Komunikaty PR

Marka Hoof wprowadza do swojej oferty Haworth

2021-12-10  |  17:00
Biuro prasowe

Od producenta drewnianych zabawek do światowego lidera – marka Haworth opiera swoje wartości na prawdziwym rzemiośle i innowacji, tworząc na całym świecie niepowtarzalne przestrzenie biurowe realizowane pod indywidualne potrzeby klientów. Wyposażając je w meble zaprojektowane przez takich designerów jak: Marcel Wanders, Giulio Cappellini czy Patricia Urquiola. Teraz m.in. kultowe krzesła trafiły do oferty sprzedaży marki HOOF.

Marka HOOF, poszerzając swoje portfolio produktów, poszukiwała dostawcy, który poza dobrą jakością produktów, dopracowanym wzornictwem i kompleksowymi rozwiązaniami dla przestrzeni biurowych, będzie dodatkowo wspierał markę HOOF oraz jej klientów swoim doświadczeniem w skali globalnej. Dodatkowo, będzie partnerem w dostarczaniu rozwiązań dla największych inwestorów w kraju. Wybór marki Haworth, producenta znanego z doskonałych produktów, posiadającego przede wszystkim bogatą ofertę kontraktową oraz współpracującego z cenionymi i znanymi markami takimi jak Brunner, Cappellini, Gan czy Poltrona Frau, był oczywisty.

Według opiniotwórczego magazynu FORBES, Haworth, obecny na rynku od 1940 roku, jest największym producentem mebli biurowych działających w skali globalnej, obok takich marek jak Steel Case i Herman Miller. Innowacje, design na najwyższym poziomie i dogłębna wiedza o współczesnym, dostosowanym do potrzeb użytkownika, biurze – to wszystko wartości, dzięki którym amerykańska marka stał się jedną z największych i najważniejszych na świecie firm zajmujących się projektowaniem i produkcją wyposażenia biur. Sztab naukowców i inżynierów dba o nieustanny rozwój, mając na uwadze rosnące znaczenie technologii mobilnych i coraz większe zróżnicowanie przestrzeni biurowej, dostosowywanej do różnych typów pracowników. Haworth specjalizuje się w produkcji innowacyjnych, zorientowanych na design i przyjaznych w użytkowaniu mebli do wszystkich środowisk pracy. Marka może pochwalić się ponad 400 patentami. Wielką siłą brandu jest ergonomia – fotele biurowe firmy należą do najlepszych na świecie. To owoce wieloletnich badań. Dzięki czemu zapewniają rzadko spotykany komfort, dbając jednocześnie o prawidłową postawę kręgosłupa. Jako globalny producent Haworth mocno stawia także na jakość materiałów oraz design.

Bogata wiedza, która jest sumą doświadczeń i analiz potrzeb pracowników, ale także dogłębna znajomości globalnych rynków, kultur organizacyjnych całego świata, pozwala specjalistom marki Haworth, stworzyć optymalne rozwiązania biurowe skrojone pod bardzo konkretne oczekiwania klienta. Odpowiedzi na indywidualne potrzeby, doskonale sprawdzają się wśród inwestorów, którzy działają nie tylko lokalnie, ale także międzynarodowo, posiadają rozproszone centra decyzyjne oraz działy, i dysponują bardzo dużymi powierzchniami biurowymi.

Firma Haworth od początku jest przedsięwzięciem rodzinnym, dzięki temu decyzje podejmuje się szybko, a strategia jest opracowywana na kilka lat do przodu. To sprawia, że firma jest także doskonałym gwarantem stabilności, bezpieczeństwa biznesowego, dbałości o swoich dostawców i klientów.

Wiele zakładów produkcyjnych znajduje się w Europie, co wpływa na atrakcyjną cenę produktu w stosunku do jakości i wymogów jakościowych oraz kosztów transportu. Część foteli biurowych składana jest w Polsce. Marka posiada także własne centra projektowe w: Niemczech, Chinach, USA czy we Włoszech. Zespoły projektowe zlokalizowane na różnych kontynentach weryfikują aktualne trendy, analizują potrzeby zgodnie z wymogami rynków. Wymiana tych doświadczeń pozwala na opracowanie rozwiązań, nie zawsze oczywistych, ale zawsze satysfakcjonujących dla użytkowników.

