Komunikaty PR

Marka True men skin care wchodzi do Notino

2021-07-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

True men skin care – polska, pielęgnacyjna marka dla mężczyzn – rozpoczęła współpracę z Notino, największym sklepem internetowym z perfumami i kosmetykami w Europie. Marka, która zadebiutowała w sprzedaży z początkiem 2021 roku, jest już obecna poza Polską w 7 krajach europejskich. Wejście do Notino to kolejny etap ekspansji i budowania międzynarodowego brandu, a także następny krok dla rozwoju silnej sieci dystrybucji. To także dobra wiadomość dla akcjonariuszy, którzy zainwestowali w markę w ramach trwającej emisji crowdinvestingowej.

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek, który dostrzegł niszę na rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jako entuzjasta sportu i zdrowego stylu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. Po dogłębnej analizie rynku doszedł do wniosku, że ciężko jest znaleźć produkty w rozsądnej cenie, które jednocześnie miałyby wysokiej jakości skład. Tak narodził się pomysł na True™ men skin care. Pierwsza linia produktowa True™ men skin care – kremy do twarzy z serii advanced age & pollution defence  – jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 roku. Wszystkie produkty marki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. W swoim składzie są wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Ponadto wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych.

Mimo krótkiej obecności na rynku, spółka stawia na dynamiczny rozwój i szeroką dystrybucję - produkty True™ men skin care weszły już na 8 rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech.  Firma ma status paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W Polsce, kosmetyki True™ men skin care są w sprzedaży zarówno dla klienta indywidualnego, ale są też dystrybuowane do specjalistycznych salonów kosmetycznych na terenie całego kraju.

Notino przepustką do dalszej ekspansji

Z końcem lipca kosmetyki marki True™ men skin care weszły do sprzedaży w Notino. To największa w Europie drogeria internetowa obsługująca 24 kraje, w tym Rosję. Platforma została założona w Czechach, w 2004 roku, a dwa lata później zadebiutowała także w Polsce. Dziennie obsługuje ok. 100 tys. zamówień, a w ostatnich latach Notino rozwija także swoją sieć punktów detalicznych w całej Europie. Jak twierdzą przedstawiciele True™ men skin care, rozpoczęcie współpracy z drogerią to kolejny etap na drodze strategii biznesowej zakładającej budowanie międzynarodowej, silnej marki.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem z naszymi produktami na wirtualne półki Notino. To duże osiągnięcie dla tak młodej marki jak nasza. Mimo obecności na rynku od zaledwie kilku miesięcy narzuciliśmy sobie bardzo duże tempo rozwoju, od początku zakładając ekspansję na rynki zagraniczne. Z jednej strony mamy status paneuropejskiego partnera Amazon Prime – największej platformy e-commercowej na świecie, a z drugiej współpracę z największą europejską drogerią. To ogromna motywacja i droga do spełnienia naszych globalnych ambicji, a mogę już teraz zdradzić, że szykujemy kolejne newsy związane z dużymi współpracami i jeszcze większą dystrybucją – mówi Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Trwa emisja crowdinvestingowa FerrumLabs

Nawiązanie kolejnej współpracy z dużą siecią to na pewno dobra wiadomość dla obecnych i potencjalnych akcjonariuszy spółki – od kilku tygodni na platformie Beesfund trwa emisja akcji FerrumLabs o łącznej wartości 1,5 mln zł. Środki pozyskane od nowych akcjonariuszy spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dalszy rozwój marki, zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu. Jak dotąd spółka zamknęła sprzedaż akcji serii B o łącznej wartości niemal 225 tys. zł. Inwestorzy mogą zakupić jeszcze akcje serii C i D. Na wszystkich nowych członków spółki, poza akcjami, czeka też szereg benefitów.

Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą współtworzyć z nami wyjątkową, międzynarodową markę na bardzo perspektywicznym rynku kosmetycznym dla mężczyzn. Na tę chwilę mogę śmiało powiedzieć, że idziemy jak burza. Wierzę, że zgromadzenie wokół nas zaangażowanej społeczności akcjonariuszy będzie stanowiło kolejną siłę napędową i motywację do dalszego, dynamicznego rozwoju – dodaje Maciej Adamaszek.

 

Więcej informacji na temat emisji można znaleźć na stronie: https://emisja.truemenskincare.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.