Marka KIKO Milano chce podbić polski rynek
KIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, związała się umową dystrybucyjną z Primavera Parfum. Dzięki współpracy polskie klientki zyskają dostęp do pełnego asortymentu produktów tego brandu.
Umowa podpisana została w sierpniu tego roku, a poprzedziły ją trwające kilka miesięcy negocjacje. Na mocy zawartego porozumienia Primavera Parfum, jeden z wiodących krajowych operatorów e-commerce, został wyłącznym dystrybutorem marki KIKO Milano na polskim rynku. Początkowo produkty sprzedawane będą wyłącznie w kanale dystrybucji perfumerii Tagomago.pl (jeden z podmiotów w Grupie Primavera Parfum) oraz poprzez Strefę Marek w serwisie zakupowym Allegro.pl. W dłuższej perspektywie czasu spółka chce rozwijać kolejne kanały sprzedaży online poprzez współpracę z zewnętrznymi partnerami.
– Cieszymy się z nawiązanej współpracy z KIKO Milano. To uznana marka kosmetyczna, posiadające szerokie grono fanek w naszym kraju. Dotychczas była dostępna do kupienia wyłącznie poprzez stronę internetową producenta. Teraz, za sprawą naszych działań dystrybucyjnych, szeroki asortyment produktów tej marki – m.in. podkłady, eyelinery, pomadki, błyszczyki, cienie do powiek, kosmetyki z modnym efektem głów czy produkty pielęgnacyjne zagości w domach wielu Polek – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.
Już wkrótce na polskim rynku pojawi się około 600 produktów tej marki z kolekcji basic. Oferta będzie cyklicznie uzupełniana seriami limitowanymi, dającymi w skali roku około 1000 nowych referencji. Sprzedaż wspierana będzie kampanią promocyjną prowadzoną głównie w Internecie (e-marketing z dużym naciskiem na media społecznościowe). Planowana jest również współpraca z wysoko zasięgowymi influencerkami kosmetycznymi.
Marka KIKO Milano została założona w 1997 r. przez włoskiego przedsiębiorcę, Antoniego Percassiego. Jego założenia były proste – chciał, aby stworzony przez niego brand był nowoczesny, dynamiczny, nadążający za światem mody przy zachowaniu najwyższej jakości i dostępności dla każdego. Produkowane przez niego kosmetyki są wciąż ulepszane i rozbudowywane o coraz to bardziej zaawansowane formuły w oparciu o najnowsze odkrycia medyczne. W efekcie, w portfolio KIKO Milano znajdziemy dziś profesjonalne, najwyższej jakości kosmetyki – nowoczesne linie makijażowe oraz pielęgnacyjne, do twarzy i ciała, dopasowane do każdego rodzaju skóry, karnacji i aktualnych potrzeb.
Więcej informacji o marce Kiko Milano można znaleźć na oficjalnej stronie producenta: https://www.kikocosmetics.com/pl-pl/ .

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.