Komunikaty PR

Marka True men skin care wchodzi do Notino

2021-07-31  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

True men skin care – polska, pielęgnacyjna marka dla mężczyzn – rozpoczęła współpracę z Notino, największym sklepem internetowym z perfumami i kosmetykami w Europie. Marka, która zadebiutowała w sprzedaży z początkiem 2021 roku, jest już obecna poza Polską w 7 krajach europejskich. Wejście do Notino to kolejny etap ekspansji i budowania międzynarodowego brandu, a także następny krok dla rozwoju silnej sieci dystrybucji. To także dobra wiadomość dla akcjonariuszy, którzy zainwestowali w markę w ramach trwającej emisji crowdinvestingowej.

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach w każdym wieku. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen i twórca marek, Maciej Adamaszek, który dostrzegł niszę na rynku kosmetyków dla mężczyzn. Jako entuzjasta sportu i zdrowego stylu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. Po dogłębnej analizie rynku doszedł do wniosku, że ciężko jest znaleźć produkty w rozsądnej cenie, które jednocześnie miałyby wysokiej jakości skład. Tak narodził się pomysł na True™ men skin care. Pierwsza linia produktowa True™ men skin care – kremy do twarzy z serii advanced age & pollution defence  – jest dostępna w sprzedaży od początku 2021 roku. Wszystkie produkty marki True™ men skin care są w 100 proc. wegańskie, nietestowane na zwierzętach, produkowane w Polsce, a surowce i opakowania pochodzą w 100% z UE. W swoim składzie są wolne od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Ponadto wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych.

Mimo krótkiej obecności na rynku, spółka stawia na dynamiczny rozwój i szeroką dystrybucję - produkty True™ men skin care weszły już na 8 rynków europejskich. Poza Polską, można je kupić w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech.  Firma ma status paneuropejskiego partnera Amazon Prime. W Polsce, kosmetyki True™ men skin care są w sprzedaży zarówno dla klienta indywidualnego, ale są też dystrybuowane do specjalistycznych salonów kosmetycznych na terenie całego kraju.

Notino przepustką do dalszej ekspansji

Z końcem lipca kosmetyki marki True™ men skin care weszły do sprzedaży w Notino. To największa w Europie drogeria internetowa obsługująca 24 kraje, w tym Rosję. Platforma została założona w Czechach, w 2004 roku, a dwa lata później zadebiutowała także w Polsce. Dziennie obsługuje ok. 100 tys. zamówień, a w ostatnich latach Notino rozwija także swoją sieć punktów detalicznych w całej Europie. Jak twierdzą przedstawiciele True™ men skin care, rozpoczęcie współpracy z drogerią to kolejny etap na drodze strategii biznesowej zakładającej budowanie międzynarodowej, silnej marki.

- Jesteśmy bardzo podekscytowani wejściem z naszymi produktami na wirtualne półki Notino. To duże osiągnięcie dla tak młodej marki jak nasza. Mimo obecności na rynku od zaledwie kilku miesięcy narzuciliśmy sobie bardzo duże tempo rozwoju, od początku zakładając ekspansję na rynki zagraniczne. Z jednej strony mamy status paneuropejskiego partnera Amazon Prime – największej platformy e-commercowej na świecie, a z drugiej współpracę z największą europejską drogerią. To ogromna motywacja i droga do spełnienia naszych globalnych ambicji, a mogę już teraz zdradzić, że szykujemy kolejne newsy związane z dużymi współpracami i jeszcze większą dystrybucją – mówi Maciej Adamaszek, twórca True™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Trwa emisja crowdinvestingowa FerrumLabs

Nawiązanie kolejnej współpracy z dużą siecią to na pewno dobra wiadomość dla obecnych i potencjalnych akcjonariuszy spółki – od kilku tygodni na platformie Beesfund trwa emisja akcji FerrumLabs o łącznej wartości 1,5 mln zł. Środki pozyskane od nowych akcjonariuszy spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dalszy rozwój marki, zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu. Jak dotąd spółka zamknęła sprzedaż akcji serii B o łącznej wartości niemal 225 tys. zł. Inwestorzy mogą zakupić jeszcze akcje serii C i D. Na wszystkich nowych członków spółki, poza akcjami, czeka też szereg benefitów.

Zapraszamy wszystkich chętnych, którzy chcą współtworzyć z nami wyjątkową, międzynarodową markę na bardzo perspektywicznym rynku kosmetycznym dla mężczyzn. Na tę chwilę mogę śmiało powiedzieć, że idziemy jak burza. Wierzę, że zgromadzenie wokół nas zaangażowanej społeczności akcjonariuszy będzie stanowiło kolejną siłę napędową i motywację do dalszego, dynamicznego rozwoju – dodaje Maciej Adamaszek.

 

Więcej informacji na temat emisji można znaleźć na stronie: https://emisja.truemenskincare.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja Biuro prasowe
2025-05-13 | 12:00

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Już 27-28 maja odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych transformacji gospodarczej i zrównoważonemu rozwojowi – XI edycja konferencji Sustainable
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.