Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her
Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbędzie się premiera autorskiego miniserialu „Na Komfortowej”. To lekki komediowy format, który w nietuzinkowy sposób łączy tematykę remontów z codziennymi perypetiami życia w związku. W rolach głównych wystąpią znana aktorka i tancerka Edyta Herbuś oraz jej partner, producent telewizyjny Piotr Bukowiecki.
„Na Komfortowej” to lekka i pełna humoru opowieść o parze, która postanawia zmierzyć się z wyzwaniem kompleksowej rearanżacji domu. Wspierani przez barwne postacie: architekta wnętrz, terapeutę, majstra budowy oraz przede wszystkim doradców i ekspertów sklepów Komfort, bohaterowie w zabawny i przystępny sposób pokazują codzienne zmagania związane z remontem.
Subtelna obecność marki Komfort w fabule dodaje autentyczności produkcji. Scenografia, wykorzystująca produkty dostępne w ofercie sklepów – od podłóg i listew, po meble i dodatki – nie tylko nadaje realizmu, ale także inspiruje widzów do odkrywania nowych rozwiązań aranżacyjnych. Lokowanie produktów zostało wplecione w naturalny sposób, ukazując, jak asortyment marki może stać się częścią każdej domowej metamorfozy.
Serial „Na Komfortowej” to element innowacyjnej strategii marki, której celem jest wyjście poza tradycyjne ramy promocji produktów z kategorii łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie. Dzięki lekkiej, komediowej formie Komfort zbliża się do swoich klientów, oferując im rozrywkę, ale także świeże pomysły do urządzenia ich własnych czterech kątów.
„Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, że Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, że dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje” – mówi Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.
Produkcja oraz koncepcja serialu to efekt współpracy marki Komfort, pełniącej rolę partnera strategicznego, oraz StudioCity, które było odpowiedzialne za scenariusz i reżyserię. „Chcieliśmy stworzyć format, który nie tylko promuje markę, ale także angażuje i bawi widzów. Zainspirowaliśmy się ideą love brandu, wnosząc coś nowego i świeżego na rynek reklamy” – komentuje Piotr Bukowiecki, producent serii.
Za strategię oraz realizację kampanii w zakresie Facebook Awareness i YouTube In-Stream odpowiada agencja mediowa Value Media. Obsługę marki w zakresie advocacy oraz komunikacji współpracy realizuje agencja Labcon.
Pierwszy odcinek jest już dostępny na kanale YouTube marki od 9 grudnia, a kolejne będą publikowane co tydzień w poniedziałki.
Link do premiery pierwszego odcinka: https://komfort.pl/st/na-komfortowej
***
Sklepy Komfort S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.