Do prezentacji produktów, zapoznania klienta z możliwymi rozwiązaniami Haworth wykorzystuje wirtualny showroom. Dział artystyczny i VR opracowuje wizualizacje na bardzo wysokim poziomie. Daje to możliwość dokładnego zapoznania się z produktami, rozwiązaniami, które stosowane są u innych klientów.

W portfolio marki Haworth znajduje się kompletna oferta, która pozwala wyposażyć biuro zgodnie z najnowszymi wymogami rynku pracy, sytuacją pandemiczną i oczekiwaniami pracowników. To nie tylko szeroki wybór krzeseł biurowych, stołów, biurek, rozwiązań akustycznych, soft seating, oświetlenia. To także systemy spotkań on-line, budki akustyczne i artykuły dekoracyjne. Haworth swoją ofertę uzupełnia markami produkującymi meble z najwyższej półki, takimi jak: Cappellini, Gan, Brunner, Poltrona Frau i wiele innych. Do grona stałych partnerów marki należą także producenci tkanin, oferujący produkty z recyclingu, których produkcja odbywa się w zgodzie z polityką zrównoważonego rozwoju.

Marka nieustannie poszukuje talentów na arenie międzynarodowej, aby dostarczać klientom świeże pomysły oraz najlepsze możliwe produkty i rozwiązania. Współpracuje z czołowymi architektami i projektantami, takimi jak m.in.: Marcel Wanders, Giulio Cappellini czy hiszpańska projektantka i architektka — Patricia Urquiola. Prace Hiszpanki są powszechnie odbierane jako zabawne i poetyckie, a jednocześnie praktyczne i funkcjonalne. Projektantka od 2013 roku stale współpracuje z amerykańską marką. – Lubię myśleć o mojej pracy z Haworth jak o podróży, która rozpoczyna się od etapu projektowania i bardzo szybko przekształca w ustrukturyzowaną współpracę. Miałam okazję pracować z zespołem Haworth przy różnych projektach, tworząc m.in. showroomy, ostatnio także hotel. Wspólne wartości, które łączą mnie z marką to uczciwość i możliwość nieustanego uczenia się – tłumaczy Paricia Urqiola.
 

– Dla HOOF współpraca z marką Haworth oznacza możliwość oferowania naszym klientom rozwiązań, które z powodzeniem stosowane są w przestrzeniach biurowych na całym świecie. Uczestniczymy w prezentacjach i szkoleniach, bo chcemy dać klientom możliwość zapoznania się z kompleksowymi rozwiązaniami, które poza wyposażeniem przestrzeni i biur w meble, pozwalają na właściwe i jak najbardziej korzystne zaaranżowanie danej przestrzeni – tłumaczy Michał Nowak, Dyrektor zarządzający oddziałem marki HOOF w Krakowie.

Katarzyna Salamonik-Zakrzewska, specjalistka w obszarze workplace strategy marki Hoof, dodaje —Dzięki współpracy z międzynarodową firmą z takim doświadczeniem, mamy możliwość przekazania dalej tego bogatego know how naszym klientom i możemy wspierać naszych partnerów specjalistyczną wiedzą. Ale marka Haworth to także innowacyjne rozwiązania i praca z wirtualnymi shoowroomach już na poziomie projektowania. Na początku przyszłego roku będzie można testować nowe możliwości w showroomach marki HOOF w Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu.     

O HOOF
Zespół HOOF już od ponad 20 lat zajmuje się kompleksową realizacją przestrzeni biurowych i komercyjnych. Współpracuje z czołowymi producentami krajowymi i światowymi, takimi jak VITRA, ACTIU, WIESNER HAGER, NARBUTAS, PROSTORIA, SOFTLINE i wieloma innymi. – Cenimy sobie jakość i niebanalne wzornictwo, dlatego we współpracy z naszymi projektantami pomożemy wykreować przestrzeń, która będzie spełniała swoje funkcje pod względem ergonomii, efektywności i jakości pracy pracowników, a przy okazji wytworzy atmosferę współpracy i kreatywności. HOOF prowadzi obecnie trzy salony meblowe: w Poznaniu, Krakowie oraz we Wrocławiu. Zaprasza również do współpracy na terenie Warszawy oraz Trójmiasta, gdzie już niedługo zostanie otwarty nowy showroom.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.