Komunikaty PR

Marka KIKO Milano chce podbić polski rynek

2020-10-06  |  17:08
Biuro prasowe

KIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, związała się umową dystrybucyjną z Primavera Parfum. Dzięki współpracy polskie klientki zyskają dostęp do pełnego asortymentu produktów tego brandu.

Umowa podpisana została w sierpniu tego roku, a poprzedziły ją trwające kilka miesięcy negocjacje. Na mocy zawartego porozumienia Primavera Parfum, jeden z wiodących krajowych operatorów e-commerce, został wyłącznym dystrybutorem marki KIKO Milano na polskim rynku. Początkowo produkty sprzedawane będą wyłącznie w kanale dystrybucji perfumerii Tagomago.pl (jeden z podmiotów w Grupie Primavera Parfum) oraz poprzez Strefę Marek w serwisie zakupowym Allegro.pl. W dłuższej perspektywie czasu spółka chce rozwijać kolejne kanały sprzedaży online poprzez współpracę z zewnętrznymi partnerami.

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy z KIKO Milano. To uznana marka kosmetyczna, posiadające szerokie grono fanek w naszym kraju. Dotychczas była dostępna do kupienia wyłącznie poprzez stronę internetową producenta. Teraz, za sprawą naszych działań dystrybucyjnych, szeroki asortyment produktów tej marki – m.in. podkłady, eyelinery, pomadki, błyszczyki, cienie do powiek, kosmetyki z modnym efektem głów czy produkty pielęgnacyjne zagości w domach wielu Polek – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Już wkrótce na polskim rynku pojawi się około 600 produktów tej marki z kolekcji basic. Oferta będzie cyklicznie uzupełniana seriami limitowanymi, dającymi w skali roku około 1000 nowych referencji. Sprzedaż wspierana będzie kampanią promocyjną prowadzoną głównie w Internecie (e-marketing z dużym naciskiem na media społecznościowe). Planowana jest również współpraca z wysoko zasięgowymi influencerkami kosmetycznymi.

Marka KIKO Milano została założona w 1997 r. przez włoskiego przedsiębiorcę, Antoniego Percassiego. Jego założenia były proste – chciał, aby stworzony przez niego brand był nowoczesny, dynamiczny, nadążający za światem mody przy zachowaniu najwyższej jakości i dostępności dla każdego. Produkowane przez niego kosmetyki są wciąż ulepszane i rozbudowywane o coraz to bardziej zaawansowane formuły w oparciu o najnowsze odkrycia medyczne. W efekcie, w portfolio KIKO Milano znajdziemy dziś profesjonalne, najwyższej jakości kosmetyki – nowoczesne linie makijażowe oraz pielęgnacyjne, do twarzy i ciała, dopasowane do każdego rodzaju skóry, karnacji i aktualnych potrzeb.

Więcej informacji o marce Kiko Milano można znaleźć na oficjalnej stronie producenta: https://www.kikocosmetics.com/pl-pl/ .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Sądy są zalewane pozwami frankowiczów. Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców

W sądach toczy się około 200 tys. spraw dotyczących kredytów frankowych. Prawomocnym wyrokiem zakończyło się 30 tys. Na drogę sądową zdecydowała się jednak tylko część kredytobiorców. Umów objętych ryzykiem walutowym było blisko milion, a ich wartość w szczytowym okresie, czyli w 2011 roku, osiągnęła niemal 200 mld zł.

Handel

Donald Trump zaczyna swą drugą kadencję jako prezydent. Europejski biznes obawia się konsekwencji zapowiedzianych ceł

Świat biznesu z niepokojem czeka na pierwsze decyzje Donalda Trumpa, zwłaszcza w sprawie wprowadzenia głośno zapowiadanych ceł na towary z zagranicy. Zdaniem Marcina Nowackiego, wiceszefa Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Unia Europejska musi się przygotować na większy odbiór produktów i usług ze Stanów Zjednoczonych, które mają wysoki deficyt w handlu ze Starym Kontynentem. Tradycyjnie życzliwie nastawiona do USA Polska mogłaby wykorzystać swoją prezydencję w Radzie UE, by doprowadzić do porozumienia między obu stronami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.