opoczno będzie się znajdować w Hali Głównej na Targach 4DesignDays na terenie Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz Spodka w dniach 6 – 9 lutego 2020 r.
Ile trzeba dopłacić za atrakcyjny widok z okna
Czy ekologiczne budownictwo się opłaca? Deweloper odpowiada
Grupa Dom Development utrzymuje wysoką sprzedaż mieszkań
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.
Ochrona środowiska
Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa
W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.
Transport
Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd
Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.