Marka DOBRY SQUAD wspiera profilaktykę raka piersi
Marka DOBRY SQUAD wspiera profilaktykę raka piersi i przeznacza na pomoc dla kobiet 10 proc. ze sprzedaży różowego batona PINK CHOCO BERRY.
Różowy Październik, już od wielu lat uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. W tym szczególnym okresie szeroko promuje się i otwarcie rozmawia o tematach związanych z profilaktyką i diagnostyką nowotworów piersi oraz nowoczesnymi metodami ich leczenia. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna!
Międzynarodowym symbolem walki z rakiem piersi jest Różowa Wstążka. Jest ona również motywem wielu produktów, które wspierają „Różowy Październik”. Zysk ze sprzedaży tych produktów przeznaczany jest na cele kampanii, które podnoszą świadomość kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi oraz zwiększenia dostępu do badań profilaktycznych.
#pazdziernikzpinkchocoberry – baton PINK CHOCO BERRY – produkt z różową wstążką!
Z okazji Różowego Października marka DOBRY SQUAD przygotowała specjalną, limitowaną edycję różowego batona PINK CHOCO BERRY, ze sprzedaży którego przeznaczyła 10% na fundację SPA for Cancer. Zgodnie z ustaleniami z szefową fundacji Anną Hencką Zyser, pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie pacjentek w chorobie nowotworowej i warsztaty profilaktyczne dla mam i córek w tematyce samobadania piersi.
DOBRY SQUAD wspiera fundację SPA for Cancer
„Fundacja Spa for Cancer to organizacja non profit, której celem jest wspomaganie kobiet po przebytej chorobie nowotworowej w powrocie do pełni kobiecości. Nadrzędną ideą jest propagowanie kluczowej idei profilaktyki i wczesnej diagnostyki w skuteczności procesu leczenia. Fundacja podkreśla w swej codziennej działalności holistyczne podejście do powrotu do zdrowia wyrażone poprzez wsparcie mentalne, podkreślanie roli samoakceptacji. Warsztaty, metamorfozy, siostrzana więź. Wsparcie na każdym etapie choroby i zdrowienia to nasza siła i moc” – Anna Hencka Zyser szefowa fundacji SPA for Cancer.
RAZEM można więcej!
„To właśnie dzięki tym, którzy kupią każdą sztukę naszego limitowanego batona PINK CHOCO BERRY będziemy mogli przekazać pieniądze na fundację SPA for Cancer i tym samym dołożyć małą cegiełkę do wsparcia kobiet borykających się z problemem raka piersi. Liczymy, że sprzedamy bardzo dużo różowych batonów!” - Paulina Skalbani Dobry Squad.
Różowe batony PINK CHOCO BERRY będzie można kupić w październiku na https://dobrysquat.pl/

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Droga Basi Gołubowskiej do diagnozy ALS i nadziei na życie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.