Komunikaty PR

Marka KIKO Milano chce podbić polski rynek

2020-10-06  |  17:08
Biuro prasowe

KIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała, związała się umową dystrybucyjną z Primavera Parfum. Dzięki współpracy polskie klientki zyskają dostęp do pełnego asortymentu produktów tego brandu.

Umowa podpisana została w sierpniu tego roku, a poprzedziły ją trwające kilka miesięcy negocjacje. Na mocy zawartego porozumienia Primavera Parfum, jeden z wiodących krajowych operatorów e-commerce, został wyłącznym dystrybutorem marki KIKO Milano na polskim rynku. Początkowo produkty sprzedawane będą wyłącznie w kanale dystrybucji perfumerii Tagomago.pl (jeden z podmiotów w Grupie Primavera Parfum) oraz poprzez Strefę Marek w serwisie zakupowym Allegro.pl. W dłuższej perspektywie czasu spółka chce rozwijać kolejne kanały sprzedaży online poprzez współpracę z zewnętrznymi partnerami.

– Cieszymy się z nawiązanej współpracy z KIKO Milano. To uznana marka kosmetyczna, posiadające szerokie grono fanek w naszym kraju. Dotychczas była dostępna do kupienia wyłącznie poprzez stronę internetową producenta. Teraz, za sprawą naszych działań dystrybucyjnych, szeroki asortyment produktów tej marki – m.in. podkłady, eyelinery, pomadki, błyszczyki, cienie do powiek, kosmetyki z modnym efektem głów czy produkty pielęgnacyjne zagości w domach wielu Polek – przekonuje Janina Karasek, dyrektor ds. rozwoju w Primavera Parfum.

Już wkrótce na polskim rynku pojawi się około 600 produktów tej marki z kolekcji basic. Oferta będzie cyklicznie uzupełniana seriami limitowanymi, dającymi w skali roku około 1000 nowych referencji. Sprzedaż wspierana będzie kampanią promocyjną prowadzoną głównie w Internecie (e-marketing z dużym naciskiem na media społecznościowe). Planowana jest również współpraca z wysoko zasięgowymi influencerkami kosmetycznymi.

Marka KIKO Milano została założona w 1997 r. przez włoskiego przedsiębiorcę, Antoniego Percassiego. Jego założenia były proste – chciał, aby stworzony przez niego brand był nowoczesny, dynamiczny, nadążający za światem mody przy zachowaniu najwyższej jakości i dostępności dla każdego. Produkowane przez niego kosmetyki są wciąż ulepszane i rozbudowywane o coraz to bardziej zaawansowane formuły w oparciu o najnowsze odkrycia medyczne. W efekcie, w portfolio KIKO Milano znajdziemy dziś profesjonalne, najwyższej jakości kosmetyki – nowoczesne linie makijażowe oraz pielęgnacyjne, do twarzy i ciała, dopasowane do każdego rodzaju skóry, karnacji i aktualnych potrzeb.

Więcej informacji o marce Kiko Milano można znaleźć na oficjalnej stronie producenta: https://www.kikocosmetics.com/pl-pl/ .

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.