Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
- Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease.
- Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla samochodów osobowych, odpowiadając m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów.
- Sukces Masterlease to wynik synergii, która pojawiła się po wejściu firmy w struktury Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego w 2019 roku.
- Grupa Masterlease obejmuje swoim zasięgiem obszar całej Polski, działając przez centralę w Gdańsku i sieć 15 oddziałów.
Wspólny sukces
– Przekroczenie liczby 40 tys. samochodów we flocie to nasz wspólny sukces – zespołu Masterlease jak i całej Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Jako główne centrum kompetencyjne dla samochodów osobowych, odpowiadamy m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów. Nasze usługi kierujemy głównie do przedsiębiorców. Myślę, że najlepszy dowód na to, że okrzepliśmy w nowym środowisku stanowi to, jak dużą część biznesu realizujemy wśród klientów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. W 2020, gdy zaczynaliśmy współpracę z bankowymi doradcami realizowaliśmy z nimi wtedy ok. 8% rocznej sprzedaży. Dziś dochodzimy do nawet 40% i nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – mówi Tomasz Jabłoński, Prezes Zarządu w Masterlease.
Działamy w wielu kierunkach
Wspólnie z PKO Leasing firma rozwija platformę Automarket.pl, która powstała w oparciu o rozwiązania technologiczne Masterlease. Jej ofertę zasilają samochody pokontraktowe oraz nowe w ramach rozwijanej współpracy z dealerami – klienci mogą je kupić, wziąć w leasing lub wynajem długoterminowy. Na znaczeniu zyskuje MasterRent24 – ogólnopolska sieć krótkoterminowego najmu pojazdów. Rozwijana jest także innowacyjna usługa carsharingu biznesowego i wspólne programy z Nissanem czy Inchcape JLR Poland.
– Jestem związany z Masterlease od ponad dwóch dekad. Dobrze pamiętam jej początki jako lokalnej, trójmiejskiej firmy leasingowej. Za nami są lata rozwoju i przemian. Z tej długiej perspektywy widzę, jaką wartość udało się wypracować marce dzięki przynależności do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Można ją oceniać za pomocą twardych liczb, takich jak przekroczenie 40 000 samochodów we flocie, równocześnie patrząc na innowacyjność realizowanych projektów. Wspólnie z PKO Leasing jesteśmy liderem elektromobilności, byliśmy pionierami we wdrażaniu programu dotacyjnego Mój Elektryk – nikt na rynku nie sfinansował tylu aut zeroemisyjnych co my, a liczba elektryków we flocie Masterlease właśnie przekroczyła 1000 pojazdów – mówi Maciej Letniowski, Dyrektor Finansowy Masterlease.
Masterlease ma w swojej ofercie:
Wynajem długoterminowy lub Leasing Operacyjny
To usługi finansowania samochodu z możliwością wliczenia pakietu usług serwisowych samochodu. Zakres usług dodatkowych zależy od decyzji Klienta.
Wynajem krótkoterminowy
Wynajem dopasowany do potrzeb Klienta. Czas umowy od jednego dnia, do 12 miesięcy. Jest to wygodny sposób na używanie nowoczesnych samochodów w zależności od potrzeby w danej chwili.

Ekologiczne rozwiązania poprawiające akustykę wnętrz

Organizacja dokumentów w firmie – strategiczny element zarządzania informacją

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.