MasterLiquid ML240L V2 RGB White - jasna strona chłodu
Skąpane w bieli chłodzenie AiO MasterLiquid ML240L V2 RGB White to propozycja dla użytkowników poszukujących wydajności i elegancji. Druga generacja zestawu ML240L V2 ma stanowić konkurencję dla tradycyjnych chłodzeń, oferując osiągi topowych coolerów, wysoką kulturę pracy i niezawodność przez lata.
MasterLiquid ML240L V2 RGB White to kompletny zestaw AiO. Biała wersja, podobnie jak czarna, zawiera szereg nowości. Wśród nich producent wymienia trójfazowy silnik pompki, który ma być cichszy i efektywniejszy. Zmiany poczynione w wirniku i obudowie blokopompy mają przełożyć się na lepszą cyrkulację cieczy, ograniczone utlenianie czynnika, a także pozytywnie wpłynąć na kulturę pracy i wydajność.
Chłodnicę modelu MasterLiquid ML240L V2 RGB White przykrywają białe wentylatory SickleFlow 120 RGB. Wśród ich zalet projektanci wymieniają emisję hałasu poniżej 27 dB(A) oraz trwałość szacowaną na około 20 lat ciągłej pracy. Jednocześnie każdy z nich ma być w stanie przetłoczyć przez radiator do 105 m sześciennych powietrza w ciągu godziny. Wentylatory posiadają poprawiony system mocowania oraz podświetlenie RGB.
Iluminacja jest także wkomponowana w blokopompę, gdzie skrzy się sześciokątne logo producenta. Efekty świetlne emitowane przez chłodzenie AiO MasterLiquid ML240L V2 RGB White można zsynchronizować z pozostałymi podzespołami. Cooler Master deklaruje pełną kompatybilność z popularnymi systemami producentów płyt głównych, takimi jak: Aura Sync, RGB Fusion, Mystic Light i Polychrome Sync.
Chłodzenie wodne MasterLiquid ML240L V2 RGB White ma sobie radzić z procesorami o TDP do 200 W. Jest to wartość przekraczająca potrzeby większości dostępnych na rynku CPU, z topowymi modelami włącznie. Całość wyceniono na około 369 złotych. Urządzenie z logo Cooler Master już pojawia się w sklepach.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.