Masterlease: rekordowa liczba samochodów we flocie
- Już ponad 40 tys. samochodów jest we flocie Masterlease.
- Należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, Masterlease jest głównym centrum kompetencyjnym dla samochodów osobowych, odpowiadając m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów.
- Sukces Masterlease to wynik synergii, która pojawiła się po wejściu firmy w struktury Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego w 2019 roku.
- Grupa Masterlease obejmuje swoim zasięgiem obszar całej Polski, działając przez centralę w Gdańsku i sieć 15 oddziałów.
Wspólny sukces
– Przekroczenie liczby 40 tys. samochodów we flocie to nasz wspólny sukces – zespołu Masterlease jak i całej Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Jako główne centrum kompetencyjne dla samochodów osobowych, odpowiadamy m.in. za obsługę serwisową flot i ofertę wynajmu długoterminowego nowych pojazdów. Nasze usługi kierujemy głównie do przedsiębiorców. Myślę, że najlepszy dowód na to, że okrzepliśmy w nowym środowisku stanowi to, jak dużą część biznesu realizujemy wśród klientów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. W 2020, gdy zaczynaliśmy współpracę z bankowymi doradcami realizowaliśmy z nimi wtedy ok. 8% rocznej sprzedaży. Dziś dochodzimy do nawet 40% i nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – mówi Tomasz Jabłoński, Prezes Zarządu w Masterlease.
Działamy w wielu kierunkach
Wspólnie z PKO Leasing firma rozwija platformę Automarket.pl, która powstała w oparciu o rozwiązania technologiczne Masterlease. Jej ofertę zasilają samochody pokontraktowe oraz nowe w ramach rozwijanej współpracy z dealerami – klienci mogą je kupić, wziąć w leasing lub wynajem długoterminowy. Na znaczeniu zyskuje MasterRent24 – ogólnopolska sieć krótkoterminowego najmu pojazdów. Rozwijana jest także innowacyjna usługa carsharingu biznesowego i wspólne programy z Nissanem czy Inchcape JLR Poland.
– Jestem związany z Masterlease od ponad dwóch dekad. Dobrze pamiętam jej początki jako lokalnej, trójmiejskiej firmy leasingowej. Za nami są lata rozwoju i przemian. Z tej długiej perspektywy widzę, jaką wartość udało się wypracować marce dzięki przynależności do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Można ją oceniać za pomocą twardych liczb, takich jak przekroczenie 40 000 samochodów we flocie, równocześnie patrząc na innowacyjność realizowanych projektów. Wspólnie z PKO Leasing jesteśmy liderem elektromobilności, byliśmy pionierami we wdrażaniu programu dotacyjnego Mój Elektryk – nikt na rynku nie sfinansował tylu aut zeroemisyjnych co my, a liczba elektryków we flocie Masterlease właśnie przekroczyła 1000 pojazdów – mówi Maciej Letniowski, Dyrektor Finansowy Masterlease.
Masterlease ma w swojej ofercie:
Wynajem długoterminowy lub Leasing Operacyjny
To usługi finansowania samochodu z możliwością wliczenia pakietu usług serwisowych samochodu. Zakres usług dodatkowych zależy od decyzji Klienta.
Wynajem krótkoterminowy
Wynajem dopasowany do potrzeb Klienta. Czas umowy od jednego dnia, do 12 miesięcy. Jest to wygodny sposób na używanie nowoczesnych samochodów w zależności od potrzeby w danej chwili.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.