Masz domek letniskowy lub wolne mieszkanie? W wakacje to żyła złota!
– Zainteresowanie turystów noclegami w Polsce jest ogromne. Polacy najchętniej rezerwują urlopy między drugą połową czerwca a początkiem września. Już w tym momencie trudno o wolne miejsca, a prawdziwy boom zapytań i rezerwacji jeszcze przed nami – mówi Anna Kryjer wiceprezes Nocowanie.pl
Portal Nocowanie.pl, które kończy w tym roku 16 lat, ma rekordowe w historii zainteresowanie turystów. Tylko w niedzielę 23 maja wysłali oni z serwisu do obiektów Noclegowych ponad 74 000 zapytań.
– Niemal codziennie od połowy kwietnia pobijamy jakiś rekord – mówi prezes Nocowanie.pl Tomasz Machała. – Widzimy, że zainteresowanie wakacjami w domkach znacznie przekracza wielkość dostępnej bazy noclegowej. Dlatego chcemy przekonać właścicieli nieruchomości wakacyjnych, domków letniskowych, którzy do tej pory samodzielnie korzystali z takich lokalizacji lub udostępniali je tylko rodzinie czy znajomym. W tym roku warto rozważyć wynajmem, można zarobić bez wielkiego kłopotu kilka tysięcy złotych – dodaje.
W Polsce są tysiące właścicieli nieruchomości, którzy do tej pory nie myśleli o wynajęciu turystom własnego domku letniskowego, czy apartamentu wakacyjnego. Tymczasem w tym roku mogliby na tym zarobić bardzo dużo pieniędzy.
Właściciel takiego lokum mógłby liczyć na pełne obłożenie w okresie wakacji. To przy średniej stawce ponad 300 złotych za dobę, nawet przy zapełnieniu kalendarza w połowie, oznacza blisko 10 tysięcy złotych przychodu, pełne obłożenie daje nam dwa razy tyle.
- Warto się spieszyć. Zainteresowanie weekendem z Bożym Ciałem i wakacjami jest po prostu niewyobrażalne. W tak krótkim czasie trudno jest zbudować nowe domki, dlatego zapraszamy wszystkich, którzy mają własne w wakacyjnych i podmiejskich lokalizacjach do otwarcia się na turystów oraz pieniądze – zaprasza Kryjer.

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.