Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
![]() |
Laboratoires Expanscience Polska |
Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA) trafiły w tym roku do marki Mustela i jej innowacyjnego Kremu uzupełniającego lipidy Stelatopia+. Produkt ten nie tylko zdobył najwyższe uznanie specjalistów i konsumentów, ale również udowodnił, że skuteczność, bezpieczeństwo oraz wartości takie jak transparentność i zaangażowanie społeczne mają realne znaczenie dla osób zmagających się z atopowym zapaleniem skóry (AZS).
Eksperci i pacjenci docenili skuteczność, transparentność i zaangażowanie społeczne marki. Na podium rankingu znalazł się również inny produkt marki – balsam emolient Stelatopia, który uplasował się na drugim miejscu, potwierdzając konsekwencję Musteli w tworzeniu skutecznych i bezpiecznych rozwiązań dla całych rodzin.
Ranking tworzony przez pacjentów – i dla pacjentów
Ranking TOP10 Emolientów, organizowany cyklicznie przez PTCA, to jedno z najbardziej wiarygodnych i opiniotwórczych źródeł informacji dla pacjentów i ich rodzin. Uwzględnia głosy konsumentów, oceny ekspertów, kryteria cenowe oraz działania społeczne marek.
– To dla nas ogromne wyróżnienie – tym bardziej cenne, że przyznane głosami samych konsumentów, podkreśla Weronika Księżak, Brand Manager marki Mustela. – Cieszymy się, że wartości, które są dla nas fundamentalne – takie jak troska, bezpieczeństwo i bliskość z rodzinami – są dostrzegane i doceniane.
Produkt stworzony razem z rodzicami
Stelatopia+ to odpowiedź na realne potrzeby pacjentów. Formuła kremu została opracowana we współpracy z ponad 400 rodzicami dzieci z atopią oraz osobami dorosłymi ze skórą bardzo suchą i wymagającą. Produkt można stosować od 1. dnia życia, jest bezpieczny również dla kobiet w ciąży, a jego skuteczność wynika m.in. z obecności prebiotyku Bioecolia, który wspiera mikrobiom skóry, oraz opatentowanego destylatu oleju słonecznikowego, który stymuluje naturalną produkcję lipidów. Formuła oparta na składnikach pochodzenia naturalnego posiada także certyfikat ECOCERT.
Odpowiedź na zmieniające się potrzeby i trendy
W ostatnich latach podejście do pielęgnacji skóry atopowej uległo znaczącej ewolucji – a Mustela uważnie wsłuchuje się w te zmiany. Minimalizm, czyli ograniczona liczba składników, staje się coraz bardziej pożądany – rodzice szukają produktów prostych, ale skutecznych. Mustela odpowiada na ten trend, tworząc formuły zawierające jedynie niezbędne składniki, w tym produkty myjące złożone z 8–11 składników.
Kolejny silny kierunek to naturalność i ekologia – konsumenci oczekują zarówno naturalnych składników, jak i odpowiedzialnego podejścia do produkcji. Emolienty Mustela powstają z myślą o zrównoważonym rozwoju – stosowane są m.in. butelki wykonane w 100% z plastiku pochodzącego z recyklingu.
Na znaczeniu zyskuje również multifunkcyjność – pacjenci szukają produktów, które sprawdzą się w pielęgnacji całej rodziny. Krem uzupełniający lipidy Stelatopia+ idealnie wpisuje się w ten trend, będąc odpowiednią zarówno dla noworodków, jak i dorosłych. Równolegle rośnie też znaczenie mikrobiomu skóry – Mustela, jako jedna z pierwszych marek, zastosowała w formule produktowej prebiotyki wspierające naturalną równowagę skóry atopowej.
Edukacja i wsparcie rodzin
Mustela od lat prowadzi działania edukacyjne i wspierające – zarówno online, jak i bezpośrednio wśród specjalistów. Co roku w październiku marka organizuje kampanię „Miesiąc Egzemy”, bierze udział w inicjatywach takich jak Szkoła Atopii, organizuje warsztaty, webinary i prowadzi stałą współpracę z ponad 400 położnymi.
– Wierzymy, że świadomość i codzienne wsparcie mają kluczowe znaczenie dla jakości życia rodzin zmagających się z AZS. Naszą misją jest ułatwiać im codzienność – nie tylko przez skuteczne produkty, ale też przez wiedzę i empatię, podkreśla Weronika Księżak.
Złoty znak jakości
Zwycięstwo Stelatopia+ w Rankingu PTCA to nie tylko potwierdzenie jakości dermokosmetyku, ale również symbol zaufania i bliskiej relacji z pacjentami. Mustela pokazuje, że nowoczesna marka może jednocześnie oferować skuteczne rozwiązania i pozostać blisko realnych potrzeb rodzin – z empatią, odpowiedzialnością i szacunkiem.
Źródło informacji: Laboratoires Expanscience Polska

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.