Komunikaty PR

Marka Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku spożywczym z pierwszymi produktami

2023-07-06  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Joanna Guz
Lepont

Bagatela 10/8
00-585 Warszawa
joanna|lepont.pl| |joanna|lepont.pl
898 898 898
https://www.lepont.pl/

Marka Makłowicz i Synowie z dumą ogłasza swój debiut na rynku spożywczym, wprowadzając produkty własne inspirowane podróżami kulinarnymi Roberta Makłowicza. Marka wnosi świeże podejście oraz autentyczny smak na stoły Polaków, a do tego także inspiruje i zachęca do eksperymentowania w zaciszu domowych kuchni.

Robert Makłowicz, jeden z najpopularniejszych polski krytyk kulinarny i podróżnik, spędził lata na odkrywaniu tajemnic smaków z najróżniejszych zakątków świata. Teraz, wraz z synami - Mikołajem i Ferdynandem - kontynuuje swoje kulinarne dziedzictwo, wspólnie przekuwając swoje doświadczenia w unikalne produkty spożywcze.

Makłowicz i Synowie to marka będąca odzwierciedleniem pasji do podróżowania. Nieustanne poszukiwanie doskonałych składników i oryginalnych receptur zaowocowało stworzeniem wyjątkowych produktów, które teraz zostały udostępnione szerokiej rzeszy konsumentom.

Proponujemy Państwu podróże kulinarne bez wychodzenia z własnej kuchni. Gotujcie, jedzcie, cieszcie się! - mówi Robert Makłowicz.

Oferta produktowa marki obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami w najdalsze zakątki świata. Od oryginalnych włoskich makaronów, poprzez aromatyczne sosy, aż po dania gotowe, jak np. gulasz segedyński. Każdy z produktów jest starannie przygotowany na bazie autorskich receptur z wykorzystaniem wysokiej jakości składników, które sprawią, że na domowych talerzach zagości niepowtarzalna kompozycja smaków.

Makłowicz i Synowie to nie tylko wyjątkowe produkty spożywcze, ale także źródło wiedzy kulinarnej. Marka w ramach inspirowania smakoszy, planuje cyklicznie udostępniać przepisy oraz porady kulinarne na stronie internetowej, social mediach, kanale YouTube, a także…na samych opakowaniach produktów za pośrednictwem kodów QR. 

Chcemy, aby każdy mógł czerpać radość i przyjemność z gotowania oraz odkrywał smaki lokalnych kuchni z całego świata. Zachęcamy także do eksperymentowania i szukania swoich własnych interpretacji naszych produktów. - mówi Mikołaj Makłowicz, Wiceprezes Zarządu Makłowicz i Synowie Sp. z o.o.

Na czele marki Makłowicz i Synowie stoi pasja do autentycznego smaku oraz miłość do podróży. Misją marki jest dostarczanie konsumentom wyjątkowych doznań kulinarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lepont
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.