Marka Duda liderem pasztetowych
Zakłady Mięsne Silesia po raz kolejny utrzymały pozycję lidera w sektorze sprzedaży pasztetowej – wynika z badań firmy Nielsen, przeprowadzonych w 2021 roku. To utrzymanie mocnej pozycji lidera rynku, a Pasztetowa marki Duda pojawia się w nowych smakach i rozwija niezwykłą komunikację marketingową.
Najnowszy raport Nielsena potwierdza silną pozycję lidera marki Duda wśród pasztetowych. Pasztetowa to produkt, który w ofercie znajduje się od samego początku marki Duda i mocno zakorzenił się w świadomości Polaków. Najbardziej znana pasztetowa to klasyczna wersja firmowa, oraz drobiowa z dodatkiem wieprzowiny. Warto jednak pamiętać, że pasztetowa Duda dostępna jest także w innych, ciekawych smakach: cebulowym, pomidorowym, czy ze szczypiorkiem. Wkrótce oferta poszerzy się także o inne nuty smakowe. Niezmiennie jednak jest to najchętniej wybierana pasztetowa w Polsce.
Tak Kultowa Pasztetowa to produkt na tyle wyjątkowy, że jako jedyny z całego portfolio marki Duda posiada swoje dedykowane konta na portalach społecznościowych, a komunikacja marki, oparta m.in. na memach, wkracza do kultury masowej i nawiązując do aktualnych wydarzeń, w zabawny sposób komentując rzeczywistość.
– Pasztetowa to kultowy produkt naszej marki Duda i jednocześnie najlepiej sprzedająca się gama w segmencie ekonomicznym. Jak wynika z raportu Nielsena, w 2021 roku była najczęściej kupowanym produktem w swojej kategorii – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju ZM Silesia. – Dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany kanał w mediach społecznościowych poświęcony pasztetowej, a nasza niestandardowa komunikacja została doceniona przez użytkowników oraz pozytywnie zauważona przez media specjalistyczne i ogólnopolskie, głównie dzięki wykorzystaniu real time marketingu – wyjaśnia Marietta Stefaniak.
Pasztetowa była także m.in. przedmiotem akcji promocyjnej na antenie radia RMF FM, co zaowocowało zabawnym felietonem Tomasza Olbratowskiego oraz powstaniem piosenki o pasztetowej, której można posłuchać na kanale YouTube.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.