Marka FITANU.COM w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Grupa Kapitałowa Martes Sport rozwija nowy koncept premium. W Galerii Klif w Gdyni 4 maja otwarty został showroom sklepu internetowego FITANU.COM. Jest to pierwszy sklep tej marki w Trójmieście, a trzeci w Polsce. FITANU.COM to koncept hybrydowy, łączący sferę online z ofertą stacjonarną.
Właścicielem marki FITANU.COM jest Grupa Kapitałowa Martes Sport, która w wyniku dynamicznego rozwoju brandu, podjęła decyzję wdrożeniu sprzedaży hybrydowej. Oprócz istniejącego sklepu online, powstają stacjonarne punkty sprzedaży w segmencie marek sportowych premium.
W portfolio FITANU.COM znajdziemy marki takie jak: Ralph Lauren, EA7 (Emporio Armani), Napapijri, Guess, Helly Hansen, Lego Wear, Nautilus, Quicksilver, Puma, O’Neill, adidas, Nike, Fila, Superdry, Billabong, Columbia, Jack Wolfskin, The Northface, Craft, ’47, New Balance, Salomon, Atomic, Rossignol, Arena, DC, Asics.
- Okres zamknięcia handlu wykorzystany został na prace związane z rebrandingiem sklepu. Pandemia przyspieszyła tylko od dawna planowany proces wdrożenia punktów stacjonarnych FITANU.COM, bardzo cieszymy się, że możemy zaprosić klientów do nowego showroomu zlokalizowanego w północnej części Polski – komentuje Dominika Lasoń za odpowiedzialna koordynację konceptu FITANU.COM.
Sklepy stacjonarne FITANU.COM są nowoczesnymi punktami sprzedaży, których projekt został przygotowany we współpracy z pracownią Schwitzke Górski, z pełnym uwzględnieniem customer experience zdobytego w ponad piętnastoletniej działalności Grupy Kapitałowej Martes Sport.
- Efektem pracy zespołu projektowego jest kreowanie nowych standardów sprzedaży – dodaje Lasoń. – Stawiamy na unikalny design - czytelną komunikację, dobór kolorów, podział sklepu na działy tematyczne. Wymienione elementy mają zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Dzięki tradycyjnej formie sklepu, klient nie traci kontaktu z produktem, może dokonać oceny tu i teraz oraz zdecydować o ostatecznej formie zakupu na miejscu w showroomie lub z dostawą na wskazany adres w trybie online.
Działalność stacjonarna FITANU.COM uzupełnia segment sportowych sklepów premium. W Galerii Klif salon FITANU.COM powstanie w miejscu sklepu Martes Sport. Znajdować się będzie na parterze centrum handlowego i dysponować będzie powierzchnią prawie 1000 m2.
- Fitanu.com to kolejna marka premium, którą możemy zaoferować naszym klientom – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. – Cieszę się, że pierwszy sklep w tej części kraju marka zdecydowała się otworzyć w Klifie. Uzupełni ona segment marek sportowych.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca
5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.
Ochrona środowiska
Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.
Handel
Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.