Komunikaty PR

Maxi Zoo po raz siódmy z nagrodą Top For Dog

2021-12-17  |  01:00
Biuro prasowe

Finał VIII edycji jednego z najważniejszych konkursów w branży kynologicznej Top for Dog 2021 odbył się 8 grudnia. W tym dniu ogłoszono zwycięzców – w ich gronie, po raz siódmy, znalazło się Maxi Zoo, które w tym roku zostało nagrodzone w dwóch kategoriach – sklep stacjonarny oraz inicjatywa społeczna.

 

Plebiscyt Top For Dog ma na celu wyłonienie najlepszych na polskim rynku produktów i usług przeznaczonych dla psów. Zwycięzcy każdej kategorii są wybierani na drodze głosowania internetowego, a eksperci z poszczególnych dziedzin zoologii wybierają dodatkowe nagrody wśród zgłoszonych produktów. Nad przebiegiem plebiscytu czuwa kapituła, której członkami są przedstawiciele branży, od lat zajmujący się zagadnieniami związanymi z żywieniem, szkoleniem i dobrostanem zwierząt.

 

Maxi Zoo Polska to największa sieć sklepów dla zwierząt w Polsce, która obecnie dysponuje 61 sklepami w całej Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła e-sklep – www.maxizoo.pl. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich. Maxi Zoo Polska, od momentu powstania w 2012 roku, prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Spółka bierze udział w plebiscycie od siedmiu lat i już sześciokrotne zdobywała nagrodę sklep stacjonarny numer 1. W tym roku sieć została nagrodzona w dwóch  kategoriach – NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY oraz NAJLEPSZA INICJATYWA SPOŁECZNA.

 

- Przede wszystkim serdecznie gratuluję wszystkim laureatom. W imieniu pracowników Maxi Zoo Polska i swoim dziękuję wszystkim, którzy oddali na nas swoje głosy. Dziękuję całemu zespołowi Maxi Zoo Polska za przyczynianie się swoją pracą i zaangażowaniem w rozwój naszej marki. Jestem dumny ze zdobytych wyróżnień, które są dla nas nie tylko wspaniałym docenieniem działania naszej firmy, lecz także ważnym wskazaniem dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że jesteśmy organizacją, z którą warto się związać. Jest to dla nas ogromna motywacja do dalszego działania – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

 

Maxi Zoo nagrodę w kategorii NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY zdobyło już po raz siódmy. Jest to potwierdzeniem, że klienci niezmiennie doceniają sklepy sieci za asortyment, wiedzę pracowników i doskonałe lokalizacje. W tym roku po raz pierwszy Maxi Zoo zgłosiło swój udział w kategorii INICJATYWA SPOŁECZNA i zaprezentowało swoją akcję charytatywną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, której VII edycja jeszcze trwa. W ramach tej akcji spółka od pięciu lat wspiera psy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego poprzez sprzedaż bransoletek przyjaźni, z których dochód jest przekazywany na edukację psich ratowników GOPR, na potrzebny sprzęt, a także na włączanie kolejnych czworonogów w szeregi GOPR.

 

Maxi Zoo działając w Polsce, kieruje się jasną filozofią, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. To nie tylko konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, zmierzająca do oferowania klientom jak najszerszego asortymentu dostosowanego do różnych potrzeb ich pupili oraz wsparcia w postaci wiedzy pracowników, ale również aktywne działania charytatywne na rzecz zwierząt, które firma podejmuje praktycznie od początku swojego istnienia w Polsce.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.