Marka DOBRY SQUAD wspiera profilaktykę raka piersi
Marka DOBRY SQUAD wspiera profilaktykę raka piersi i przeznacza na pomoc dla kobiet 10 proc. ze sprzedaży różowego batona PINK CHOCO BERRY.
Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!
Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka. Jest ona również motywem wielu produktów, które wspierają „Różowy Październik”. Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.
#pazdziernikzpinkchocoberry – baton PINK CHOCO BERRY – produkt z różową wstążką!
Z okazji Różowego Października marka DOBRY SQUAD przygotowała specjalną, limitowaną edycję różowego batona PINK CHOCO BERRY, ze sprzedaży którego przeznaczyła 10% na fundację SPA for Cancer. Zgodnie z ustaleniami z szefową fundacji Anną Hencką Zyser, pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie pacjentek w chorobie nowotworowej i warsztaty profilaktyczne dla mam i córek w tematyce samobadania piersi.
DOBRY SQUAD wspiera fundację SPA for Cancer
„Fundacja Spa for Cancer to organizacja non profit, której celem jest wspomaganie kobiet po przebytej chorobie nowotworowej w powrocie do pełni kobiecości. Nadrzędną ideą jest propagowanie kluczowej idei profilaktyki i wczesnej diagnostyki w skuteczności procesu leczenia. Fundacja podkreśla w swej codziennej działalności holistyczne podejście do powrotu do zdrowia wyrażone poprzez wsparcie mentalne, podkreślanie roli samoakceptacji. Warsztaty, metamorfozy, siostrzana więź. Wsparcie na każdym etapie choroby i zdrowienia to nasza siła i moc” – Anna Hencka Zyser szefowa fundacji SPA for Cancer.
RAZEM można więcej!
„To właśnie dzięki tym, którzy kupią każdą sztukę naszego limitowanego batona PINK CHOCO BERRY będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację SPA for Cancer i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia kobiet borykających się z problemem raka piersi. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych batonów!” - Paulina Skalbani Dobry Squad.
Różowe batony PINK CHOCO BERRY będzie można kupić w październiku na https://dobrysquat.pl/

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.