Komunikaty PR

Marka KIKO Milano chce podbić polski rynek

2020-10-06  |  17:08
Biuro prasowe

KIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, związała się umową dystrybucyjną z Primavera Parfum. Dzięki współpracy polskie klientki zyskają dostęp do pełnego asortymentu produktów tego brandu.

Umowa podpisana została w sierpniu tego roku, a poprzedziły ją trwające kilka miesięcy negocjacje. Na mocy zawartego porozumienia Primavera Parfum, jeden z wiodących krajowych operatorów e-commerce, został wyłącznym dystrybutorem marki KIKO Milano na polskim rynku. Początkowo produkty sprzedawane będą wyłącznie w kanale dystrybucji perfumerii Tagomago.pl (jeden z podmiotów w Grupie Primavera Parfum) oraz poprzez Strefę Marek w serwisie zakupowym Allegro.pl. W dłuższej perspektywie czasu spółka chce rozwijać kolejne kanały sprzedaży online poprzez współpracę z zewnętrznymi partnerami.

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy z KIKO Milano. To uznana marka kosmetyczna, posiadające szerokie grono fanek w naszym kraju. Dotychczas była dostępna do kupienia wyłącznie poprzez stronę internetową producenta. Teraz, za sprawą naszych działań dystrybucyjnych, szeroki asortyment produktów tej marki – m.in. podkłady, eyelinery, pomadki, błyszczyki, cienie do powiek, kosmetyki z modnym efektem głów czy produkty pielęgnacyjne zagości w domach wielu Polek – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Już wkrótce na polskim rynku pojawi się około 600 produktów tej marki z kolekcji basic. Oferta będzie cyklicznie uzupełniana seriami limitowanymi, dającymi w skali roku około 1000 nowych referencji. Sprzedaż wspierana będzie kampanią promocyjną prowadzoną głównie w Internecie (e-marketing z dużym naciskiem na media społecznościowe). Planowana jest również współpraca z wysoko zasięgowymi influencerkami kosmetycznymi.

Marka KIKO Milano została założona w 1997 r. przez włoskiego przedsiębiorcę, Antoniego Percassiego. Jego założenia były proste – chciał, aby stworzony przez niego brand był nowoczesny, dynamiczny, nadążający za światem mody przy zachowaniu najwyższej jakości i dostępności dla każdego. Produkowane przez niego kosmetyki są wciąż ulepszane i rozbudowywane o coraz to bardziej zaawansowane formuły w oparciu o najnowsze odkrycia medyczne. W efekcie, w portfolio KIKO Milano znajdziemy dziś profesjonalne, najwyższej jakości kosmetyki – nowoczesne linie makijażowe oraz pielęgnacyjne, do twarzy i ciała, dopasowane do każdego rodzaju skóry, karnacji i aktualnych potrzeb.

Więcej informacji o marce Kiko Milano można znaleźć na oficjalnej stronie producenta: https://www.kikocosmetics.com/pl-pl/ .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców Biuro prasowe
2024-07-26 | 09:00

Handel transgraniczny na wyciągnięcie ręki polskich e-sprzedawców

Platforma IdoSell – należąca do firmy IAI, która jest liderem w dostarczaniu technologii dla branży e-commerce – wprowadziła do swojej oferty narzędzie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-07-25 | 10:30

Popularność marek własnych rośnie - jak na tym nie stracić?

Marki własne mają się w Polsce świetnie, a perspektywy dla ich rozwoju są bardzo optymistyczne. Obecnie udział takich produktów w skali całego rynku spożywczego sięga ponad 22%[1], co przekłada się na 48 mld
Handel in-Store Media Polska dla Flamin Hot i Pepsi w Auchan
2024-07-24 | 20:00

in-Store Media Polska dla Flamin'Hot i Pepsi w Auchan

Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.