Komunikaty PR

Marka FITANU.COM w Galerii Klif w Gdyni

2021-05-05  |  07:05
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Grupa Kapitałowa Martes Sport rozwija nowy koncept premium. W Galerii Klif w Gdyni 4 maja otwarty został showroom sklepu internetowego FITANU.COM. Jest to pierwszy sklep tej marki w Trójmieście, a trzeci w Polsce. FITANU.COM to koncept hybrydowy, łączący sferę online z ofertą stacjonarną.

Właścicielem marki FITANU.COM jest Grupa Kapitałowa Martes Sport, która w wyniku dynamicznego rozwoju brandu, podjęła decyzję wdrożeniu sprzedaży hybrydowej. Oprócz istniejącego sklepu online, powstają stacjonarne punkty sprzedaży w segmencie marek sportowych premium. 

W portfolio FITANU.COM znajdziemy marki takie jak: Ralph Lauren, EA7 (Emporio Armani), Napapijri, Guess, Helly Hansen, Lego Wear, Nautilus, Quicksilver, Puma, O’Neill, adidas, Nike, Fila, Superdry, Billabong, Columbia, Jack Wolfskin, The Northface, Craft, ’47, New Balance, Salomon, Atomic, Rossignol, Arena, DC, Asics.

- Okres zamknięcia handlu wykorzystany został na prace związane z rebrandingiem sklepu. Pandemia przyspieszyła tylko od dawna planowany proces wdrożenia punktów stacjonarnych FITANU.COM, bardzo cieszymy się, że możemy zaprosić klientów do nowego showroomu zlokalizowanego w północnej części Polski – komentuje Dominika Lasoń za odpowiedzialna koordynację konceptu FITANU.COM. 

Sklepy stacjonarne FITANU.COM są nowoczesnymi punktami sprzedaży, których projekt został przygotowany we współpracy z pracownią Schwitzke Górski, z pełnym uwzględnieniem customer experience zdobytego w ponad piętnastoletniej działalności Grupy Kapitałowej Martes Sport. 

- Efektem pracy zespołu projektowego jest kreowanie nowych standardów sprzedaży – dodaje Lasoń. – Stawiamy na unikalny design - czytelną komunikację, dobór kolorów, podział sklepu na działy tematyczne. Wymienione elementy mają zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Dzięki tradycyjnej formie sklepu, klient nie traci kontaktu z produktem, może dokonać oceny tu i teraz oraz zdecydować o ostatecznej formie zakupu na miejscu w showroomie lub z dostawą na wskazany adres w trybie online.

Działalność stacjonarna FITANU.COM uzupełnia segment sportowych sklepów premium. W Galerii Klif salon FITANU.COM powstanie w miejscu sklepu Martes Sport. Znajdować się będzie na parterze centrum handlowego i dysponować będzie powierzchnią prawie 1000 m2. 

- Fitanu.com to kolejna marka premium, którą możemy zaoferować naszym klientom – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. – Cieszę się, że pierwszy sklep w tej części kraju marka zdecydowała się otworzyć w Klifie. Uzupełni ona segment marek sportowych. 

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.